laskettu aika marraskuu 2015

No minäkin perjantaina tein negan mut koska menkat on myöhässä ja vaan tuntuu et oon raskaana. Yks asia mikä ensin alko ihmetyttää oli et väsyttää koko ajan ihan armottomasti. Aamulla ekaa kertaa huimas, seinästä piti ottaa kiinni. Ja tänää tuli jotai venyvää limaa ( kiva aihe ). Aamusin etoo. Veikkaisin et tänään ois pitäny alkaa menkat koska aamulla siihen malliin sattu alamahaan mut ei niitä kuulu. Luulin et ois alkanu jo torstaina kp 30... Nyt ku ei oo varaa ostaa testii ni pitää vissiin tehä testi labrassa. Jossai vaiheessa.
 
Muokattu viimeksi:
Ainiin siis onnittelut teille ketkä ootte jo plussannu. Toivon että raskaus aika menee kaikilla hyvin
 
Näkeekö kukaan tässä mitään? Täti pitäis huomenna tulla vierailee mutta kahessa testissä minun silmään tosi haalea haamu :shy:
 

Liitteet

  • image.jpg
    image.jpg
    653 KB · Katsottu: 179
Onnitelut kaikille plussanneille! :) tulin fiilistelemään tänne, kun huomasin että marrasmammoissa on jo plussanneita :) ite kuulun nuihin kesäkuisiin.

jannah, minun mielestä tosi haalea plussa näkyy! Kuvaa muokkaamalla saattaa näkyä paremmin :)
 
Onnea hanski :)

jannah, ehkä jotain hyvin haaleaa näkyy, kokeilehan parin päivä päästä uudestaan:happy090
 
Moikka!:) löytyykö täällä muita hiljattain plussanneita?:)
Juu, täällä maanantaina plussannut. Siihen mennessä oli jo möyryävän tyyppinen fiilis kohdussa kolme päivää. Rintojen herkkyys voimistui sen jälkeen ja viluttaa helposti. Nälkä tulee myös vähän entistä herkemmin ja turvotus näyttää jääneen päälle...
 
Minä arvasin olevani raskaana kun ei alkanut kuulumaan mitään pms oireita: vitutus, finnit ja loputon nälkä ja väsymys. Hyvä olo on ollut ja jatkuu vaan. :) toivottavasti jatkuu eikä iske väsymys ja etominen.
 
Onnea kiipeli, omenaomena ja lare s:)

Tänne ilmaantunut jatkuva hiki, inhottavaa kun normaalisti olen jatkuvasti palelevaa tyyppiä.
Toisena huimaus. Tänään meinasin ensimmäistä kertaa kaatua kun huimasi niin että silmissä sumeni:eek:
 
Hih, minäkin tuolta kesäkuisista tulin kurkistamaan ja fiilistelemään! Onnea kaikille plussista ja tsemppiä, että kaikkien pikkuiset pysyy kyydissä loppuun saakka. :) Voi vitsi, muistan niin selvästi oman plussatestin, pyllylleni meinasin lentää.

Kaikkea hyvää teille!
 
Minulla taasen paleltaa koko ajan. :sad001 olen alkanut juomaan entistä enemmän teetä. Muuten on vielä aika epäuskoinen olo. Tein aamulla jo kolmannen testin ja edelleen näyttää yhtä haalealta mitä keskiviikkona. Odotin että olisi tullut jo vahva viiva.
 
Ajattelin joku päivä kokeilla josko sais tasavahavat viivat, vaikka eikait tässä ole enää epäilystäkään. Maha tuntuu tosi oudolta ja välillä ihan kipeältä ja kuolen tähän röyhtäilyyn:yuck:
 
Heissan kaikille !

Täällä ilmottautuu myös yksi eilen aamulla plussannut ! Jännää pukkaa !!!
Meiltä löytyy yks neitonen kohta 8vee. Pikkukakkonen tulossa siis =) Tunsin jo viikonloppuna että jotain on nyt meneillään kun tissit oli ihan jäätävän kipeät ja aloin röyhtäileen kanssa :D sekavan kierron takia soitan tänään jo neuvolaan.

Paljon paljon onnea kaikille plussanneille!!
 
Paljon onnea Carnagan, ihanaa että sinäkin pääsit tänne puolelle:Heartpink
Toivottavasti muita tulee pian perässä niin saadan samanlainen kuhina tähän ryhmään :)
 
Kai tää lasketaan haamuks? :shy:

Kp 32/31. Oireitakin löytyy :hungry:
 

Liitteet

  • image.jpg
    image.jpg
    316.3 KB · Katsottu: 145
Takaisin
Top