laskettu aika marraskuu 2015

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Empsa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mulla o ekan ja tokan kanssa ikä eroo kanssa se 1v 8kk ja kieltämättä oli kyllä raskasta kahen niin pienen lapsen kanssa. Tosin olin sillon pääsääntösesti yksinäni, kun mies oli armeejassa. Paljoo ei kyll siittä ajasta muista. Väsy taisi ainakin olla. Kerran jouduin soittaan omalla isälleni et tulee vahtiin lapsia tunniks pariks että pääsen nukkumaan. o_O tosin nyt kun lapset on jo noin isoja 10 ja 8 (kohta9) niin on ihana nähdä kuin läheiset välit lapset on saanu luotua toisiinsa. :happy: eikä meillä poika ollut yhtään kateellinen vauvasta sillon. Otin pojan mukaan vauva juttuihin ja muihin.

Heippa kaikille! :) Ja valtavasti onnea kaikille ja toivottavasti kaikki menee hyvin loppuun asti. ❤️

Täällä on ihanan paljon tuttuja tuolta kuumeilupalstalta ja toivottavasti lisää vielä tulee. :)

Mä varovaisesti ilmoittaudun mukaan, eilen haalean ja tänään selvän plussan saanut. Aika alussa ollaan ja viikkoja nyt vasta 3+6 sekä LA 18.11.2015. :)

Mimmana: Kiitos ja mahtavaa, kun ollaan samassa vaiheessa sinun kanssa! :) Ja helpottavaa kuulla etten oo ainut, joka pelkää menkkojen alkamista tai varmasti aika moni muukin näin alkuvaiheessa pelkää..

Ruusa: Kiitos! :) Joo sepäse kun jos tulee oireita, niin sitten miettii, että no mitähän se tarkoittaa, että onko nyt jokin vialla? Itse oon niin stressaavaa tyyppiä ollut aina, että mä mietin välillä liiankin negatiivisesti asiat, mutta toivotaan, että tää raskaus etenisi ihan normaalisti. ❤ Ja ehkä mä pikkuhiljaa alan oikeesti sisäistää, että tässä raskaana ollaan. :)

Be: Kiva juttu, kun sinäkin siirryit tänne! ❤

Nannuska, meilläkään ei isi kelpaa välillä ollenkaan :)

Spunk, ai sulla oli kanssa jo isompia lapsia, meillä on pojat 11v ja 15v jo. ja sit 1v tyttö. En ole isommista lapsista ollenkaan huolissaan, he ottavat tän tulokkaan varmasti hienosti vastaan, ovat siskoonsakkin kiintyneet kovasti, mutta lähinnä jännittää tän nuorimmaisen kanssa, kun on aikalailla mun perään ja koko suvun lellikkikin vielä, kun ei ole muita pieniä suvussa :)

Be lämpimästi sullekkin tervetuloa tänne puolelle, ihan mahtia kun on nyt näin paljon plussannut kuumeilijoista ja lisää saattaa olla tulossa :rolleyes:

Juu täällä toivotaan että lapset ottaa uutisen hyvin vastaan. Tyttö toivookin itellensä pikku siskoa ja aika monena vuonna pikku sisko oli joulupukin lahja listallakin :love017 poika voikin olla alkuun vähän kinkkisempi tapaus. Tosi osaa olla kyllä niin sulonen että varmana hyöksyy uuden tulokkaan. Viime joulunakin teki siskollensa koulussa pehmokäärmeen lahjaksi ja kirjotti pakettiin viellä t:joulupukki. Sisko kun uskoi ainakin pukkiin viellä :love7

Täällä olis kans marrasvauvan odottaja <3 laskettu aika on 10.11. eli ny ois siis rv 5+0 jos oikein laskin :) entuudestaan löytyy 10,5kk vanha poika :) viime torstaina palasin töihin, jännityksellä orottaen mitä pomo tuumaa ku parin kuukauden päästä pitää kertoa että taas sais äitiysloman sijaasen ettiä ;)

Ihanaa et tääl on niinpal odottajii :cat: mullon R-A-S-K-A-S päivä takana.. juoksin lääkäriltä labran kautta toiselle lääkärille ja sieltä päädyin päivystykseen istumaan neljäksi tunniksi jotta pääsin taas lääkärille.. siel onneks hätänä ultrattiin mun tosi runsaiden ja kivuliaiden vuotojen takia..
ja oi mikä ihme olikaan, kun omin silmin näin pienen sydämen läpättävän vinhasti monitorissa :Heartpink
siitä lääkäristä tuli sillä sekunnilla mun MAAILMAN PARAS YSTÄVÄ! Olin jo itkenyt ja yrittänyt hyväksyä asiaa että kesken meni.. Mutta matkassa on :love7

Inkkuli ihanaa et olet päässy tarkistettavaksi.. ❤ siellä on ollu lääkärillä sydän paikallaan..

Tervetuloa uusille odottajille

inkkuli: Voin vaan kuvitella miten onnelliseksi tulit, kun näit sen pienen sydämen! Ihana kuulla, että kaikki on siellä hyvin! :) Itsellä jostain syystä kova pelko siitä, että jos tämä menee kesken, sillä tätä on toivottu niin kovasti, että miten sitä selviää. Mutta ei pitäis minun miettiä tuollaisia.

Täällä on varmasti ollut puhetta jo ehkä aikaisemmin raskausoireista ( en nyt ihan koko ketjua lukenut) mutta minua kiinnostaa, että millaisia oireita teillä on ollut? Itselle tämä on ensimmäinen raskaus, niin mielenkiinnolla ja osittain ehkä kauhullakin odotan, että millaisia oireita sitä ilmenee.. :)

Mulla on isommat 1v5kk ikäerolla ja nytkin toivon, että saisi tälle tulokkaalle pikkusisaren 1,5-2v ikäerolla On ihanaa kun ovat nyt niin läheisiä, vaikka alku olikin raskasta kun tyttöjen isä asui ulkomailla.

heissan!
Täällä siis kirjottelee 27v. Toista lasta odottava. Plussan tein 2.3 ja LA olis laskujen mukaan 7.11.
Ruokahalu kasvanut, välillä kuvottava olo ja huimausta tosi paljon. Rinnat vähän aristaa.. ☺️
Tärppäs heti ekalla... Halusimme toisen pienokaisen tuomaan iloa ja elämää perheeseemme ☺️

Ihana ollut lukea muiden samassa elämänvaiheessa olevien mietteitä ja kuulumisia

Onnea kaikille odotukseen.❤️

Kiitos niiskuneiti85 niin huomasinkin... Se innostuikin liittymään mukaan keskusteluihin. ehkä törmätään sitten kun aika koittaa... (Jos nyt ei muutu ekassa ultrassa kovin tuo la.

Meillä on huomenna tytön 4v neuvola, samalla reissulla kysäsen kuka on meidän alueen (ollaan muutettu edellisen raskauden jälkeen) äitiysneuvolatäti ja koitan jos pääsisin jutuille ja varaamaan aikaa. Täällä ensimmäinen neuvola on yleensä viikolla 8-9, eli menee pääsiäisen jälkeen mullakin.

Tänään kun nousin sohvalta, vihlaisi ihan kamalasti muniksen kohdalta. Pelästyin tottakai, en muista ollenkaan oliko ekassa raskaudessa mitään oloja. Koko ajan pyörii ajatukset vauvassa ja suunnittelen jo ensi talvea ja olen myöskin jo mielessäni elänyt vauva-aikaa.. huh.

Takaisin