laskettu aika marraskuu 2015

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Empsa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
pepe: Minä sain digiin tänään tuon 3 + ja itsellä viikkoja 5+0 eli aloin miettimään, että pitääkö tuo paikkansa. Tai kun siinä ohjeistuksessa luki tuon 3+ kohdalla, että hedelmöityksestä kulunut yli kolme viikkoa ja kierto alkanut yli viisi viikkoa sitten.Itsellä nimittäin alkoi viimeiset menkat tasan viisi viikkoa sitten ja kierto ollut nyt pitkän aikaa tuon 28 päivää. Että onko ovulaatio voinut olla aikaisemmin vai mikä tuon tuloksen selittäisi vai onko se normaali? Tunnen kieltämättä itseni näissä raskaus asioissa vähän tyhmäksi, mutta onneksi on eri sivuja mistä oon saanu lukea ja oppia uusia asioita. :) Mutta siis Pepe testaa sinäkin, jos siltä tuntuu. Ja hei meillä tais sama synnytyssairaala ja la:t lähekkäin, että jos hyvä tuuri käy, niin saatetaan törmätä toisiimme. ;)

Muokattu viimeksi:
Sohwia täytyy kattoa Tulisko tilattua vielä yks testi :D joo katoin samaa ehkä törmäillään ;)

Toi mun oli kans pregcheck ja kun sitä tuijottelin niin kyllä siinä meni varmaan 15s-30s ennen kuin siihen alkoi tulla mitään ja vahvistui koko ajan ehk pariin minuuttiin asti, et reilusti testiajan sisällä tuli viiva..

tinttarilla, mulla on pärstä ihan järkyn näköinen, kuiva, punoittava ja leuka ja posket täynnä paukuraa, selässä sitten ihan puristeltavia finnejä, ja mietin kans et niin ikää oli päälle kolkyt :wideyed: ja nää on siis tullut ihan viikon sisään :nailbiting:

Mä kun tein toisen testin sillon niin viiva näky melkeen samantien kun pissasin tikkuun. Olis tehny mieli uusia testejä, mutta mies on saanu käännettyä mun pään etten oo ostanu lisää testejä

kyllähän se piti arvata että jotain siellä arvailtiin. Veljeni kyseli mun tupakoimattomuutta ja kun lähdettiin niin isä onnitteli meitä... jäi vähän epäselväks miksi o_O en tie johtuko siittä et poika hyppäs melkein ojaan ennenkun lähettiin :grin

En taida viitsiä tuhlata rahoja testeihin, vaikkei oireita olekkaan, kun menkkoja ei kuulu eikä näy, niin aika selvä peli se taitaa olla... :grin Oireettomuus on vain hassua, kun aiemmissa raskauksissa olen ollu äkänen ku ampiainen oikeestaan koko ajan! Ja väsynyt. Muita oireita en nyt ainakaan muista... Tosiaan, ovishan saattaa hyvinkin siirtyä vaikkapa stressin takia, tai jos elämässä tapahtuu jotai hyvää tai pahaa, jota jännittää :happy090 saattaahan se jäädä tulematta kokonaankin.

Ruusa, mä pistin tän aknen alun alkaen pillerien lopettamisen piikkiin. 10/14 lopetin ehkäisyn ja ehkä pientä aknea oli jo silloin, mutta viimeiset 2vkoa on ihan hirveää paukuraa naamassa, etenkin posket ja ohimot. Ja nyt kun alan muistelemaan, niin oletetun oviksen jälkeen mulle tulikin kaulaan ja reisiin kipeitä finnejä..

Onnea kaikille plussanneille. :) Ihana ollut lueskella teidän juttuja jo täällä, vaikkei itsellä vielä varmuutta ollutkaan! Viikon verran olen "tiennyt" olevani raskaana mutta vasta tänään tein testin. Ei selkeempää plussaa vois olla, tuli molemmat kaksi viivaa ihan samantien ja vahvoina näytölle. :excited001

Mulla on vähän epäsäännöllinen menkkarytmi, joten en ihan tarkkaan tiedä ajoituksia. Mutta 6+0 on aika lähelle, elelen nyt vaikka sillä tiedolla.

Tämä olisi ensimmäinen lapseni, olen 33-vuotias. Yksi keskenmeno minulla oli, siitä on jo pari vuotta enkä sen jälkeen uskaltanut hankkiutua raskaaksi. Kirjoitinkin tonne raskausoireet-topiciin siitä, että pelottaa että käy sama juttu kun maha ollut kovasti kipeä etenkin tänään.

Odotan lasta yksin, sillä miehen kanssa on nyt hyvin vaikeaa ja en raskauden takia en ole hänelle valmis ihan mitä tahansa anteeksiantamaan. Olemme olleet vuosia kimpassa, ja aina asuttu omissa asunnoissa, joten ei tässä tarvitse onneksi asumiskuvioita miettiä uusiksi. Saa nyt nähdä, odotusaika on pitkä ja paljon saattaa ehtiä tapahtua suuntaan tai toiseen. :clock

Kivoja hymiöitä täällä: :violent006

En tiedä pitäiskö itsekin testata? Tänään 7+0, mutta olen ollut tosi monta päivää tosi vähillä oireilla tai ei oireita ollenkaan. Pelkään, että on mennyt kesken. Mulla oli pari vuotta sitten kkm ja jälkeen päin tajusin, että oireiden loppuminen osui arvioon sikiön viikoista milloin kehitys oli pysähtynyt. Mutta mahtaako raskaustesti edelleen näyttää plussaa vaikkei tuolla mitään elämää enää olisikaan? Vai pitäiskö varata yksityiseltä ensi viikoksi ultra että saisin mielenrauhan?

