laskettu aika marraskuu 2015

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Empsa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Pepe vielä tulee tippa silloin tippa tällöin.. Mutta täytynee toivoo että johtuisi limakalvoista mullahan kyllä jo ennen plussaa ikenistä tuli verta ihan yhtäkkiä ja siis ilman että pesihampaita niin jo vuoti ja veren maku suussa.. Tai sit että ois istukka kohdunsuulla tai hematooma. Onhan näitä vaihtoehtoja että en nyt heitä vielä kirvestä kaivoon. Ehkäpä tään näkee sitten illan /huomisen aikana miksi muuttu vai muuttuuko miksikään..
Mutta iahnia ootte paljon parempi milei tuli kun annoitte toivoo :) <3
Muoks ainakaan pahaolo ei oo hävinny mihkään..
Ja noh on kipuja mut ei mitenkään ylitsevuotavasti eikä todellakaan koko aikaa ja näitä on ollu jo monta päivää.

Ja soin banaania ja taas tulee myös ikenistä verta oisko(mä niin toivon että olis!!:smiley-angelic001) tää vaan limakalvoista johtuvaa..

Äh, kamalan vähäpätöisen tuntuinen ongelma. Inkivääri. Olen tykännyt käyttää sitä kun teen aasialaistyyppistä ruokaa, nytkö sitä ei sit pidä käyttää?

No ehkä miekin nyt uskallan tänne kirjottaa kun oon jo pari viikkoa taustalta seuraillu :) elikkä kohta 27 vuotias kahden tytön (04 ja 08) äippä,kolmatta (ja viimeistä :)) odotetaan viikolla 6+3, laskettu aika ois 10.11. Niin ja avoliitossa elellään kolmatta vuotta yhdessä miehen kaa. Neuvolan sain 1.4 että sitä odotellessa :)

Fiamma, se on kiellettyjen listalla, koska se saattaa aiheuttaa keskenmenon. Mutta ajattele, miten kamalaa olisi olla raskaana jouluna, kun melkein kaikissa ruoissa on inkivääriä! Me sentään ollaan jo vauvautuneita siinä vaiheessa :grin

Äitimama, tervetuloa joukkoomme!

Oli muuten ihana optikkosetä instrussa! Kysyin varovasti, että onko piilareiden käyttö raskauden aikana haitallista, eikä optikko edes hymähtänyt vaan selitti tosi asiallisesti, että turvotuksen takia piilarit voi tuntua epämukavilta, mutta että mitään haittaa niistä ei ole.

Mä oon ymmärtänyt inkivääristä, että jos sitä on esim. pipareissa, niin se ei haittaa. Määrät on kuitenkin silloin niin pieniä. Mut mitään inkivääri-ravintolisiä ei saa käyttää. Itse oon kyllä lopettanut inkiväärin käytön myös mausteena ruoissa, mutta en kuitenkaan vaikka ravintolassa ole kysellyt, että ei kai ruoassa ole mausteena inkivääriä.

Joskoos uskaltautuikin tännekin? :grin Plussa pärähti testiin 25.2. ja tänään oli jo toinen ultra. Pikkuisen sydän siellä vimmatusti löi :love017 Esikoista on haaveiltu pitkään ja tammikuussa tuli tuomio, ettei onnistu ilman leikkausta. Nyt ei millään meinaa uskoa tätä todeksi, vaikka kaksi kertaa olen jo pikkuisen nähnyt. Arvioitu LA on noin 12-13.11.

Olen säännöllisen epäsäännöllisesti taustaillut täällä plussasta asti. Nyt ensimmäisenä kiinnitin huomiota Nuuhkun tiputteluun. Mulla tiputteli tuhrua pyyhkiessä kaksi päivää plussan jälkeen. Lääkäri ehtikin jo varoittaa, ettei kannata säikähtää, jos tiputtelee. On aivan normaalia alkuraskaudesta, kunhan ei ole runsasta ja kovia kipuja.

Muokattu viimeksi:
Tervetuloa äitimama ja Myy!

Nuuhku tsemppiä, toivotaan ettei vuoto palaa, on ne niin säikäyttäviä, mullakin oli mut viime raskaudessa yhden vessakäynnin yhteydessä ja pelästyin kunnolla, mitään syytä ei tuolle kuitenkaan löydetty.

ääh ihania ultrakuulumisia alkaa tulla, dumlekarkilla, niemjalla ja nektarillakin, oliko muita? Onnea hirmuisesti naiset!

Dumblekarkki, Niemja ja Nektari onnittelut hyvistä ultrauutisista. :)

Nuuhku onneksi vuoto loppui ja toivottavasti ei tuu sua enää pelottelemaan. <3

Myy tervetuloa tänne puolelle, sua ollaankin odoteltu. :) Ja onneksi pikkuisella kaikki hyvin. <3

Niiskuneiti kun liityt salaiseen ryhmään niin saat tuon merkinnän nimimerkkisi alle. Sun täytyy ilmoittaa adminille jos haluat sinne ja ehtona on että olet kirjoittanut 30 viestiä tässä ryhmässä. :)

Kiitos ❤️ Olen vieläkin hiukan epäileväinen ja varuillani, kun viikot laski. Mutta yritän nyt vaan keskittyä ajattelemaan, että sydän lyö ja kaikki oli niin kuin pitääkin.

Muoks. Niin siis viime viikon maanataina sanottiin rv 6+1 ja tänäänkin on 6+1. Viime viikkoinen oli laskennallinen ja tänään todellinen. Ovulaatiosta on se 6+1 tänään, kun kalenterista tarkistin.

Onko teillä muuten katottu hb? Reumatologilla kävi tänään ilmi, että mulla on hb laskenut aika paljon ja jouduin samantein rauta-ostoksille. Pitäisi väsymyksenkin kuulemma sitten helpottaa. Verenpaineet huitelee 107/54 paikkeilla päivästä toiseen, mutta ne varmaan jutellaan läpi neuvolassa. Eka neuvola on 1.4.

Juu se merkki tuli itsestään tuohon heti kun mut hyväksyttiin. Tuossa ilmoituksessa salaisesta ryhmästä löytyy ohjeet ja muut tilpehoorit, jos haluaa tarkastaa oman viestimäärän ja liittyä :)

Myy kiva että uskaltuduit tänne puolelle myös :) ja varmasti ihanaa nähdä pieni sydän sykkimässä.

Onnea muillekkin hyvistä ultrakuulumisista!! :)

Myy kiva kun tulit tänne! Ja hemppa on mulla ainakin ollu likasta tosi alhanen ja luulen että myös tästä niin on väsynyttä meininkiä.. Rauta auttoi mulla vähän.. Mutta eiehkä niin kuin olisin toivonut.. Toivotaan että saat hempan nouseen! Ei oo kyl kivaolla paria kuukautta ihan haamuna.. :)

Takaisin