laskettu aika marraskuu 2015

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Empsa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mulla siis oli kkm joka huomattiin 11+5, sikiö kuollu kohtuun rv8+0... Mitään vuotoa ei ollut, tissit ehkä ei olleet enää kipiät mutta vatsa turposi kyllä. Siksi en osannu odottaa ultraa että mikää olis vikana. Vaikkakin koko raskauden ajan oli kyllä sellanen tunne että ollaan hiljaa asiasta. Ja koviaki vatsakipuja oli välillä, kaikki vaan sanoi niiden olevan normaaleja...

Nyt oonki paniikis kun eilen tuli rusehtavaa valkovuotoa joku 7h, tänäänki hieman. Sitä on tullu pikkareihin vähä ja pyyhkies. Aika haalean rusehtavaa. Kävin lääkärillä, joka anto 50/50 mahdollisuudet, näin pienillä oireilla ei ultrata. Tänään alavattaa nipistelly ja vähä polttanu välillä, ja alapäätä kutittaa. En tiä voisko olla hiivaa? Nyt siis rv6+5, tiistaina ultraa syke mutta pienehkö sikiö, kuitenki kohtu ja sikiöpussi oikean kokoset, ehkä sikiö kasvaa hitaasti :)

TestaRossa anteeks painoin selaan puhelimella ja onnistuin ei peukuttaan sun viestille, sain korjattua tilanteen, mutta jos sulle näkyy joitain kummas infoa niin se olin vaan minä ja nakkisormeni puhelimen näytöllä :rolleyes: mun pitäs kans saada tuommonen paita :grin mies lasku just että 2 lasta saa vielä tulla, sit pitäs ajaa linja-autokortti :p

Kävin ostaan digitestin tai siis 2. Aamulla teen ekan ja toisen sit varmaan viikon kuluttua.

Keskeytynyt keskenmeno ei tyhjene yleensä itekseen vaan tarvii tehdä joko lääkkeellinen tyhjennys tai kaavinta. Parempihan on se spontaani keskenmeno eli tyhjenee itekseen, vaikka yhtä pahalta ja vaikealta tuntuu oli keskenmeno keskeytyny tai spontaani. Paljon voimia keskenmenon saaneille ja tsemppiä uuteen yritykseen kun sen aika on. ❤

Minäkin voisin varovasti ottaa osaa tähän keskusteluun.

Mulla oli eka neuvolakäynti 11.3. ja varattiin aika ekaan ultraan (25.3.) Neuvolatädin mukaan viikot ois 7+3 kun taas omien laskelmien mukaan ois noin rv 5 menossa. Oon tehny 3 viikkonäytöllistä digitestiä joten niitten tuloksista laskin miten pitkällä suurinpiirtee oon.

Mulla vaan on kamala pelko siitä, että kestääkö tää pieni matkassa. Edellinen (ensimmäinen) raskaus meni kesken 10+2 (kkm). Mulle tehtiin imukaavinta 18.12. kun 3 kertaa ultrattiin ja todettiin ettei pienellä ole sykettä. Kehitys oli jäänyt viikolle 8.

Onnea muille plussanneille ja toivotaan että pienet pysyy matkassa. ♡

Minä tyhmä tein sen testin (muutaman tunnin pidätyksellä) vaikka paketissa luki että jos kuukautiset ei ole myöhässä vaaditaan aamupissa.. no en uskonu ja arvatkaa mikä fiilis ku ruutuun pärähti EI RASKAANA..
ei oo itku enää kaukana, mutta liuskatestit on vahvistuneet. Ja kuvotusta on enemmän koko ajan.
Tässä oon googlaillut kemiallisesta raskaudesta.. varmasti on huonoa tuuria nyt mukana ja pian alkaa vuoto :sorry:
Pitää odottaa sen toisen digitestin kanssa maanantaiaamuun, teen huomis aamuna liuskatestin ja toivon kyllä sydämeni pohjasta että se ois taas himpun vahvempi.

Junibea: Toivotaan, että kun sä teet huomenna sen liuskatestin, että se viiva olis vahvistunut. :) Ja minä pidän peukkuja sulle pystyssä! ❤

tietty kunhan jonkun aikaa saanut muhia rakossa. Joo olis pitäny lukee paremmin tuo sun viesti kun ilmoititkin ettei ole ees menkat myöhässä nii silloin varmaa aamulla saakin vaa tuloksen :)

Toivottavasti mulla on jotain toivoa. Ylempi testi eilinen, alempi tänään tehty.

Liitteet

• image.jpg
    image.jpg
    355.8 KB · Katsottu: 56
mulla on tosi pitkä ja epäsäännöllinen kierto. Tänään on kp 40. "yritystä" oli 28.2 joten hedemöittyminen on tapahtunut joko 1 tai 2.3 tai jopa 3.3. Joten tänään on dpo 11-13.

Mulla glearblue anto la negatiivisen lähdin ryyppää ti piti alkaa menkat seuraavana la tuli raskaana 1-2vk

Onpas täällä ollu vilkasta keskustelua tänään. :) Tuo oli mielenkiintoista tietoa tuosta rfsu-testistä, kiitos Junibea! Mulla tämä viimeisin hailukka viiva oli nimenomaan rfsu: lla tehty. Yks semmoinen löytyy vielä kaapista, ehkä teen sen muutaman päivän päästä vielä varmistukseksi. Onneksi mulla on se varhaisultra varattuna, muuten varmaan tulisin hulluksi :D

ellapas: lohdullista luettavaa että joku muukin saanut digillä ensin negan ja myöhemmin kuitenkin positiivisen.

tää digitesti minkä tein oli ensimmäinen mulle, jos oisin tiennyt ja älynnyt että se ei todellakaan reagoi niin ku liuskatestit niin en ois tennyt. paha mieli vaan tuli. Toivon tosiaan että huomisen testin viiva on selkeämpi, digitesti saa odottaa maanantaihin

Takaisin