laskettu aika marraskuu 2015

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Empsa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Soitin tänään neuvolaan ja sain kuun viimeiseen päivään ajan. Kyl täälläkin jännitystä on ilmassa, miten kaikki sujuu. Itsellä nuo oireet on ollu tosi vähäiset, sinänsä kiva, mut sit pelottaa onko kaikki hyvin :confused005 raskaus on nyt 5+6.

Mulla on ny aika neuvolaan ens kuun puoliväliin, esikoisen 1v. päivälle :) Ja paikallinen terveysasema on sitä mieltä et voin jatkaa opintoja autoalalla huoletta kunhan käytän hanskoja. Huoh pitäisköhän viedä pari avointa bensakanisteria sinne lääkärin huoneeseen, taikoa sille miespuoliselle lääkärille raskauspahoinvointi päälle ja jättää paketti hanskoja että toivottavasti auttaa.

Soitin tänään neuvolaan ja sain kuun viimeiseen päivään ajan. Kyl täälläkin jännitystä on ilmassa, miten kaikki sujuu. Itsellä nuo oireet on ollu tosi vähäiset, sinänsä kiva, mut sit pelottaa onko kaikki hyvin :confused005 raskaus on nyt 5+6.

Mulla on nyt 6+ viikolla ja mulla on kanssa ollu tosi tosi oireeton olo. Vähän on ollu enemmän itkusempi ja välillä vähän etova olo. Muuten olo on niin hyvä että on vaikee uskoo olevansa raskaana o_O

Onneks jasmi ainakin tällä hetkellä kaikki hyvin ♡ toivottavasti on myöd seuraavassa ultrassa.

Seru, minäkin vege jo 18v. Raskausajat samalla lailla, ei ongelmia (hb ihan hyvä ollut) samoin lasten arvot ollut ok (syövät kylläkin myös kalaa koulussa). Ostin raskausajan vitamiineja lähinnä foolihapon takia.
Mä kans aattelin että eiköhän näitä oo muitakin raskausajasta ilman lihaa selvinneitä :D

Eski, en tiiä näkyykö mun äskönen vastaus nyt jossain tuplana ku puhelimella kirjottaa nii tiiä minne se nyt hyppäs mut kuitenkin että nii mä aattelinki että onhan niitä jotka on raskausajasta selvinny iha hyvi ilman lihaa :D

Seru, ei ole neuvolastakaan mitään vastaan sanoneet mun tai lasten kasvissyönnistä hammaslääkärillä ovat joskus siteeranneet 70-luvulla tehtyä tutkimusta kyllä, jonka mukaan kasvissyönti pilaa hampaat

Mua kyllä jännittää, että tuleeko mulle taas se, että en pysty ruokaa tekemään. Vanhempaa tyttöä odotellessa, en pystyny jauhelihaa paistamaan ja tätä nuorimpaa odotellessa, en pystynyt tekemään ruokaa ollenkaan. Ja mä oon kokki.:-D Ja työsoppari alkaa 1.4 :-D

Onnea viipsukka työsopparista! Pidetään peukkuja ettei historia toista itseään :rolleyes: on kuitenkin sulle näemmä aika oleellinen asia jos työssä kokkailee :grin

joku kyseli aiemmin pelottaako/jännittääkö miten raskaus sujuu...mä oon ikuinen pessimisti, koko aja pelko persuksissa että jokin on tai menee huonosti, en tiiä mistä sitä vois yrittää saada luottoo että kaikki voiski mennä ok iha loppuu asti!

Hei apua :( onko muilla ollu raskauksissa tällasta veristä vuotoa (enimmäkseen ruskeaa, mut myös punasta) ? :sorry: maha ei oo yhtään kipee mut tää verentulo ei vaan lopu :sad001 miten ne ei neuvolassa ultraillu tai ees varannu ultraa kun pyysin?? oon ihan neuvoton kun neuvolastakin sanottiin että "ota rauhassa" :finger:

Jos sitä nyt uskaltautuis tulla mukaan tähän porukkaan :-D eli selkeän plussan tein 4.3. Laskettua aikaa on mahdoton sanoo tosi pitkän kiertoni vuoksi, mut noin 1-6.11. Eli oon viikoilla 5 tai 6.
Lasta ollaan yritetty 4 vuotta ja viime vuonna minulta poistettiin toinen munasarja. seuraavista menkoista piti alkaa inseminaatiohoito, mut mun masussa onkin jo vauva! Toivottavasti :-)
19.3 eka ultra ja sit aattelin soittaa vasta neuvolaan..

Moikka kaikki, minäkin voisin liittyä seuraan. Eli plussa tärähti tikkuun 6.3:) Ensimmäistä lasta ollaan yritetty tammikuusta ja nyt yk. 2 plussasin. Olen yhä aika hämilläni mutta onnellinen:) tein vielä tänä aamuna testin ja yhä plussaa näyttää. Neuvolaan en vielä ole uskaltanut soittaa, koska kuukautisteni olisi pitänyt alkaa vasta eilen tai tänään. Joten ihan alussa ollaan. Ajattelin vielä viikon odottaa ja sitten soitella aikaa. Jos sen tajuaisi ja uskoisi silloin paremmin:) olen nyt siia vasta 4+1. Oletteko muut heti soittaneet jo neuvolaan? Oletteko te jo siaäistäneet täysin jo raskauden? Entä onko teillä pelkoja raskauden jatkumisesta tms? Mieheni haluaisi jo huudella kaikille raskaudesta, itse ajattelin kertoa vasta jos ja kun päästään rv 12. Miten muut?

Inkkuli, en tietenkään varmuudella osaa mitään sanpa mutta paljon on nyt tullut luettua raskaudesta ylipäänsä nii ainakin minä oon ymmärtäny et hyvin usein noi alkuraskauden vuodot on sit ollu ihan täysin vaarattomia. Ja ainaki se et sulla ei oo kipuja on varmaan ihan hyvä merkki.

Mä soitin jo tänään (4+2) neuvolaan ja sain ekan ajan vasta 7.4. Millään ei jaksais odotella vaikka eihän siellä juuri mitään ekalla kertaa tapahdu. Ei kai sinne neuvolaan pakko ois näin aikaisessa vaiheessa vielä soitella, mutta halusin varata ajan hyvissä ajoin että sain ajan varmasti työpäivän jälkeen eikä sen aikana. Ihan vielä kun ei ole tarkoitus töissä asiaa paljastaa.

Malttamattomana varasin myös varhaisultran yksityiselle viikolle 6+3. Viime raskaudessa käytiin samoilla viikoilla ja silloin näkyi jo syke, toivottavasti tälläkin kertaa! :)

Takaisin