laskettu aika marraskuu 2015

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Empsa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Minä taidan hakea digitestin apteekista. Ei tästä muuten tuu mitään. Mulla on tänään rv4+0 todennäköisesti.
elmiinalla on varmaan 2 tai 3 vauvanalkua masussa kun noin aikasin tullu vahva viiva :grin

Voimia Inkkuli :hug013

Tervetuloa Smulan!

Antzeliina, hienoa!! Ei ole helppoa hommaa tupakoinnin lopetus :)

Junibea, voi ei, mahatauti on kyllä vihon viimeinen mitä toivottais kylään, ja mitä pienemmällä niin sen kamalampaa on:wtf:

Testarossa, teillä on sitten suurinpiirtein samaa ikäluokkaa kun meillä :) meillä lapset -00, -04 ja -14 :)

Aneska, mullakaan ei ole enää oikeastaan mitään oireita, olo on mitä normaalein, paitsi mitään vuotoja ei ole ja vatsa on ehkä aavistuksen turvoksissa, pakko on vielä myös testailla, ehk maanantaina kun on 5+0...

Mä vähän aikaa sitten heräsin ja tässä jo ihmettelin kun myös täällä tuntuu et oireet on loppu tai ainaki vähentynyt. Ainakin rintojen arkuus on vähentyny huomattavasti, turvonneet tosin ovat yhä. Mut on sellanen ihan normaali olo.

Aneska kohta pitäs testata, jännää, kun täälläkin oireet miltein kokonaan hävinny....

Minä lähin innoissani lähiapteekista hakeen digitestiä. Netistä tarkistin vielä että pulju on auki. No mitä kummaa kun pääsin sinne niin ovessa kyltti että suljettu la ja su.. voi kiukku.. ei uata ku lähtee kauemmas apteekkiin tässä ku ehtis vaan. Ja jos sitte malttais odottaa aamuun ennen ku testais =)

mites se nyt on.. jos on rv4+0 niin digitesti näyttäs että raskaana 1-2? missä vaiheessa muuttuu 3+? rv5?

Antzeliina, mulla hävis oireet (oli ollu pahoinvointia ja oksentelua, yhtäkkiä olikin ihan hyvä olo), ja rusehtava tuhru alkoi maanantaina.. tiistaina päivystyksessä ultrassa kaikki hyvin, mutta verenvuoto vaan paheni.. torstaiksi sain ajan naistentaudeille, siellä todettiin että kohtu tyhjentynyt :crybaby2 olin jo ehtinyt toivoa, vaikka verenvuoto ei loppunutkaan.. edelleen vuotaa. :sad001

Mulla oli samalla tavalla, että oireet hävis. Rinnat ei ollukkaa enää kipeet ja pikku hiljaa turvotus alko laskee jne muutenkin oireet. en olisi voinut edes kuvitella olevani raskaana, paitsi satunnaisista mahan vihlasuista. ja mulla alkoi pahoinvoinnit vasta ku km oli tapahtunut?? varmaa henkistä pahoinvointia, en tiedä :eek:.. raskaushormoonikin oli enää 2 keskiviikkona eli 4 päivää tapahtuman jälkeen. Inkkuli vuotaako sulla paljonki, tuliko sulla paljon verta? mulla ei enään vuoda ollenkaa ei ole enää moneen päivään. ja muutenkaa mulla ei tullut paljoa koko km aikana vaikka luulin että tulisi.. Me aloitetaan nytten heti vaan yrittämään :) toiv tärppää ja menisi tällä kertaa maaliin asti

Mullakin alko tänää oudot kivut kesken kävelylenkin...ensiksi alko pistelee (samalla tavalla kun hengästyt ja alkaa ns.vetää suonta mahasta/kyljestä) vas.puolelle mahaa, sitten pikkuhiljaa alko muuttuu paineeks ja sitten ko pääsin kotiin niin vas.puolen alaselkää alkoi kipuilla mutta maha on normaali...nyt vaan mietin pitääkö huolestua ja onkoha kaikki ok :/

Mua alkaa ainakin huolestuttaa, kun olo on niin ei raskaana oleva, ärsyttävää, tietääkö kukaan jos vaikka raskaus olis keskeytynyt, niin tuleeko aina vuoto vai voiko olla ky. Tilanne ilman vuotoa? Hitsit tulis nyt vaikka huono-olo et olis jotain oiretta :)

Turha huolehtia mun mielestä. Jokainen raskaus on erilainen ja ihmisillä oireet tai oireettomuus. Ja kuulemma seki normaalia, että oireet välillä loppuu ja taas alkaa kahta kauheampana. Tai jotkut oireet loppuu ja tilalle hiipii uusia. Ei kannata liikaa murehtia, se ei ainakaa ole hyväksi:) huolestun kyllä itsekin välillä mutta sitten yritän taas olla murehtimatta. Jos menee kesken, se menee. Mutta suurempi todennäköisyys on että raskaus menee hyvin. Pitäisi yrittää nyt nauttia. Ja yritän nyt vaan olla kannustava, itseki säikähdin tänään kun nännien aristus oli loppunut. Liikaa en jaksa sitä rueta kuitenkaan murehtimaan.

Jasmi, mulla vuosi pari päivää ihan kunnolla, sotkin kaikki paikat ja olin aivan hukassa sen verentulon kanssa. nyt vaan tuhruttaa.

okei inhottavaa, joo ei kannata lähteä vertaa muihin kun on niin yksilöllistä. Itsekkin olisin voinut olla lukematta näitä onnellisia loppuja vuodoista riippumatta. Seuraavan kerran päivä kerrallaan ja heti vaan tutkimuksiin, vaikka sitten yksityiselle jos siltä tuntuu. Minulla on siitä hyvä että taustalla innokas äiti joka kovasti haluu lapsen lapsia ja on luvannut maksaa lääkärit jos niihin tarvetta :)

inkkuli: Olen todella pahoillani keskenmenosta! :( Paljon jaksamisia sinulle! ❤

Minä kans luulen, että nuo oireet ja oireettomuus on yksilöllisiä eli eipä sitä voi varmasti pelkästään niiden perusteella sanoa. Toki myös itsekin mietin, että kun ainoa oire on ollut väsymys, että onkohan pieni vielä matkassa. Mitään punaista vuotoa ei ole tullut. Tänään käyn ostaa digin ja huomenna sen teen, jos maltan vain odottaa siihen asti. :)

ja mitä olen ymmärtänyt niin ei tule välttämättä vuotoa jos on keskeytynyt keskenmeno. ne voidaan huomata vasta silloin ekassa ultrassa että kehitys onkin loppunut jo aikaa sitten.

jasmi: Aa okei, oon jotenkin tyhmänä kuvitellu, että vuotoa tulisi aina, mutta voihan se olla oikeasti myös niin, ettei sitä tule.

no mistäpä näitä tietää ennen kun jotai vastaavaa kokenut :) itse ajattelin aina vaan että sit ku saa plussan testiin nii eikun vaan odottamaan 9 kk :D joo ei se aina ole niin yksinkertaista

Itselläni kaks keskenmenoa ollut vuosia sitten. Molemmat viikolla 9 ja ekassa lorahti mieletön verilammikko lattialle kun nousin pöntöltä ja toisessa alko vähäisellä verenvuodolla. Molemmat jouduttiin kaapimaan kun ei itse tyhjentynyt loppuun.

Takaisin