vanilja
Jostain jotain jo tietävä
Huhheijaa täällä ollaan päästy alku järkytyksestä pikkuhiljaa ylitte.. Hassua miten olen aina ajatellut, että haluan lapsia vaan sitten kun ne kaksi viivaa tikulle ilmestyi viikko sitten niin iski kauhea paniikki. Ehkä eniten siitä että se on menoa nyt kohti vanhemmuutta. Kaikenlaisia kysymyksiä, että onko minusta äidiksi ja miten sitä osaa kasvattaa toista ihmistä kun meinaa itsensäkin kasvattaminen aikuiseksi olla haasteellista :D no,onneksi minulla on niin ihana mies, joka on osannut tukea ja tukee vanhemmuudessakin aivan varmasti :) toinen asia mikä minua on hirvittänyt niin viikoilla 4+5 kun olen niin jo nyt tuntuu että vyötärö katoaa jäljettömiin :D ja vielä ei kumpu näy, niin näytämpä sitten siltä että olisin aina vaan ruoka aikaan vaan kotona :D ei pitäisi liikaa paineita ottaa kuitenkaan ulkonäöstä vaikka nää julkkikset näyttääkin mallia miten pitäs olla kuosissa kokoajan ja niin ettei raskaudesta näy jälkeekää synnytyksen jälkeen.. Hmm.. Kipuileeko muut samojen asioiden kanssa, onko tämä normaalia vai pitääkö mun tosiaan yrittää vaan sulkea silmät lihomiselta? Tietääkö kukaan mikä on normaali määrä lihoa tän 9kk aikana ja saako sitä herkutella ollenkaan?? :D on minullakin murheet...