laskettu aika marraskuu 2015

Täällä ei vielä oikeen muita oireita ku vessassa täytyy rampata kokoajan ja kauhee vilu kokoajan:)neuvola-ajan sain 1.4,varhaisultraan en nyt varmaan tällä kerralla mene,toivotaan että kaikki on hyvin!:))
 
kuvassa ei niin hyvin sitä haamua näy mutta sisko tuli sen mulle kattoo ja sano että selvä haamu. kai mäki sit tänne majotun toivottavasti sen 9 kk ajan :smiley-bounce012 ainaki on vähän selvempi kun lauantaina tehty testi. raskauslaskurin mukaan LA on 6.11
 
Hei te keillä on jo useampi lapsi ennestään ni miten esikoiset on suhtautuneet uusiin tulokkaisiin? Mietin vaan että miten toi meidän sitten 2v syli takiainen suhtautuu tulevaan pienokaiseen:)
 
Täällä yks! Testin tein viime torstaina. Aavistin kyllä jo ennen plussaa että raskaana ollaan, siitä just että mitään pms-oireitaa tai tiputteluvuotoja ei tullut, ja sitten kuukautisetkin oli jo pari päivää myöhässä ja oli vaan sellainen olo. Meillä yksi lapsi entuudestaan, ikäeroksi tulossa aika tarkkaan se 2v. LA ois jotakuinkin 4.11.
 
Mulla oireina menkkakipujen kaltainen olo alavatsassa, huimaus pystyyn noustessa/seistessä, koko ajan nälkä ja pissahätä. Vähän ollut huono olokin jo, ja jotkut tutut asiat maistuneet oudolta. Äidin tekemä kahvi maistui siltä, kuin siinä olis ollut alkoholia seassa!
 
Moikka! Täällä kanssa yks äskettäin plussannut. Laskettu aika osuis 9.11. Ennestään meil on lapset -13 ja -14. :-* Kivaa olla taas raskaana vaikken näin pian odottanutkaan olevani. Oli siis melkonen ylläri tää uusin, luotettiin varmoihin päiviin vaikkei kierto ollu ees edellisen synnytyksen jälkeen normalisoitunu. :-D yhtä suurella rakkaudella silti tätä odotamme kuin aikasempia lapsiammekin :Heartred
 
Jee! Tänään testasin huvikseni iltapissasta, niin herkässä testissä olikin haalea plussa! Eka kierto jossa kokeilin ovulaatiotestejä. Yritystä takana 1,5 vuotta ja pari keskenmenoa viikolla 10. Elikkäs toivon parasta, pelkään pahinta - jälleen kerran. :3
 
Täällä kanssa yksi odottaja lisää. Tänään 4+5 eli laskettuaika 5.11.:happy: Meillä tärppäsi yk4, vaikka olin ihan varma että tästä kierrosta ei tärppiä tule kun luulin ettei saatu ovulaatiota hyödynnettyä tarpeeksi ajoissa. ja vielä silloinkin kun normaalisti kellon tarkat kuukautiset eivät saapuneet en uskonut raskauden mahdollisuuteen, ihmettelin kyllä kovaa väsymystä ja jatkuvaa huimausta.. Mutta niinpä vain testasinkin perjantaina syntymäpäiväni kunniaksi plussan:love7voiko parempaa lahjaa toivoakaan:Heartred Tämä on miehelleni ensimmäinen lapsi, minulle toinen.. ja miehen ilme oli kyllä näkemisen arvoinen, ei millään meinannut uskoa ja kyselikin monta kertaa että onko nämä raskaustestit varmasti luotettavia:rolleyes:

Onnea kaikille plussasta ja tarrasukkia mukaan että pysyy lapsoset mukana:happy:
Milloin olette ajatellut varata neuvola-aikaa?
 
oioi, ihanan nopeaa toimintaa! odotan niin kovasti jo ensimmäistä ultraa ja neuvolaa :) vaikka eihän se eka neuvola ole kuin lappusten täyttelyä, mutta tuntuu sitten todemmalta tämä raskaus:happy: vielä en kuitenkaan ole uskaltanut neuvolaan soitella, ajattelin että jos sitten ensi viikolla soittaisi, kerkeää mieskin rauhassa sulatella asiaa :D
 
Takaisin
Top