Mulla ei oo koskaan raskauksien aikana Hb ollu alle 135 :D Mulla siis normaalisti tosi korkea, 150-160. Enkä kyllä väsynyt oo juurikaan raskauksien takia ollut :) Toki jatkuva oksentelu ja myöhemmin supistelut teki väsyneeksikin, mut sitä semmosta "oon ihan naatti vaikka kuinka nukkuisin" -oloa ei oo ollut.
nuuhku: Samaa asiaa minäkin mietin, että mitä jos menee kesken tää raskaus ja oon tuolla salaisessa ryhmässä, että miten sitten käy. Mutta uskon, että tuon marraskuunmammat merkinnän saa poistettua, jos jotain ikävää käy. Sinne vaan lisää porukkaa! :)
Mä ajattelen myös että se on sitten sen ajan murhe, jos niin kurjasti käy, nyt ainakin otan ilon irti. Pystyyhän sieltä erottamaan pyynnöstä, jos tarve on... :)
niin.. En kyllä varmaan vielä sinne uskalltaudu.. Rupesin miettimään että jos tää onkin kohdunulkonen.. Koska mahakipuja mulla kuitenkin sillon tällön on.. Ja aamulla sain olla kaksin kerroin kun riipas ja lujaa.. :/ jos maanantaina sais aikaa neuvollasta ultraiskokohan ne vai mitä sitten tehdään? Sillon tällön tulee vv:n seas verta.. En tiiä kamalaa tää epätietoisuus..
Pystyisköhän joku koneella oleva mun puolesta tsekkaamaan mun viestimäärät? :D Kun mä oon vaan tällä luurilla liikenteessä enkä tällä saanut niitä katottua...
En mä mikään asiantuntija ole, mut muistaisin lukeneeni, että tavallisimmin oireilu alkaa rv 7-8, kun alkio alkaa olla jo niin iso, että aiheuttaa siksi kipua esim. munanjohtimessa. Ja hartiakipua aiheutuu muistaakseni siksi, että munanjohtimen lähellä vatsaontelossa kulkevat hermot johtavat olkapäähän.
Ja KU vuoto on yleensä aina ruskeaa, koska on peräisin kauempaa eikä kohdusta ja ehtii siksi matkalla "vanhenemaan". Työkaverillani oli pari vuotta sitten KU, hänellä kipu oli jatkuvaa ja voimistui yhdessä päivässä iltaa kohden niin, että oli pakko mennä päivystykseen. Muistaakseni oli tuolloin juurikin rv 7.
Onnea kaikille uusille plussista ♡ yritän pysyä jutuissa mukana, tällä puhelimella on vaan jotenki hankala selata :D tietokone ei oo tällä hetkellä toiminnassa m