Kyllä testi plussaa näyttääs ku hormonit suht hitaasti lähtee laskuun... Ultra on varmin keino.

Jonkinlaista plussaa voi tulla niin pitkään, kun on mitään raskausmateriaalia sisällä. Tosin usein viivat sit hiljalleen haalenee vahvistumisen sijaan, MUTTA sekään ei ole varma merkki, vaan voi tulla haaleampaa vaikka ihan siksi, että virtsa on laimeaa. Ei kannata stressata liikaa :) Ultra oikeastaan ainoa varma tapa todeta keskenmeno, tai jos tulee kunnon vuoto jonka loputtua raskaustestit on negatiivisia.

Tervetuloa uusille ja onnea odotukseen :)

Mun piti tänään se uusi digitesti tehdä, mutta en tehnytkään. Oksensin koko yön ja ravasin vessassa niin aattelin ettei varmaan kannata tehdä testiä kun ei oo ollu kovinkaan montaas tuntia pidätystä.
Meidän perheeseen iski ankara vatsatauti 5/7 oksensi viime yön ja osa ripuloi. Nuorimmainen jo 3 vuorokautta samassa taudissa. Huh heijjakkaa voin sanoa että usko ja voimat meinas loppua kun minä ja mieskin oltiin siis yhtäaikaa sairaana.

Menkkojen ois pitänyt kai eilen alkaa tai viimeistään tänään. Masua vähän jomottelee, mutta kyllä mulla nyt on sellanen tunne että oon ihan ikeesti raskaana vaikkase digi silloi pari päivää sitten muuta väitti :oops: Noh jospa huomenna oisin testikunnossa, tuun sitten raportoimaan tuloksista.

Onnea kaikille plussanneille! :happy:

Itse tein positiivisen testin perjantaina 13.3, ja toki "pari" varmistelutestiä sen jälkeenkin tässä parin päivän aikana :angelic: La olisi laskurin mukaan 13.11. mutta epäilen että se muuttuu vielä, koska kiertoni on välillä heitellyt ja sen takia kierto on voinut olla pidempikin kuin laskuriin ilmoittamani.

"Oireita" on lähinnä jo pari viikkoa jatkuneet menkkajomottelut sekä vaihteleva tissikipu. Iltaisin myös on usein flunssainen olo ja mies sanoo, että oon kuuma (no oon varmasti, kun lämmöt on n. puoli astetta normaalia korkeammalla). Niin, ja oon normaalia väsyneempi.

Neuvolaan pitäisi tällä viikolla soittaa ja varata aikaa, jännittää....esikoista siis odotellaan :)

Junibea tervehtymisiä koko poppoolle!

Sohwia ja PepeXXL, mulla näytti Digi Clearblue 3+ kun oli rv 5+1.

Nyt kun lukee näitä viestejä niin tulee hillitön halu testata. Mulla on vielä kaapissa kaksi digitestiä. Mutta ei kai siitä mitään lisävarmuutta saa kun ei siellä ole sen korkeampaa tulosta kuin 3+ ja vaikka olisikin jokin mennyt pieleen niin olisi varmaan vielä raskaushormonia veressä ja sitten jos se näyttää vähemmän viikkoja niin olen hermoraunio. Huuuh. Aika lailla nuo paketissa olevat testit huutelee tuolla kylppärin kaapissa... heh. Varhaisultra on viikon päästä. Olen kärsivällisyyden perikuva.

:flower

... 5 minuuttia myöhemmin. No okei, ei ihan kärsivällisyyden perikuva. Tein digitestin ja siihen tuli supervauhdilla raskaana 3+. Hih. Nyt rauhoitun. Ja menen takaisin googlaamaan tyttövauvanimiä :dummy1:

Me käytiin hakemassa just kirjastosta nimikirjoja, ja mies tekee nyt vauhdilla "tätä nimeä ei ainakaan anneta" -listaa :grin

Setua: Mulla on tänään vasta tuo 5+ 1, eikä eilen, mutta saa nähdä mikä on se oikea la itsellä. Ja onneksi joku muukin on yhtä malttamaton kuin minä, nimittäin eihän sitä nyt voi olla testaamaatta, jos kotoa löytyy niitä testejä. ;) Mutta hyvä, että digiin tuli sulle oikeat merkit, :)

Ja tervetuloa Ansu tänne ja onnea plussasta! :)

Pitäsköhän itekki tuhlata ja ostaa digi. Viimeks näytti 1-2viikkoa nyt pitäs jo näyttää +3.
Miulla on hirveesti pyöriny päässä kaikki keskenmenot yms. Jotenki ne vaan pyörii ajatuksissa ku täältä niistä lukee. Esikoisesta en ees miettinyt keskenmenoa kun yhdenkerran. Enemmänkin huolestutti kohtukuolema. Ystävän enkelivauva kuoli kohtuun olikohan viikolla 32 tai 34. Itse seurailin tarkasti liikkeita lopussa ettei ne vaan satu loppumaan.

Hahaa, yritin varata ekaa neuvolo-aikaa, mutta täti tuumasi puhelimessa, että noin epäsäännöllisellä kierrolla kannattaa käydä ultrassa ennen kuin tulee neuvolaan, koska muuten niillä ei ole käryäkään, kuinka pitkällä mä oikeasti olen. Mulla on nyt sitten lähete ultraan, josta maksan vaan polikliniikkamaksun. :grin

Takaisin