laskettu aika marraskuu 2015

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Empsa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Voi junibea, ihan kamalaa, halit :hug013 toivon kovasti että vuoto olis nyt vaan jotain muuta kuin pahin :Heartred

En ole pystynyt kirjautumaan tänne perjantaista kun oli jotain ongelmia mun tunnuksessa, mutta se saatiin korjattua onneksi. :)

Kaikille uusille tervetuloa ja valtavasti onnea plussista! :) Erityisesti tutuille tuolta kuumeilupalstalta, PEPE, LILIINA, MINTTULAKU JA TINTTARILLA! :) ❤️

Voi ei. :( Pahoittelut Junibea sinulle! ❤ Paljon paljon voimia sinulle tuleviin päiviin/kuukausiin.

Täälläkin alkoi eilen niukka ruskea vuoto, viikkoja nyt 6+5.. Kovasti yritän itselleni hokea että ei välttämättä ole mitään vakavaa, mutta ei kyllä iloitakaan enään uskalla.. Ensi viikon maanantaina on neuvola ja ajattelin sinne asti kestää tätä epätietoisuutta ja pyytää että ultraisivat. Kipuja kun ei ole niin varmaan vaan käännyttäisivät ovella, ja kesken jos menee niin sillehän ei sitten voi mitään..

Mielelläni lukisin nyt muidenkin kokemuksia alkuraskauden vuodoista, täytyy vielä pitää toivoa yllä.

Anni, toivottavasti on harmitonta tuo. Mulla on sellainen muistikuva, että joku kirjoitti ruskean vuodon olevan aina vanhaa verta eli vaaratonta.

En jaksanut kahlata koko ketjua kahlata läpi, joten esittäydyn uusille tuttavuuksille, vanhoille tutuille huutelen heheeeit! :)
Olen siis täällä tosiaan viime kesänä aikaa viettänyt paljonkin, mutta silloin ei ollut aika. Lopetin täällä huokailun ja laskemisen ja kas, eilen tein selkeän viivan. :D ImageUploadedByVau Foorumi1426577424.744145.jpg
Nyt jään jännittämään tuleeko mukana.
Oireita ei ole tätä menkkajomottelua lukuunottamatta, minkä takia olenkin vähän skeptinen pysyvyydestä.

Kertokaapas naiset, kun minua on nyt kosiskeltu kesäksi töihin. Olisin silloin puolen välin tässä raskaudessa jos sinne päästään. Mutta en nyt oikein uskalla lupautua sinne asti töihinkään jos olenkin niin huonossa kunnossa etten voi työtä edes aloittaa. Kerronko vain tilanteen ja että tulen sitten jos suinkin pystyn.

Tervetuloa Fiamma mukaan :)

Äh, nyt tuskaillaan lomien kanssa! Pomo ilmoitti eilen, että ensi kesän lomatoiveet pitäisi jättää maaliskuun loppuun mennessä. Mulla tosiaan ensimmäinen neuvolakin olisi 30.3 rviikolla 7, ja ja mietin että mun on varmaan pakko silloin mainita jo raskaudesta, vaikka minusta se on kovin aikaisin. Niin se ongelma siis on, että äippäloma alkaisi, ööö, lokakuun alussa? Viime raskaudessa olin viimeiset puoltoista kuukautta saikulla supistelun vuoksi ja nyt en oikein tiedä lomani kanssa, että pidänkö vain sen heinäkuun niinkuin aina ennenkin ja katotaan mitä syksyllä tulee, ( melko varmasti en ole työkunnossa loppuaikana, siihen on monta syytä jo valmiiksi mm.työnlaatu ja ennenaikaiset aiemmat synnytykset, oon varmaan huonorakenteinen ihminen :) ) vaiko laittaisinko sen loman niin että jäisin kesälomalta suoraan äippälomalle ja "säästäisin" työnantajaa? On tässä nyt muutama viikko aikaa tehdä päätös, painiiko muut tälläisten kanssa ja se tärkein: mitä te aiotte tehdä?? :)

Takaisin