laskettu aika marraskuu 2015

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Empsa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Jos avaat sen digin niin näät sieltäkin onko siellä vähääkään viivaa. Vähän voimakeinoja tarvii mut samanlainen liuska siellä sisällä on :)

Hyvä hyvä junibea!! ♡ alkuviikosta teet uuden niin eiköhän siihen digiin tuu jo ihan eritulos.

Digeissä näkyy aina hailakka viiva, varmoissa negoissakin :( Niitä raskaaksi 2014-ketjussa aikanaan aukoivat urakalla. Ei kannata avata! Kyl ne viivat sit vahvistuu.

Mulla oli vaa ovis aikaisin, tuskin kahta tai kolmea. Oishan se "kätevä" toki lapsiluku kerralla täyteen mut jos tämä menee putkeen toivoisin kyl vielä yhden tai kaksi raskautta kokevani. Sit en tiiä, kattoo miltä tuntuu.

eikö näykin 2 viivaa??? Epätoivoista touhua kyllä.. Ei varmaan uskois että olen kuudetta kertaa raskaana :shy:

Liitteet

• image.jpg
    image.jpg
    729.2 KB · Katsottu: 55
Nyt vasta näky elmiinan viesti. :( puhelin näyttää viiveellä. Pitää siis toivoa vaan parasta.

Junibea kyllä tuossa kapea haalea viiva näkyy :) odotellaan vahvistumista!

Tutkittuani asiaa googlen avusuksella, pitäisi olla kolme viivaa. Noissa digeissä on 2 ohutta liuskaa ja toisessa pitää olla 2 viivaa ja alemmassa 1. Piti käydä tsekkaamassa se toinenki lisuka ja näkyy siinäkin hailakka viiva. Jospa tässä tosiaan ois vaan toivoa ja se nega tulos johtu kun testasin väärään aikaan ja lyhyellä pidätyksellä. Ootte kyllä korvaamaton tuki, koska en millään vois kenenkään IRL- ystävän kanssa tätä asiaa puida. Miehellekin koitin näyttää ja saatiin riita aikaseks kun hän ei nähny mitään.. pessimisti ei pety jne.

Heippa kaikki! Minäkin liityn tänne jo ainakin vähän taustailemaan. Tänään oli oletettu kuukautistenalkamispäivä. Malttamattomana tein aamusta apteekin testin ja selkeät viivat sain tikkuun. :) Jossain vaiheessa teen vielä digin. Meillä esikoinen syntynyt -11 ja nyt hänelle sitten sisarusta. La näillä näkymin olisi 21.11, joka on melkein sama kuin esikoisen syntymäpäivä.

Jännä miten tänään sain myös ensimmäiset selkeät oireet eli kovasti juili päivällä kohtua. Samalla piti syödä pientä tavallista enemmän ja unikin tuli esikoista nukuttaessa. Ihan samoja oireita kuin ekassa raskaudessakin. Jäätävä väsymys yks kaks ja syötävä usein ettei tule paha olo. On tää ihanaaa :)

Olen nyt 5 päivää saanut positiivisia tuloksia raskaustestistä joissa viivat on pikkuhiljaa vahvistuneet. Luulenpa että hedelmöittyminen on tapahunut myöhemmin mitä ensin ajattelin. Eli luulen että tänään on dpo 13 ja huomenna pitäisi menkkojen alkaa.

Mitä enemmän kemiallista raskautta olen tutkinut, sitä useampaan tapaukseen olen törmännyt joissa viiva himmenee jo parin päivän sisällä, mutta mun tapauksessa viivat vahvistuu pikkuhiljaa. Voisko nyt kuitenkin olla että kyseessä on oikea raskaus :rolleyes: Pahoinvoinitkin loistaa läsnäolollaan.

Tämän aamun liuskatesti on vähintään yhtä selkeä kuin eilinen ellei pikkasen selkeämpikin. Ei edelleenkään kirkuvan punainen viiva, mutta selvä kuitenkin. Noissa herkissä liuskoissa taisi aika hitaasti muuttua viiva yhtä tummaksi kuin kontrolliviiva.

Tänään yritän pitää ajatukseni muualla koko asiasta, se voi kyllä olla vaikeaa. Sen digin teen huomenna tai tiistaina joa maltan sinne asti odottaa.

Minäkin tulen tuolta Raskaaksi 2015-keskustelun puolelta varovaisesti tänne nuuskimaan. Eilen näytti pregcheck hailuran plussan ja tänään apteekin testi samanlaisen hailuran, joten enköhän pienellä varauksella olisi marraskuisiin änkeämässä. Tänään siis kp26 tai rv3+5.

Eiköhän junibea ne liuskat näytä ihan oikein, digi ei vaa ollu ajan tasalla :)

Mulla on 4+1 tämän näköinen: ImageUploadedByVau Foorumi1426397406.870637.jpg

Tosin, se ois oviksesta ehkä 4+6, mut ei mulla viimeksikään LA siitä miksikään muuttunu ni lasketaan neuvolalaskun mukaan kunnes jos ultrassa päätetään toisin.

Onpa elmiina vahva viiva. Ite en oo vielä noin hyvää viivaa ees saanut mutta lähellä ollut. 2kpl raskauskeijun liuskoja ois vielä tallessa ehkä tässä joku päivä testaan. Tänään 5+1

Viimetteeks ei ollu 4+6 edes yhtä vahva viiva mut nyt on eri testitkin kyllä. Eikä oo sen aiemmin kyllä alkanu ku tästä kierrosta ku 3+0 oli ihan hailura.

Takaisin