laskettu aika marraskuu 2015

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Empsa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Soitin neuvolaan, sanoivat että pitää soittaa lääkäriin jos kivut pahenee. Kuinka paha kipu pitää olla mietin, että voi soittaa. Sanoi myös että jos km, niin ei tehdä mitään näillä viikoilla. No, soitan ehkä nyt kuitenkin vielä lääkärille.

Mä eski kävin eilen lääkäris kovien kipujen vuoksi, oli todella ihana, otti todesta heti kaikki, määräs saikulle ja lepoa, lisää foolihappoa, ei saunaa, ei seksiä, ei kylpyä... Huomenna ultra. Kannatan käyntiä oman mielenrauhan vuoksi.

Jeflo hyvä että sait lähetteen, tsemppiä ja toivottavasti ei olisi tulehdusta. :)

Pepe ja Sowhia onhan tuo sovelluksesta hieman kallis, mutta voisi ajatella niin että samaa kun tuhlaisi yhden apteekin r-testin. :)

Spunk tsemppiä rasitustestiin. :)

Ruusa kiitos. :) <3

Muok. Esku voimia ja toivottavasti kivut loppuvat pian. <3

Moi kaikille!

Täällä kaksi viivaa ilmestyi tikkuun sunnuntaina 15.3. Tässä on nyt päivät menneet aika ristiriitaisissa fiiliksissä - jätettiin ehkäisy tammikuun lopulla pois, eli taisi tärpätä heti. Me kun ajateltiin, että jätetään ehkäisy nyt pois ja tulee kun tulee. Voihan siinä mennä vuosikin... Noooo, ei tainnut nyt mennä. :grin Viimeinen kierto oli toooooodella sekava, joten ei ole juuri hajuakaan missä viikoissa nyt mennään... Jonkun laskurin mukaan la olisi 6.11., joten marraskuussa kai joskus olisi alustava laskeutumisaika...:) Raskausoireita ei ole ollut kummemmin. Pojista muistan olleeni aivan tolkuttoman väsynyt, oli etovaa oloa, huimausta, kahvi tökki, pissalla sai ravata ja tidit olivat todella kosketusarat. No, nyt on ollut vain pientä huonoa oloa ja huimausta, jos edellisestä syömisestä on kulunut aikaa, turvonnut vatsa sekä pieniä nippailuja ja todella nopeasti rasvoittuva tukka! :wtf:

Meillä entuudestaan suloiset pienet pojat 10/11 ja 10/12, kolmatta siis odotellaan varovaisesti saapuvaksi. <3

Kiva päästä fiilistelemään kaikkea teidän kanssa, toivottavasti kaikilla sujuu raskaus hyvin!:love7

Lääkäri sanoi puhelimessa, että voi olla että kaikki ok, voi olla että menee kesken (vähän tullut verta), kyllä sen sit näkee. Että kipulääkettä vaan. :/

Eski, toivottavasti kaikki olis hyvin kuitenkin, on nuo lääkärit joskus aika tökeröitä, vaikka he eivät asialle mitään voiskaan niin kyllä mun mielestä vähän kauniimminkin voisi asiat esittää :/

Xoxo tervetuloa!

Täällä alkaa olla jo aikapaljon myös kolmen, neljän ja enemmänkin odottajia ja mietin et pitäiskö meillekkin vielä laittaa oma ketju, kun esikon ja tokan odottajillakin omat :) vai onks sinne enää mitään jutskailtavaa, kun näitä ketjuja alkaa olla jo, no, monta :grin

Mä testasin tänään vielä (viimeisen!) kerran ja nyt oli viiva vahvistunut. Nyt saa testailut luvan loppua, kai se on jo uskottava että raskaana sitä ollaan :)

20150319_114608.jpg

Joku tuolla aiempana mietti VTI:n estolääkitystä, mulla on ollut jo ennen esikoisenkin raskautta käytössä Hipeksal-niminen estolääkitys ja hyvin on toiminut. Sitä saa raskaana ollessa käyttää, on varmistettu ihan teratologisesta tietopalvelusta. Ja vaikka mua vähän harmittaakin syödä ylipäätään mitään lääkkeitä raskausaikana niin on se silti parempi kuin jatkuvat antibioottikuurit.

Täällä ilmottautuu mukaan uusi odottaja! Laskettu aika on 2.11. eli tällä hetkellä 8. viikko menessä. Esikoispoika täyttää tänään vuoden!

Viestini on aika lyhkäsiä ja varmasti täynnä virheitä, pääosin kirjottelen puhelimella.

Mulla on ny ongelma kun kävin puntaris, niin painoon vaan 51kg, pituutta on 162cm. Joten paino pitääs saada ylöspäin että vauvakin kasvaisi hyvin. Joten vinkkejä? Syön parin tunnin välein, toki vähä kerralla koska pahoinvointi alkaa muuten. En liiku paljoa, pakolliset koiralenkit ja yhdet voimistelureenit viikkoon. Oon pysyny viimeset 10vuotta näissä mitoissa joten en todellakaan lihoa helposti, ja saan syödä mitä tahansa niin ei näy. Vinkkejä kiitos?

Mulla ei kyllä ole ollut ongelmaa tuon asian kanssa, esikoista kun aloin odottaa painoin 48kg, kakkosen kohdalla tais olla 54 ja nyt paino on pyörinyt kuudenkympin kieppeillä, pituutta siis 170cm. Molempien raskauksien loppusuoralla olen painanut n74kg...
Edit. Kunhan muistaa syödä monipuolisesti ja terveellisesti! :)

Juu kyllä se paino vielä nousee. :D pojasta lähtöpaino 49 ja synnärille mennessä 72 kg, tytöstä lähtöpaino 55 ja synnärille mennessä 80... Että morjens :P mutta kyllä siis paino lähtikin raskauden jälkeen. Pojasta 9kk ja olin samoissa mitoissa, tytöstä oli vielä nyt pudotettavaa 5kg mutta en nyt sitten aloitakkaan kuntokuuria :D

Okei no hyvä kuulla että menny hyvin silti! :) kaveri vaan eilen pelotteli että sen miehen siskolla kaks km tullu alhaisen painon takia...

Ei sitä painoa kannata väkisin nostaa, kyllä vauva ensin kaiken tarpeellisen itselleen ottaa. Mulla esikosta lähtöpaino 55kg, kiloja tuli 7, tokasta lähtöpaino 47kg, kiloja tuli 20kg. Nyt jotain n.55kg. Toivotaan että ei ihan tota 20kg tulisi, mutta ei hyvältä näytä kun pitää koko ajan syödä, että pysyy vs ylhäällä ja liikkuminen tekee kipeetä alavatsan alueelle.

Lämpimästi tervetuloa Xoxo ja ktiu. :)

niemj: Mun isosiskokin painanut alle 50 kg ja kolme lasta se on jo saanut ja neljäs tulossa. :) Että toivotaan ettei sun alhainen paino aiheuta sinulle ongelmia. Kyllä mä uskon,että se pieni saa kaiken tarpeellisen kuitenkin. :)

Takaisin