laskettu aika marraskuu 2015

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Empsa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Ehkä viimeinkin itse myös uskallan tänne kirjoitella. Meille tuli "yllätys" plussa keskiviikkona. Yllätys sinäänsä että toivoa ei oikein annettu miehen tuloksen takia. (1% täydellisiä) kuitenkin tässä sitä ollaan <3

Itse olen 20 ja mies täyttää pian 22. Laskettu aika menee 17.11. Keskiviikkona tein clerabluen plus testin johon tuli tasavahvat viivat ja eilen digin johon tuli "raskaana 2-3".

Tänään siis 4+5 <3

Huomenta kaikki <3
Meillä on alkanut neitonen heräämään ennen seitsemää joka aamu. Herätessä toivoo että voisi jatkaa unia, mut kun vaan nousee niin ei väsytäkään enää. Mua ei sinänsä tämä aikaisin herääminen haittaa, ehtii enemmän ja on ihana nousta auringonpaisteeseen. Isäntä sen sijaan on kärttynen liian aikaisin herätessä.

Täällä 5+2. Rinnat on tositosi kipeät koko ajan, varsinkin yön jälkeen. Vaatteet ahistaa, voi kun voisi olla yöpaidassa koko päivän.. ;) Eilen illalla esikoinen sanoi isälleen: "Isi. Sitten kun vauva tulee, mä voisin olla sille isoveli." Ei olla vielä kerrottu lapselle asiasta mutta ei hänkään ole vielä sisäistänyt että tytöstä tulee isoSISKO eikä veli.. ;)

Mä oon Pepe niin onnellinen sun puolesta <3 Olit kuitenki yrittäjissä mun kanssa samaan aikaan jo kun myö mun esikoista yritettiin, oli oikeesti ihan vihoviimeistään teidän aika nyt! Viä ku molemmat päästäis synnärille samoihin aikoihin nii että kaikki menis välissä hyvin ni avot!

Oltiin eilen viettämässä ystävien luona iltaa... jouduin sit loppu illasta kulkeen housut auki kun en vaan pystyny pitään housuja kun ne kiristi niin pajon. Onneks tää kyseinen nais ystävä tietää mun raskaudesta, että en ihan oudolta tuntunut :happy:

ja nyt aamusta jo mun alamaha tuntuu olevan turvoksiss. Ihan kun joku olis tunkenu tennispallon mun mahan sisään. o_O mutta ilon aihetta tänään on 7vko :dance011

Kiitos elmiina <3 itse olen todella onnellinen tästä tilanteesta. Ja oli tarkoitettu että meillä menee vähän kauemmin kuin odotimme.

Mulla on kans sellainen usko että tulee kun tulee, kovin vaikea näitä lapsen saapumisia on suunnitella. Ja toiset lapset tarvii vähän apua (hoitoja) päästäkseen perille. Toiset ei pääse perille koskaan vaikka itekin odottavat pääsevänsä äidin syliin. Mut onneksi suurin osa löytää syliin lopulta tavalla tai toisella :)

Tervetuloa ninsu ja mamasbaby!

Ja tervetuloa tälle puolelle myös minttulaku, liliina ja pepe !

hih alkaapas täälläkin olla jo vilskettä, ihanaa :) eilisen aikana kun ei kerinnyt käydä kurkkimaan, niin mukava huomata, että oli monta sivua selattavaa.

Tervetuloa liliina, minttulaku ja pepe! ❤ Ja onnea vielä kerran teille plussasta! Minä jo vähän odottelinkin, että milloin sieltä raskaaksi 2015- ryhmästä tulee naisia tänne ja ihanaa, kun tekin olette täällä! :)

Täällä tehty digi ja pakko sanoa, että kyllä minua taas jännitti, että minkälainen tulos sieltä tuleekaan. Oli kyllä piinaavat hetket, kun sitä tulosta joutuikin hetken odottamaan, eikä se tulos tullutkaan yhtä nopeasti, kun perustestissä. Ja pahoittelut huonosta kuva laadusta, mutta ehkä tuosta näkee sen olennaisen asian. :)

