laskettu aika marraskuu 2015

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Empsa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Onnittelut uusille plussista ja tervetuloa. Hieman pika kirjoitusta aattelin kirjoittaa en oo kerkenyt oikeen lukemaan mitä kirjoittelette.
Eilen oli rankka yötöihin lähtö.. työkaveri soittaa illalla että voinko tulla aikasemmin töihin ja jatkaa siitä suoraan yöhön. Kyselin vähän et onko hän sairastunut? Myönsi saaneensa keskenmenon kesken työpäivän..... itellä pumpujätti pari lyöntiä välistä. Tulikin itselle kevyt vähän yli 13h työpäivä. Hänellä oli alkanut menkkamaisia jomotuksia ja ilmeisesti kipuilemaan. Viikkoja oli 7. :/ oli osittain rankka mennä töihin kun kuvitteli että tuo voisi sattua omalle kohdalle. Itselläkin kyllä pienempiä repäisyjä kuin aikaisemmin ja menkkajomot on kyllä helpottaneet. Toivottavasti oma pikkunen pysyy kyydissä. ♡

Ps. Tultiin lapsen kanssa mummolaan vklp, ja yritän pitää huulet sinetöitynä etten kerro raskaudesta. Aattelin jo et varmasti saunassa huomaa kun rinnat turvonneet mutta ei ainakaan oma äitini mitään maininnut. :)

Voi antzeliina, olipa ikävää:sad001

Mietin tänään itsekin kun useamman tunnin makasin hammaslääkärissä, että entäs jos menisi kesken ja olet jossain muualla kuin kotona. Se olis varmaan vielä inhottavampaa

Onneksi tämä piina loppuu huomenna! Käyn aamupäivällä varhaisultrassa yksityisellä. Jo valmiiksi pelottaa jos ei sielä olekaan ketään tai ei löydy sykettä ja joutuu pettymään.. Ajatuskin ahdistaa ihan kamalasti. :(

Apua! Mulla on ihan karsee flussa, ja oon saanut tänään ihan ihmeellisiä sydämentykytyksiä :/ voiko liittyä tähän flunssaan vai voiko sydämen ylimääräiset lyönnit olla raskausoire? Viikkoja nyt 4+5 enkä tiedä kannattaisko sitä mennä lääkäriin.. Ei oo pumppu tälläi ennen muljahdellut :(

Näin hoitajana sanoisin että mee lääkäriin, varmuuden vuoksi.

Onnittelut uusille plussaajille! :)

No ni voin kertoo että oon pikkasen paniikkissa.. Pyyhkiessä ihan puoli tippaa verta tulee..
Ja päässä ei pyöri mikään muu kuin että oliko tämä nyt tässä..?
Ihan vielä en ole luovuttanut mutta jotenkin koko ajan odotan että vuoto vain runsastuu..

Tää on kamalaa.. Itkettää..

Nuuhku! Eikä! Toivottavasti on vaan sitä harmitonta vuotoa, joka niin monia odottajia pelottelee.

Nuuhku :( <3 Toivotaan että on ihan harmitonta, limakalvothan saattaa raskausaikana olla hyvinkin verestävät ja pieni määrä verta on voinut tulla ihan vaan jostain kohtaa emätintä.

Liliina ja azalea tätä todellakin toivon! Mutta eipä auta muu kuin odottaa.. Täällä ei ainakaan terkkarissa tehdä mitään varsinkaan kun on noin pienet viikot. Joten eipä aita kun yrittää maata vaan eikä rasittaa yhtään itteensä. Kaikkeni kyllä teen jotta pieni pysyy kyydissä. Mutta tunttuu silti niin pahalta.

Mulla edellisessä raskaudessa vuoti melkein kaikki limakalvot alkuun. Neuvolassa sanoi että johtuu lisääntyneestä veren määrästä. Toivotaan kovasti että on harmitonta!

Mulla on ihan käsittämättömän laiska ja saamaton olo... Palelee sohvannurkassa viltin alla koira kainalossa enkä jaksa tehdä mitään.... :/ Toivottavasti tää energiataso normalisoituu tai lihotaan molemmat koiran kanssa.

Meillä näytti eilen illalla vessan lavuaari teurastamolta, kun hammaspesun yhteydessä "hieman" ikenistä vuosi...flunssan takia niistän koko ajan ja nenästäkin sitä verta tulee nenäliinaan joka kerta.

Nuuhku voimia <3 toivottavasti harmitonta vuotoa, jos ei kipuja oo nii parempi vielä :)

Mulla kaikki ultras ok, toukka 1,34cm pitkä, joten kasvanu on! Kivuille ei löytyny syytä. :/ Mutta sydän löi ja kohtu oikean kokonen eikä supistunu.

Nuuhku vieläkö vuotaa? Tsemppiä! Mulla vuosi muutaman tipan seksin jälkeen ja oletan olevan ihan normaalia. Toivottavasti vuoto on harmitonta, tsemppiä <3

Takaisin