laskettu aika marraskuu 2015

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Empsa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
kiitos niemja, helpottaa vähän oloa kun tietää ettei ole ainut jolla tätä vuotoa esiintyy. Monta kertaa lukenut että raskauden aikana esiintyvä vuoto voi olla harmitonta ja että se on tosi yleistä, mutta silti kyllä yllätti ja säikäytti.. Minkäänlaisia kipuja ei kyllä ole onneksi nyt ollut. Täytyy vain seurailla ja toivoa että kaikki on hyvin.

Heippa kaikille uusille odottajille, mukava että meitä marraskuisia on jo näin paljon :)

Täällä uutena oireena ilmennyt sellainen, että kävelylenkillä alavatsaa jotenkin kiristää ja vatsa on "väsynyt". Onko kenelläkään muulla samanlaisia vinkeitä?

mamasbaby <3

ansu itsellä ollut samankuuloisia oireita kävelyllä, lisäksi on alkanut hengästyttää nopeemmin...

Tämä on ollut täällä niiin väsynyt että ei ole paljoo muistanut käydä täällä teitä kuulostelemassa, että miten menee.. Surullisia keskenmenoja ja iloisia uusia odottajia..tsemppiä kaikille, oli tilanne mikä tahansa!

MamasBaby, voimahali :sad001 Paljon jaksamista toipumiseen!

Mammasbaby voimia teille :hug013

Ärsyttää.. tänään alkanu illasta olo heikkeneen ja flunssa nostaan päätään. Nyt toivon vaan että menis levolla ohi eikä pääsis pahentuun. :smiley-angelic001

Loppuspa tää yövuoro! Hirvee kuvotus kokoajan ja vatsaa turvottaa. Työkaverin seuraks lähin tupakalle ettei hän arvaisi mitään vaikka haju yököttää. Ootan vaan että pääsen kotiin peiton alle. Mitenhän pystyn tekee öitä parin kuukauden päästä.

Voi päänsäryt sentään... Ainakin kolmesti viikossa on sellainen päänsärky aamulla herätessä että ei tahdo mitään saada tehtyä. Eikä viitsisi nappeja napostella ihan koko ajan. :/ ja kun vielä elättelin toivoa päänsäryttömästä aikakaudesta kun kahdessa edellisessä raskaudessa migreeni meni piiloon.

Mulla on kans ollut parina päivänä karmea päänsärky. Normaalisti mulla ei ole lääkkeitä vaativia päänsärkyjä koskaan, joten tuntuu vielä jotenkin erityisen kivuliaalta.

Kahlailinpa eilen läpitte tämän ketjusen. Ihan jokaista viestiä en lukenut sen tunnusta. Mutta tuskinpa mulle mitään muutenkaan jäi päähän kun koko eilinen päivä oli niin shokeeraava.

Isot pahoittelut kuitenkin niille jotka ovat joutuneet jättämään tämän ryhmän :/ toivotaan että seurraavaksi pikkuinen tarraa kunnolla kiinni! <3

Minä en oo soittanu vielä neuvolaan joko täytyis? Mul ois kyl ma hammaslääkäri ja kai sinne voin ihan turvallisin mielin mennä vaikkeivät tiedä raskaudesta? Paikkaavat yhden reijän. Joten eihän silloin tartte mitään kipulääkettäkään ottaa :)

Takaisin