laskettu aika marraskuu 2015

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Empsa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Tervetuloa Pii ja Ansu!

junibea, voimia, on tuo niin kamala tauti :hug013

Mä olen kans pyöritellyt jo nimivaihtoehtoja päässäni:smiley-ashamed008 ja kieltämättä vain tyttöjen nimiä :)

Tervetuloa uudet :)

Itsellä tuli myös digiin 3+ rv5+1. Nimiä ollaan aiemmin mietitty, tytölle paljon helpompi, pojalle taitaa olla yksi mieluinen vielä tällä hetkellä ainaki...

Ja mä en ainakaan voi sanoa nauttineeni tästä alkuraskaudesta kun koko ajan pelkään keskenemenoa,kohdunulkoista tms :/

Pakkohan se munkin oli, kun muutkin ja tommonen tuli :p
Mulla nyt 4+1, joten paikkansa pitää.

Tissejä särkee ja välillä heikottaa, muuten olo ihan normaali. Aika oireettomia on tosin olleet aikaisemmatkin raskaudet. Varhaisultran varasin 30.3, silloin vasta 6+1,mutta kyllä sykkeen pitäisi jo näkyä. Mun gyne on siitä eteenpäin kolme viikkoa lomalla, niin pakko oli ottaa tuo aika.

Mua pelottaa kans keskenmenot ja kaikki mahdollinen, tuntuu ettei voi kaikki mennä enää hyvin, kun on jo kolme tervettä lasta saanut ilman yhtään keskenmenoa tai muutakaan isompaa ongelmaa. Yritän nyt vaan nauttia tästä viimeisestä kerrasta ja murehtia vasta jos tulee murehdittavaa :happy:

Liitteet

• Digiplussa.jpg
    Digiplussa.jpg
    87.1 KB · Katsottu: 43
Hieno digitulos TestaRossalla.

Ja tiuhtimus, sama fiilis. Vaikka riemuitsenkin ensinnäkin plussasta ja toiseksi aikaisesta ultraamisensta, niin oon kuitenkin kauhuissani, mikä kaikki voi mennä pieleen. Kun neuvolan täti rupesi sitä lähetettään kirjoittamaan, mä kysyin heti, että tarkoittaako tää, että te epäilette jonkin olevan pielessä. Ei kuulemma. Pelottaa silti.

Nyt saatu tän päivän hcg tulos ja se oli 15000 ja rapiat päälle eli ilmeisesti hyvä. Toivottavasti on vaan riittävästi noussu ❤ pitää vielä huomenna soittaa neuvolaan ja kysyä et mitä lääkäri on sanonu. tänään viikkoja 6+2

Minullakin samanlaiset fiilikset, kuin teillä tiuhtimus ja liliina. Jotenkin itsellä sellainen fiilis, että kun sain sen toivotun plussan, että ei tää voi mennä hyvin, kun muuten on päässyt aika helpolla. Tai kun meillä tärppäsi yk4:ssa ja jotenkin olin varautunut, että kauemmin menee, niin olo on tosi epätodellinen. Ja just se kun soitin tänään sinne neuvolaan, niin aloin miettii, että entä jos tää meneekin kesken. Mutta kuten oon aikaisemminkin tainnut jo sanoa, että ei pitäis stressata liikaa. :)

Mäkin olen jo vähän miettinyt nimiä, jotka sopisi isosiskojen nimien kanssa yhteen. Meillä on miehen kanssa kompromissina päätetty, että mulla on etunimen päätäntävalta

Korjaus aiempaan se on siis enemmän ku 15000 mut täällä loppuu taulukko tohon eli sitä ei saa selville kui paljon enempi on.. Mut kaippa se pää-asia on et raskaana ollaan.... On tää kyllä kun pitäisi nauttia raskaudesta van koko ajan pelottaa et kui käy..

On ollut mukamas niin paljon kaikkea muuta ettei tällä oo kerenny käymään. Taisin tuossa yli 120 viestiä lukasta puoli huolimattomasti...

Tervetuloa uusilla marrasmasun kasvattajille ja erityisesti halin kera PEPELLE!!! :Heartred

Täällä on ollut uusinta testit käynnissä. Itse tyydyn uskomaan ensimmäistä testiä jonka tein dpo 17 (33/29) jolloin tuli lähes leffa viivat.
Kai nuo karvaiset vauvelini ovat käytöksellään ilmaisseet myös huomanneensa mun kropassa tapahtuvia muutoksia. Kolli halusi välttämättä nukkua päikkärinsä miun masun päällä ja käyttää tissejä tyynynään ja narttu kantaa mulle kaiken maailman lelujaan villasukista hiiriin sängyn luo. :cat:

Ihana ilma pakko lähtee kävelemään kersteen päälle...

Meilläkin toinen kissa on kokoajan mun kimpussa ja aina on pakko maata mahan päällä... tosin saa aina nopeesti lähtöpassin pois kun alkaa kehrään nii et kynnet uppoo kauniisti muhun :shifty:

• Tykkään
Reaktiot: Pii
Sama vaiva kuin PauliinaS:llä ja Spunkilla, toinen kissoista on koko ajan mun kimpussa, änkee syliin ja raapii. Kun menin päiväunille, kissa juoksi sängyn ja miehen työpöydän väliä ja mauku koko ajan kovaan ääneen vähän siihen sävyyn että "tuu nyt kattoon, mikä tota vaivaa, kun se nukkuu keskellä päivää ja haisee oudolle".

Suuri operaatio nimikirjan selailu johti siihen, että meillä on nyt päätettynä koko nimi kummallekin vaihtoeholle, eikä jouduttu ihan hirveästi kompromissejakaan tekemään nimimieltymystemme välillä.

Hei vaan! Uusi tyyppi täällä. RV laskurin mukaan olisi 6+4. Varhaisultra olisi tämän viikon perjantaina ja eka neuvola loppukuusta. Ollaan toistaiseksi uskallettu kertoa vaan yhdelle ihmiselle raskaudesta, niin kaipasin kovasti jotain paikkaa jakaa omia fiiliksiä. Jospa ultran jälkeen mieli hieman rauhoittuisi.

Mulla on aika pitkät kierrot, joten tein ekan testin joskus kp 34/32. Raskauden merkkiviiva oli yhtä vahva kuin kontrolliviivakin. Seuraavalla viikolla kävin vielä labrassa raskaustestissä varmistukseksi, kun tuntui niin epätodelliselta, vaikka toivottu ja hetken jo yritetty olikin. Sohwian tunnelmat kuulostavat kovin tutuilta, mutta oon yrittänyt kans pidättäytyä turhasta panikoinnista.

• Tykkään
Reaktiot: Pii
Javasparrow, meillä on sitten tismalleen samat viikot ja suunnitelmat :)

Mulla myös tänään 6+4 ja varhaisultra nyt perjantaina. Eka neuvola on sitten ensi viikon keskiviikkona. Täällä ainakin odotellaan jännityksellä ultraa ja aika tuntuu kuluvan ihan liian hitaasti...:rolleyes:

Minä en tiiä enää onko mun tarinalle kaunista loppua :sad010
Tänään on tullut vähän veristä vuotoa.
Menee varmaan kesken.. tai sit on se pelkäämäni kemiallinen raskaus.

en oo kiertopäivistä selvillä, enkä nyt jaksa laske..
mahaa kouristelee ja vuodan kirkasta verta :sad010
tää oli nyt tässä sitten.

en edes tajunnut kuinka kovasti toivoin lasta.

Takaisin