Mä olen kertonut mun äidille ja isälle, mies on taas sitä mieltä että ei kerrottais vielä kauheen monelle näin alussa. ja hän siis ei aio vielä kavereilleen vähään aikaan kertoa ja sukulaisilleen, no viime kerralla kävi niin kuin elmiinallakin? Että huomasivat pömppiksen itse ja tosiaan vasta hieman ennen puoltaväliä.. ja näin siksi kun ei hirveen usein vierailla niiden kanssa puolin tai toisin.. isoveljille (11ja 15v) ajateltiin ehkä tässä muutaman viikon sisään kertoa, että on tarpeeksi aikaa sopeutua
me ollaa kysytty kaikista sukupuoli, silloin vuonna nakki ja muusi oli sellainen vanha pappa ultraaja ja se ei kertonut vaan vastasi jotain hyvin epämääräistä, nyt tästä kolmosesta oikein kysyi, et halutaanko tietää ja ehdottomasti haluttiin
mä lopetin tupakoinnin joka raskauden alussa ja aloitin ( heikko kun olin) aina imetyksen jälkeen uusiks, nyt onneks kolmosen jälkeen en ole ratkennut, niin ei tarvitse kamppailla lopetuksen kanssa, kyllä se niin tuskaista hommaa on, tsemppiä kovasti kaikille jotka asian kanssa painiskelee!
ai niin, vielä sukupuoliasiaan lisäys, mulla kahdessa poikaraskaudessa on ollut hirrrrveät pahoinvoinnit ja oksentelut, toisesta aika pitkällekkin, tytöstä vain kuvotusta, ei oksentelua ja tytöstä alkoi maito herumaan jo raskausaikana, pojista ei, onkos muilla ollut tälläisiä kokemuksia, vai oliko täällä muita monilapsisiakaan