laskettu aika marraskuu 2015

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Empsa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mullakin pitäisi menkkojen alkaa huomenna,mutta kärsimätön kun olen testasin jo eilen plussan!Mullakin kaapissa vielä yks testi ja ajattelin sen varuiks vielä ens viikolla testailla!Mitenkä musta tuntuu et jokaisessa raskaudessa on jännittänyt et kaikki menee hyvin aina aikasempaa enemmän?Ekassa raskaudessa olin niin luottavainen enkä pelännyt mitään!

nopsu83: minä olin 19 kun odotin esikoistani ja silloin en kyllä pelännyt oikein mitään.. tai ehkä synnytystä.. Kyllä se niin vain on että tieto lisää tuskaa. :happy:

Vielä eilen ajattelin että en varmasti mene alkuraskaudenultraan, mutta kummasti nyt on toinen mieli kun epäilyttää kaikki.

Tervetuloa Ejams!

Tervetuloa Kattjuska, onpas teillä piinaava tilanne, ja aika rankkoja asioitakin olette joutunut kokemaan, pidetään peukut pystyssä että vauva olisi terve ja pääsisit nauttimaan raskaudesta!

Täällä kanssa yks hätähousu, testailin tosi aikaisin ja sain haamuja jo 3+2 tai 3+3, en nyt muista kumpi, mutta joka päivä testailin ja sitten sen diginkin vielä 3+6 :grin ja sama homma siinäkin suhteessa, että se on tieto tai ikä kun lisää tuskaa, nuorena ekan ja tokankaan aikaan ei osannut pelätä mitään, mutta kolmosen aikaan pelkäsin vaikka mitä ja niin näköjään nytkin :)

Nannuska: täällä yksi painon kamppaileva lisää. :( painan saman verran kuin esikoista synnyttämään lähdössä. Jännittää että mitä neuvola sanoo asiasta. Olen yrittänyt jo pidempään pudottaa painoa mutta tuntunut ettei millään tipu. Nyt tavoitteena ettei paino paljoa nousisi ja yritän kevyttä liikuntaa harrastaa koko raskauden ajan.

Mä oon päättäny tai siis yritän ainakin, etten stressaa painostani. Kun aikanaan odotin tyttöö niin neuvolantäti sanoi painostani niin rumasti. Taisinpa lähtee itkua pidellen kotiin sillon.

ja mua jännittää tää raskaus ihan hirveesti. En kyll muista aikasemmista raskauksista olleeni näin hermona. :wideyed: Nyt tuntuu et piirrän piruja seinille, mutta kaippa tää ikä on tehny tehtävänsä. :grin

Neuvola varattu, 8.4. ja silloin ultrataan myös.

en pysty vieläkään käsittämään tätä raskautta. Esikoinen siis.. En usko, ennenkuin neuvolassa. Suvussa on niin paljon lapsettomuutta, joten luulin kuuluvani samaan porukkaa. Mitä muiden ajatuksissa pyörii??

Mäkin oon aika epäuskoinen. Jotenkin oon niin monta vuotta jo haaveillut vauvasta ja pelännyt ettei se sitten onnistukaan, kun tulee yrittämisen aika. N.vuosi sitten yritettiin muutama kuukausi, silloin ei tärpännyt, tosin mulla ei ollut sillon terveyskään ihan kunnossa niin luultavasti johtui siitä. Nyt sitten kun tärppäsi heti ekalla, niin on kyllä olevinaan ihan uskomatonta :-) vaikka vielähän tässä voi vaikka mitä sattua, mutta ainakin raskautuminen meiltä miehen kanssa siis onnistuu. Mies ei kyllä (tietenkään) ole hetkeäkään epäillyt omia "uimareitaan" ja ihmetellyt vaan mun pelkoja ja höpinää siitä, ettei se lapsenteko välttämättä olekaan helppoa.. :-D

Hei kaikille, voi miten onnelinen olenkaan saadessani tunkea tähän ketjuun mukaan :greet025Tänään testattu hailakka plussa, 3+5 on nyt ja la 22.11. Ovis oli tikutettu, niin varmaan aika lähellä totuutta tuo la.
Neljäs lapsi meille nyt toivottavasti olisi tulossa :love7

Me ei olla oikein miehen kans päästy asiasta puhumaan. Tai siis kumpikin on eräänlaisessa shokkitilassa, kun ajateltiin että tulee jos tulee ja nyt rt näytti plussaa.

Ainoa keskustelu käytiin neuvolan varaamisesta ja että tulee mukaan sinne.. mä luulen, että kumpikin sisäistää raskauden vasta siellä neuvolassa.. ehkä tämä oireettomuuskin saa epäilemään.

Onpas täällä tapahtunut, kun en ole päässyt vähään aikaan kirjoittamaan. Meitä on niin monta, etten pysy perässäkään enää! Onnea uusille plussanneille ja todella paljon voimia viipsukka ja jasmi :((

Mulla ei ole varsinaista ylipainoa, mutta mua stressaa mun liikkumattomuus. En jaksanut kuntoilla esikoistakaan odottaessa, voin pahoin silloin viikolle 16 asti ja sitten hyvän keskivaiheen jälkeen taas loppuraskaudessa oli muita fyysisiä ongelmia. Ja nyt esikoisen kanssa tulee toki oltua normaalin aktiivinen päivisin, mutta en kyllä jaksais kuvitellakaan lähteväni vielä täyden päivän jälkeen vaikka salille huhkimaan. Varsinkaan nyt, kun on taas pahoinvointia. Tiedän, ettei se tee hyvää synnytykselle eikä siitä palautumiselle, mutta en vaan saa itsestä irti :(

Lämpimästi tervetuloa uusille tänne ja onnea vielä plussasta! :)

Aneska: Ihana toi sun oman sivun lause, täällä sama tulossa sunnuntaina. :)

Onko muita jotka huvin vuoksi testailee ja testailee uudestaan? Onko teillä viiva vahvistunut? Mä testasin tänään jo kolmatta (vai neljättä?) kertaa ja viiva oli vieläkin aika hailukka. Ei kai se välttämättä mitään tarkoita, varsinkaan kun testitkin ovat olleet keskenään eri merkkisiä. Silti vaan mietityttää kaikki tämmöset. :nailbiting: Viikkoja on nyt 4+6.

Takaisin