Liitteet

• WP_20150315_003.jpg
    WP_20150315_003.jpg
    352.9 KB · Katsottu: 47
Näitä teidän juttuja kun lukee niin tulee ihan sellanen olo että pitäsköhän munkin varmuudeks vielä testata! :D Me ei sen kummemmin yritetty, mentiin vain ajatuksella tulee jos on tullakseen. Ja nyt mennään että jos vauva ei olekaan terve, niin sen aika ei sitten ollu vielä. Toivotaan parasta ja pelätään pahinta :) Mutta siis eka testasin helmikuun lopulla pari negaa, ihan sen takia kun hoksasin etten muista yhtään millon oli edelliset menkat, ja rupesin sitten laskeen kiertopäivistä että nehän pitäs kohta alkaa! Eikä yhtään siltä tuntunu. Parin päivän päästä sit eka haalee positiivinen, seuraavana päivänä sama. Niissä ei eka näkyny mitään ja hetken päästä tuli viiva joka vaan vahvistu. Jotain halpis testejä marketista. Huomenna ois eka neuvola ja nyt rupesin epäileen koko asiaa, pitäsköhän vielä varmuudeksi testata.. Oishan se nolo neuvolassa istua posket punaisina kun täti sanoo että et sinä kyllä raskaana ole :woot: Apropoo, voi ei mitä hymiöitä täällä on!! :sex

Aapuuuaa.. Tänäaamuna plussattu kk mukaan 4+2 ja la 20.11. Jätettiin pillerit alku vuodesta pois ja toisesta kierrosta näytti tärppäävän. En odottanut yhtään että plussa tulisi koska ovulaatio tuli monta päivää touhuilun jälkeen mutta näköjään ne muutaman päivän elää..:) Toinen lapsonen on tämä, puolivuotias poju kotona häärää. Toivottavasti pysyy mukana! Onnea muille plussanneille.. Jännittävää ei yhtään vielä tajua tätä. :)

kattjuska: Mullakin kävi samalla tavalla kuin sulla tossa testaamisessa, oisitko säkin testannu noilla rfsu:n liuskatesteillä? Niitä löytyy marketeista ja oli halpoja. Niin siis kun eka kun tein testin, niin katoin, että jaahas yksi viiva vain. Ja kauhea pettymys siinä jo kerkesi tulla, mutta sitten mä katsoin uudestaan, niin siihen olikin ilmestynyt toinen haalea viiva. :)
Itse oon niin stressaavaa tyyppiä ja aina mä pelkään pahinta eli mä itse tein tuon digin ihan oman mielenterveyteni takia. Ja jos sulla on sellainen olo, että raskaana olet, niin etköhän sä silloin ole. ;) Ja sä oot varannut sen neuvolan sen takia just, että oot saanut plussan testiin. :) Joo oon kans joskus naureskellu noille hymiöille. :D

Niiskuneiti: Malta ihmeessä huomiseen. :)

Helmiina: Onnea plussasta ja tervetuloa tänne! :) Toivotaan, että pieni pysyy matkassa! :)

Sohwia: ei ollu kun joku pregcheck. En siis luottanu siihen ekaan testiin kun viiva tuli hiukan jälkijunassa, mut toinen tuli samallai. Kuitenki ihan minuutin pari testin tekemisestä, ei siis ylittynyt viiden minuutin testiaika. Ja kahessa aiemmassa raskaudessa tulos oli heti näkyvissä ja tosi selkeä. Tosin aiemmin taisin testata paljon myöhemmin kuin nyt.. :happy: Ja oireita ei juuri oo, vähän ehkä väsy..

kattjuska: Aa okei, no mutta testi kun testi. ;) Ja pääasia, että sinne ilmestyi kuitenkin kaksi viivaa. Itsellä tuli kyllä varmaan alle minuutissa tai nopeamminkin se toinen viiva sinne, että en joutunu kauemmin piinailee. Ootko ajatellu testailla digillä? :) Ja noista oireista sen verran, että eipä itselläkään ole muita oireita, kuin väsymys. :)

Missä vaiheessa ootte saanut ton raskaana 3viikkoa digiin? Miettisin että pitäiskö vielä hankkia yks Digi ja testata että nouseeko viikot tuohon vielä. Vaikka kylläkin todella varma olo on tästä ja joitakin oireita jo alkaa olla!

Tämä oireettomuus on kyllä kummallista. Pitää varmaan tehdä kans kolmas testi ku ei usko xD Ehkä voisin mainita ihan hirmuisen aknen. Ikää on kuitenkin lähemmäs 30 vuotta :o ja eilen illalla tuli ihan hirveä vihlomiskohtaus alavatsaan, mutta sekin meni ohi melko nopeasti. Tänään 6+1

Takaisin