laskettu aika marraskuu 2015

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Empsa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Miten olikin niin jännää soittaa neuvolaan :) Eihän sieltä tietenkään edes vastattu ja nyt odotellaan että soittavat ehkä joskus takaisin:nailbiting:

Ohhoh täällähän on väki lisääntynyt että mahtuuko kohta edes mukaan... :) Ensimmäisen yritys aloitettiin syyskuussa ja nyt tärppäs (plussasin 28.2). Neuvolaan soitettu ja aika ensiviikolle. Vau-laskurin mukaan LA olis 2.11.

Pauliina, aina mahtuu yksi lisää :D

Neuvolastakin soitettiin ja vasta kuun loppuun sain ajan, kuulosti olevan niin täyttä tällä seudulla että ei meinannut aikoja löytyä :D

Mä yritän varmaan pitkittää neuvolaan soittoa... sain kuulla että siellä on edelleen sama täti kun viimeksi ja meillä ei oikein synkänny yhteen. Jos multa kysyttäis niin sellasta ihmistä ei sais laittaa sellaseen työhön :angry7

jasmin tsempit täältäkin. Toivottavasti pikkunen on viellä matkassa mukana :hug013

Spunk soitat suosiolla jollekkin toiselle ja pyydät sille vaihtoa :) määkin otin ns toisen alueen neuvolatätin jo heti :D

Spunk soitat suosiolla jollekkin toiselle ja pyydät sille vaihtoa :) määkin otin ns toisen alueen neuvolatätin jo heti :D

Niin pitää kokeilla jos saisin vaihdettua kyseisen ihmisen pois. Vois neuvola käynnitkin olla mukavempia. Tosin muistaakohan mua enään kun edellisestä kerrasta on jo yhdeksän vuotta. :scratch

Niin pitää kokeilla jos saisin vaihdettua kyseisen ihmisen pois. Vois neuvola käynnitkin olla mukavempia. Tosin muistaakohan mua enään kun edellisestä kerrasta on jo yhdeksän vuotta. :scratch

Kannattaa kokeilla. Niitä käyntejä kertyy kuitenkin aika monta ja jos sen kanssa ei kemiat kohtaa, niin ei ehkä pysty juttelemaan kaikesta mistä haluaisi. Neuvola on kuitenkin sinua varten!

onko muita alkanut jo jännittää miten raskaus sujuu? :) kuitenkin jos elämän tavat ovat hyvät ei pitäisi mitään ihmeellistä olla, mutta jännittää silti. Kai tämä on ihan normaalia, että vähän jännittää mutta en kuitenkaan turhiakaan haluaisi muehtia :) ja myöhäiset naisten päivä onnittelut kaikille! <3

Tässä ketjussa oi aiemmin keskustelua ruokapuolesta. Mä syön Multivita raskaus ja imetys -vitamiinia, joka sisältää foolihappoa, joten sitä ei sit tarvitse erikseen. Lisäksi syön kalsiumia, koska en tykkää juoda maitoa. Näitä oli mulla vielä jäljellä ekasta raskaudesta, joten siksi aloitin heti kun tiesin olevani raskaana. (Tosin foolihappoa suositellaan jo yrityksenkin aikana).

Lisäks kaivoin neuvolasta viimeksi saadun ruokavaliolapun ja luin sen läpi. Onhan ne ohjeet aika monimutkaiset kun ekaksi lukee, mutta jos ymmärtää syyt miksi mikäkin on kielletty, niin loppujen lopuksi sen sisäistää aika helposti. Hetken päästä niiden noudattaminen tulee sit ihan ulkomuistista. Mä olen noiden kanssa varmasti tarkimmasta päästä, vältän kyllä kaikkea mikä vois aiheuttaa jotakin.

Tottakai jännittää että onko kaikki kunnossa ja päästäänkö tässä loppuun asti, kun koskaan ei voi tietää. Mutta pääosin kuitenkin luottavaisin mielin, että loka-marraskuussa on vasta lupa tulla ulos :)

Spunk, kyllähän sinullakin on oikeus valita kuka sinua saa hoitaa ja kuka ei. Ei muutakun aikaa varaamaan ja sanot heti toiveen että haluat jonkun toisen.

Vauva unelmointia täälä ainaki jännätään. En meinaa vieläkää uskoa että raskaana ollaan vaikka tosiaan viikko sitte tuli 3+ clear bluella ja oireita on vaikka kuinka! Piti tehdä uusiksi testkja yllätys plussa tuli edelleen :grin huomenna tosiaan olis eka ultra 12.40 enkä millää malta odottaa... Pelkään vaan että taas näkyy sykkeetön vauva :sad001 mutta katsotaan miten käy ja kuinka pitkällä loppuviimeen ollaan!

Oon jo valmiiksi ressannu miten asiasta kerrottais kivasti vanhemmille kun ollaan turvallisilla vesillä, kuinka julkistais asian muille ku en tykkää yhtää ultrakuvista ja mietin mihin menisin kesätöihin että jaksaa ku mahdollisuudet on osastotyö, kotihoito ja ambulanssi näillä näkymin.. Ja sitte ressaan jo miten käy ku en vuoteen pääse hyppäämään ja lentämään nii miten muistuu taas mieleen :facepalm::grin

6+1. Verta tuli tänään sellaisissa määrin, että pikkuhousunsuojan jouduin vaihtamaan ihan siteeseen :sorry: eka neuvola oli kans, siellä sanoin asiasta mutta hoitaja oli sitä mieltä ettei tarvitse huolestua, ei tarvitse ultrata ja nyt ihan rauhassa vaan.. kiva tällasessa epätietoisuudessa sitten odotella ultraa monta viikkoo:sad010

Takaisin