laskettu aika marraskuu 2015

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Empsa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Elize: täällä myös eräs joka on testaillut vähän liikaakin.
Minä oon tehnyt jo 9 testiä :shy: ja vielä on 4 testiä jotka teen viikonlopun aikana.
Tänään säikähdin kovasti kun tein rfsu-merkkisen testin (markietista stetun) ja siihen tuli tooooodella hailakka viiva, tuskin sais edes kuvaa, mutta sitten luin netistä että kyseisessä testissä viiva vahvistuu hitaasti ja ei ole niin herkkä kuin muut mitä olen tehnyt.

Mulla pitäs menkat alkaa vasta sunnuntaina, joten ihan liian aikaisin oon testaillut.
Viiva on edelleen hailakka, mutta näkyy se ilman siristelyitä. Tuntuu vaan että joka kerta oon
stressannut enemmän ja enemmän.. :sad001 ei millään uskalla luottaa.

Onhan mulla oireitakin jo, pahoinvointia, väsymystä, ärtyneisyyttä jne.
Noh, teen ne testit mitä kaapista löytyy ja sit saa riittää.
Tänään rv3+6 :angelic:

SannaMiia: tosi tumma viivahan tuossa on, ei tarvi kyllä yhtään enää epäillä.
Tervetuloa kaikille uusille :hello2

Ruusa kiitos tervetulotoivotuksista :greet025
Meillä on lapset 8/00, 1/03 ja 9/13. Tiedossa siis auvoisaa aikaa kahden teinin ja kahden uhmaikäisen kanssa, jos tämä raskaus vie loppuun asti. Hienosti harkittu juttu :schocked028

Mä mietin et koska noihin puikkoihin vahvistuu viiva kunnolliseksi ja nyt sit kun niit on niin testaan. Yhen säästän siihen et teen just ennen ekaa neuvolaa. Vähän varmistelen siis sillonkin vielä. ;)

Ei oikeastaan oo ollut. Mieli on vaan tehnyt mutta olen hillinnyt. Nyt ei kyllä töissäkään tee mieli enää yleensä kävin. Onneksi olen ainut joka meidän osastolta polttaa niin eivätpähän rupea ihmettelemään.

Onko muilla miten sujunut alku? Itsellä lievää pahaa oloa pitkin päivää, varsinkin aamuisin syönnin jälkeen. Mutta onneksi tämä on pientä ja toivon että menee ohi :) nyt rv 5+4. Esikoista tosiaan ootellaan ja tosi innoissaan ollaan miehen kanssa. Päätettiin että kerrotaan perheelle vasta viikon 12? ultran jälkeen. Minun äiti on just viikonlopun kylässä ja tuntuu niin vaikealta salata tämä, koko ajan haluttais kertoa

Tulin vain ilmoittamaan, että kesken meni tämä rakkaus :sad010 hyvää jatkoa kaikille, onnellisia raskauksia :Heartred

Voimia inkkuli ❤

Ja täällä testaillaan silloin täillöin vieläkin mielenrauhan vuoksi, eilen tuli kyllä jo tasavahvat viivat...huomenna vielä digi ja jos sit lopettas :D jätin pari testiä kyllä varoiks jos tulee epätoivon hetki nii voi testata nopeesti

Täällä plussattiin ma 9. päivä, kun menkkojen olis pitänyt alkaa 7. päivä. Tällä kertaa saa riittää yksi testi, ekassa raskaudessa varmistin kyllä toisella testillä tuloksen. Nyt siis rv4+6 ja mietin, että missäs vaiheessa sitä varais aikaa neuvolaan...ehkä parin viikon päästä, kun ollaan kasiviikolla. Ekasta lapsesta on niin vähän aikaa, että tuskin tarvii yhtä usein käydä neuvolassa tai ainakin käynnit on nopeampia nyt, kun ei tarvitse uudestaan samaa infopakettia saada :) Kunhan nyt sydänäänet kuultaisiin mahdollisimman pian ja olis ne ultrat...

Yhyy.. meillä nuorimmainen lapsista oksensi koko yön :wtf: kiva kun itellä on muutenkin huono olo ja nyt sitten saan aivan varmasti tähän oksennustaudin vielä päälle.

Tän aamun testi oli taas himppasen tummempi. :smug:

Voi ei Junibea! Meillä on töissä ollut koko viikon mahatautiaalto, vielä toistaiseksi olen säästynyt siltä mutta tarkkana saa olla käsienpesun kanssa.

Täällä oli myös ihana omansivun teksti <3

Liitteet

• 1426311482390.jpg
    1426311482390.jpg
    18.7 KB · Katsottu: 31
Voi ei inkkuli :(

Mulla oli keskiviikkona jo testiviiva vahvempi kuin kontrolli. 3+4 :P Yritän olla tekemättä lisää, tänä aamuna viimeks teki mieli. Neljä plussatestiä nyt kaapissa. Tai jos ens viikolla joskus seuraava. Toki tiiän et on normaalia et eka tulee oireet, sit ne katoaa, sit parin viikon päästä on taas oiretta vaikka muille jakaa. Mut tosi epäuskoinen olo ku ei oo ku minipien etova olo ja heikotus muistuttamassa.

Takaisin