laskettu aika marraskuu 2015

Mulla eilen rauhoitti pahimpia supistuksia just nuo. Tais vaa supistuksissa vauva kääntyä perätilaan :-(.. Ainaki liikkeistä päätellen. Ja ku ei isommin supistele.
 
Kiitos vinkistä! Oon koittanut olla hyvin vähillä lääkkeillä mutta panadol, lepo ja vesi selkeesti autto :smiley-bounce013
 
Niin olikos se ohje että panadolia voi ottaa kipeisiin supistuksiin?
Eilen ja tänään iltaisella painontunnetta, supistuksia joiden aikana tunnen vihlontaa sekä menkkamaista jomotusta.
Ihan hirvittää kun oli reilu viikossa kohdunkanava lyhentynyt 4cm -> 2cm että kuinka nopeasti nuo supistukset tekevät työtään :nailbiting:
 
Ota panadolia ja juo vettä ja koita levähtää. Kyllähän ne alkaa tässä vaiheessa aukaseen paikkoja nopeastikin varsinkin uudelleen synnyttäjän yms. Mut jos kolmattaki senttiä auki olis ei välttämättä synnytystä oo lähiaikoina... Viime raskaudessa näillä viikoilla luultiin,et pari viikkoa max menee,ku vauva syntyy,mut meni 2vkoa yli. Mut kaikki raskaudet erilaisia. Nuo menkkamainen jomotus kuulema aukasee.. Sitä ollu mullaki. Niinku lantiokipu.. Ja painatus.
 
Kestää panadolia ottaa :) on se huomattavasti vähemmän kuin panacod, jota lääkärin luvilla oon joutunu syömään enemmän ja vähemmän läpi raskauden...
Mutta hyvä että vinkistä oli hyötyä! :)
 
Panadoli ei mulla auta muuhun kipuun ja vaivaan...ja kyl nyt näin flunssassa tarvis muuta. Varsinkin,ku kurkku sen tuntuinen alkaa oleen ettei kohta voi niellä. Ja liitoskivut... Ihmeen kauan meni ilman niitä. Nyt alkaa pikku merkkejä oleen niistäkin :-/. Häpyluussa.. Niinku olis se menny tuusannuuskaksi.. Nyt sit lasketaan päiviä millo vois alkaa syntyyn.. Vaikka liitoskivut ei heti synnytyksen jälkeen katoakkaan.
 
Devilangel eikö liitoskivut heti häviä:eek: mulla esikoisesta ei ollu ollenkaa mut tässä sit tuli joskus rv 26 paikkeilla. Viime yönä hyvä, että sängystä pääsin vessaan nousemaa ku tuntu et haarukset ja häpyluu poksahtaa!
 
Ei. Ei ainakaa mulla. Mitä useamman on tehny sen pahempia ollu ja pitempään ollu. Neuvolassa sanovat sen olevan normaalia ja se pitää vaa kestää. Viimeisestä kesti todella kauan,ku lippu häpyluussa rutina ja pauke. Saattaa loppua tosiaa kuulema heti synnytyksessä hyvällä tuurilla ja pahimmassa tapauksessa kuulema kestää vuodenkin. Näistä vaa ei puhuta neuvolassa.
 
Aek, Lämpimästi tervetuloa joukkoomme kirjavaan! :) Miten siellä on voitu?
 
Täällä liitytään mukaan uutena ihmisenä, elämäni ensimmäistä kertaa liityn keskustelupalstalle :)
Olen lukenut foorumia jo ainakin huhtikuusta alkaen mutta en saanut aikaseksi liittyä joukkoon kuin vasta nyt. Mutta on ollut todella mukava saada vertaistukea ja moneen mieltä askarruttaneeseen kysymykseen olen löytänyt vastauksen, kiitos siitä!
Meidän esikoisen la on 21.11. eli ensi viikolla alkaa äitiysloma (!) miten ihmeessä aika on mennyt näin nopeasti? :D
 
Lämpimästi tervetuloa Jets, Amalialainen ja Aek! :)

Hurjaa, että nyt on jo lokakuu. Kohta varmasti ensimmäiset marraskuiset saattaa jo lähteä synnyttämään ja eipä itselläkään siihen la:han ole jäljellä kuin vajaa viisi viikkoa.. :D
 
Tervetuloa minunki puolesta tulokkaat ☺️. Äippälomalla perjantaista asti ja kk vielä odotusta. Ainaki. Kyllä osa minusta toivois pian syntyväksi ja osa musta toivoo armonaikaa vielä.
 
Takaisin
Top