laskettu aika marraskuu 2015

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Empsa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mimmana 76viestiä, mut en tiedä pääsetkö vielä kun tuolla sanotaan et pitää olla yli kuukauden vanha profiili, oliko sulla paikkaansa pitävä tuo 9.3.15 aloitus? Vai katsoinko väärin :)

Pitääkö sen olla 30 viestiä tässä kyseisessä viestiketjussa vai yleisesti missä tahansa ketjussa joka on laskettuaika marraskuussa 2015 otsikon alla?

Mites oottako te miettiny sitä kotidoppleria? Itteä vähä huvittaas kokeella, kokemuksia?

Niemja, mie harkitsin tuota doppleria mutta en taida hankkia nytkään. Pelkään että alan turhaan stressata sitten jos en sykettä löydä. Sitten kun liikkeet alkaa tuntua niin kokisin aika turhaksi myös. Mutta toisaalta tässä alussa siinä olis puolensakin :)

Mulla on kotidoppler, hyvä on :) Viimeksi kuuui kymppiviikolta lähtien. Tekniikkalaji tosin... mutta kotona on paremmin aikaa harjoitella ja kokeilla, neuvolassahan voi joskus aika nopeastikin hoitaja sanoa, että ei kannata turhautua vaikkei nyt kuulu, ensi kerralla sitten... se jättää ilkeän olon. Kotona oli mukava kuunnella tumpsutusta <3

Muoks. niin ja se on ollut lainassa kahdella eri kaverilla, kun tosiaan ei sitä ehkä niin tarvitse sitten enää kun vauvan liikkeet tuntuu eikä sitä aluksi kannata turhaan kun ei vielä kuulu - eli käytännössä aika lyhyt se käyttöikkuna.

Moikka kaikille :) oon aika uus täällä, ekaa kertaa kirjottelen :) Onnea kaikille plussanneille<3 Ite plussasin 4.3 ja ensimmäinen tulossa kuhan vaan pysyy kyydissä :) ollaan menty sillä linjalla että tulee jos on tullakseen ja noin 7kk siihen menikin :D Mulla ekoina oireina tuli rintojen arkuus ja huono olo, joka aamu heräsin n.5-6 aikaan siihen että oksetti, nyt menny se ohi mut pahoinvointi on kyllä jatkunu. Kävin lääkärilläkin ja se ultras alateitse ja ihan oikeessa paikassa oli ja sydän löi lujaa<3 ensviikolla eka neuvola :)

Nektari, itse ymmärsin sen niin, että kaikki marraskuu 2015 alla olevat, kun siinä mainittiin, et myös vastaukset ketjuihin lasketaan.. ja tosiaan yli kuukausi pitää olla ollut vau:n jäsen, että jos on juuri vasta aloittanut niin joutuu kai odottamaan hieman :)

Mindeee123 onnea ja tervetuloa mukaan.

Kiitos paljon kun katsoitte, tosin en olis kyl uskonu et nuin monta viestiä olisin laittanu :)

Mun tarviikin rueta laittaa anomusta eteenpäin ;)

• Tykkään
Reaktiot: be
Tervetuloa mindee tänne! :) Ja hyvä, että oot päässyt jo ultraan ja pienellä on ollut kaikki hyvin!

Itsekin oon joskus miettinyt tuota kotidoplerin ostamista, mutta en ole sitä vielä ostanut, kun raskaus on näin alussa vasta. Ja toisekseen täytyy nyt muutenkin yrittää miettiä tarkemmin,että mitä ostaa ja mitä ei. :)

Mulla jossain kaapin perukoilla on doppler. Mies osti sen mulle yllärinä kun kakkosta odotettiin ja siinä oli edellinen raskaus mennyt kesken ja siinäkin verta vuosi ihan huolella ja mä olin ihan paniikissa... Tulipa niitä ääniä kuunneltua vielä myöhemminkin sillon, kun supisteli niin paljon etten liikkeitä tuntenut. Nyt koitan kyllä pärjätä ilman sitä ja nauttia odotuksesta mahdollisimman naiivina ;) Esikoisen odotus oli niin paljon kivempaa, kun sillon en osannut pelätä yhtään mitään. Kuitenkin loppupeleissä se pelko on kuitenkin turhaa, sillä itse siinä on melko voimaton tapahtumien suhteen. Nyt koitan päästä zen -mielialaan; "tämä ei mene kesken ja jos meneekin, niin en voi sille kuitenkaan mitään". Mä sain kakkosta odottaessa tarpeekseni hysteriasta, pelosta ja itkuista.

Tervetuloa uudet! :)
Niemja itellä oli kotidopleri käytössä. Se oli kätevä kun tuntu että onkohan mahassa kaikki hyvin niin sai varmistettua. Ystävältä oli lainassa mutta nyt aattelin olla ilman
Nuuhkulla tais olla vuoto loppunut. Onneksi :)
Ihania ultrakuulumisia ♡

Ite en taida vielä ryhmään päästä kommentointien taikka foorumilla olo ajan suhteen.

Tervetuloa uusille ja onnea kaikille hyviä ultrauutisia saaneille! :)

Oon huono kirjottelee tänne kun viestejä tulee sellaista vauhtia ettei perässä pysy, mutta lueskelen kuitenkin ja vastailen ko kerkeän.

Tännekin etovaa oloa rantautunu ja voisin nukkuu vaikka koko päivän, ihanaa kun alkoi viikonloppu!

Minnekkä nuo päivät hurahtaa? Taas meni päivä kokonaan nukkuessa. Torstaina oli eka neuvola, verenpaine ja hemoglobiini hyvät.:woot:
En malttais oottaa ekaa ultraa joka taitaa olla vasta viikolla 10-12 :sad001.

Tervetuloa uudet odottajat :welcome

Niemja mulla jo odottamassa doppleri :D

Tervetuloa mindee ja onnea hyvistä ultrakuulumisista :)

Tikitii tervetuloa mukaan :)

Mä omistan edellisen lapsen odotus ajalta angel sound kotidopplerin :) sain rv 10 kotona kuulumaan ja rauhoitti kyllä mieltä sinne asti mukavasti kunnes tunsi liikkeet kunnolla ♡

Millä viikoilla vauvan liikkeet pitäisi alkaa tuntumaan? Siis ihan ne pienimmätkin kutittelut?? :)

Takaisin