laskettu aika marraskuu 2015

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Empsa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Tassu; mulla on samat hommat edessä. Tän hetkinen työsuhde päättyy toukokuun loppuun ja ainakin kesäkuuksi pitäisi löytää töitä. Lisäksi olen miettinyt että elo-syyskuunkin voisin työskennellä kyllä jos olot antaa myöden. Olen ajatellut että laitan työhakemuksia ja kirjoitan niihin tilanteeni, että kesäkuussa olen viidennellä kuulla raskaana silloin, ja se ei näillä näkymin häiritse työntekoa mitenkään. Työnantaja sitten tekee päätöksen itse.

No tämä työ olisi kesä-elokuun, ja tuntuu jo nyt että olen tosi kipeä aina työpäivän jälkeen nii entäs sitten kun ollaan lähempänä rv30. Ehkä kerron vain mikä on tilanne ja päättäköön työnantaja ottaako minua sinne ollenkaan vai teenkö vain vaikka kuukauden kerrallaan.

liliina, minä teen sijaishommia ja eilenkin kävin sopimassa pidemälle pätkälle töitä. Kerroin kyllä että raskaana ollaan kun neuvola-aika sattui työvuorolle ja tuli puheeksi. Mutt jos nyt menisin ihan tavallisesti työhaastatteluun niin en kyllä kertoisi ellei se vaikuttasi työtehtäviin ym.

Mä sain tänään työpätkän hankittua itelleni :smiley-bounce015
nyt ois kesäkuun loppuun asti töitä. En kyllä maininnut raskaudesta mitään. Koska siittä ei pitäisi olla mitään haittaa tän ajan kun oon töissä. Tänään olin haastattelussa ja huomenna alkais jo hommat :grin

Minäkään en kyllä raskaudesta mainitse ennenkuin on pakko eli kun näkyy selvästi. Mulla just toissa viikolla uusittiin sopimus syyskuun loppuun, mutta toki pidempi pätkä ois kiva. Tai vaikka vakituinen.

Anni toivottavasti vuoto on harmitonta. Tsemppiä sinne. :)

Fiamma tervetuloa mukaan ja onnittelut plussasta! :)

Tassu varmasti kannattaa kertoa että olisit halukas töihin silloin, mutta ettet voi luvata mitään varmasti koska et tiedä mikä vointisi on silloin. :)

Ruusa sulla onkin vähän hankala tilanne lomien kanssa, toivottavasti saat hyvän ratkaisun tehtyä. :) Itse ehkä pitäisin normaalisti loman heinäkuussa ja elokuussa katsoisin uudelleen sitä työjaksamista ja voinnin mukaan päättäisin jatkosta. :)

Itse en tahtoisi raskaudesta kertoa vielä pitkään aikaan, mutta siihen ei voi hirveesti vaikuttaa jos oma vointi ja jaksaminen muuttuu. Mulla kun työ sisältää matkustamista koko ajan ja jos masu kasvaa nopeeta vauhtia niin voi olla että kerron aikaisemmin ja siirryn turvatarkastajan hommiin. Saa nähdä miten käy. :)

Moikka kaikille!
Ketju on jo pitkällä mutta ajattelin ensikertalaisena liittyä mukaan. Meillä yritystä takana nelisen vuotta, siitä viimeiset pari hoidoissa. Nyt 2. IVF tärppää. Aivan epäusko olo, varsinkin kun lähtökohdat olivat varsin olemattomat. Meijän alkiot kehittyy vaan viisi päivässä jonka jälkeen ne ei enää kehity.

Raskaus todettu verikokeessa, silti oon tehny testejä, viimeisin eilen. On vaan niin epäusoinen olo että voiko tä, älä ihan oikeasti olla totta. Mahtaako ajatukset adoptioon siirtymisestä auttaa

Mulla on jo joitakin oireita. silti se pää tarvitsi varmistuksen testistä. Laskettu aika olis 11.11 ja varhaisultra raskausviikolla 7+2 puolista viikkoa täytyy siihen viel odottaa, en millään malttaa. Ja meijän ne ilmeisesti sit sen ultran jälkeen ohjaa neuvolan puolelle..

Itselläni on vakityö ja ollaan todella tiivis yhteisö. Toiselle esimiehelle kerroin jo eilen ja hän otti asian melko hyvin vastaan; repesi itkuun ja tuli halaamaan lujasti. Muille kerron vasta rv 13 jälkeen. Olenkin miettinyt, miten saisin hauskasti asian kerrottua koko työporukalle :)

Ja vanhemmille ajateltiin kertoa äitienpäivänä; kukkapuska ja korttiin nimet+ salamatkustaja :) Kunhan vain kaikki menisi hyvin <3

Täällä liitytään myös keskusteluun mukaan Pää täynnä ajatuksia eikä vielä oikein uskalla kertoa ihmisille raskaudesta.. Meillä yritystä siis takana runsas 1,5 vuotta ja tärppäsi vasta Femar-hoidolla (samankaltainen ku clomifen) ja mun kilpirauhassairauden löydyttyä.
Tällä hetkellä mietityttää eniten töissä jaksamiskuviot. Teen kolmivuorotyötä ja nyt kun unirytmi on mennyt yhtäkkiä ihan päiväpainotteiseksi niin mun on ehkä pakko sopia työnantajan kans jotain uusia järjestelyitä. Eilisen yötyön jälkeen sain nukuttua 5 tuntia ja ens yöksi pitäis mennä töihin. Morjens!
Mut joo, kiva lukea teidän kaikkien ajatuksia. Ollaan kumminkin aika suurten mullistusten äärellä

HarmiElena paljon onnea plussasta. :) Varmasti on epäuskoinen olo kun teillä on yritystä ja hoitoja noin paljon takana, mutta toivottavasti kaikki menee hyvin loppuun asti! :)

Tinttarilla ihana idea kertoa raskaudesta! :)

Porkkana tervetuloa mukaan ja onnittelut plussasta! :) Voimia töissä jaksamiseen. :)

anni: mulla oli rv6+5 rusehtavaa vuotoa jonku 6h, tuli vähä pikkareihin ja pyyhittäes. Seuraavana päivänä tuli pyyhittäes tosi haalean rusehtavaa, enempi valkovuotoa. Sitte maanantaina ja tänään vaan runsasta valkovuotoa.
Tänään ollu tosi kovia kipuja, selvis syy, ripuli tuli taas kylään -_-

Ja töistä: mä justii soviin olevani ambulanssis toukokuun loppuun, jolloin jos kaikki hyvin nii rv 17-18. Koitan selvitä. Sitte hain kyllä töitä sairaalalta osastolta kun olis ehkä pidemmäksikin aikaa luvattu mutta eivät oo ottaneet yhteyttä... Oon kesän osastolla jos pystyn, ja saatika nyt pääsen sinne. Kotihoitoonkin hain mutta sieltä ei oo kuulunu mitää...
Toivon että osastolta tarjottaas pidempää pätkää tässä nyt pian nii ei tarvis raskaudesta vielä kertoa ja vois saada mammalomat sitte mutta katotaan, jos ei loppuviikkoon mennes kuulu niin soitan sinne.

Be, sitä tässä just pohdin, että pitäiskö vaan olla itsekäs ja lomailla heinäkuu, kun lapsillakin on silloin koulusta lomaa, kerkeis sitten viettää heidänkin kanssa laatuaikaa ennen kuin vauva syntyy :) kauheeta miettiä noin pitkälle tulevaan..

• Tykkään
Reaktiot: be
Hienoa saada Nuuhkukin tälle puolelle! Ja onnea kaikille muillekin vasta plussanneille!

Takaisin