laskettu aika marraskuu 2015

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Empsa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Sellaista kyselisin, että vieläkö laskettu aika listaan lisäillään kun siellä oleminen vaaditaan, että joskus pääsisi sitten sinne suljettuunkin ryhmään:) siellä taitaa enemmän olla keskusteluakin kuin täällä yleisellä puolella?

Niiskuneiti: aa olenko:) luulin, että siinä pitää olla siinä ihan ekan sivun listassa ja siinä en ollut itseäni nähnyt ;)

Jos sun laskettu on 15.11 niin olet listalla ja nimenomaan siinä mikä on nastalla kiinnitetty ekalle sivulle marrasmasujen lista. :)

Mitäs mä löydän listan :-). 14.11 LA. 6 muksu olis sillo tuloillaan mikäli pysyy loppuu asti. Sen verran supistelee ja painattaa,et saas nähä mite käy... Sokerirasituksesta sen verran,et 4 muksusta kävin ja kaikki paremmin,ku hyvin. 5 aikana kysyin onko pakollinen. Ei kuulema ole ja en menny enkä mee nytkään jos ei tuu mitään merkkiä, et jotai häikkää olis :-).

Lista löytyy siis tuosta marraskuun lista- kohdasta ja ihan ketjun alusta, eka viesti, voit tarkistaa löytyykö sua sieltä :) Jos ei niin kirjoittele tiedot sinne ketjuun niin Niiskuneiti lisää :)

Niiskuneiti: joo kiitokset tällä nettiversiolla näkyy, mutta viikon melkeen käytin tota mobiiliversiota niin siinä ei näkynyt:o eilen se sitten sekosi ja ei muka tunnistanut käyttäjänimeä joten poistin sen ja nyt tosiaan näkyy kun ihan kännykän netin kautta käyn täällä:)

Onko muilla ollu kovaa paineen tunnetta alakerrassa? Ilman supistuksiakin... Sellainen, että tuntuu selvästi kuin vauva painaa päällä tms haaroissa.. Kui pullahtais kohta ulos. Varsinkin jännitystilanteisaa... Stressatessa... Kauan seistessä... Jopa etuajassa istuessa ja siitä noustessa.. Ja varsinkin supistaessa. Maha selvästi tippuu todella alas silloin. Entä tuoksuuko valovuoto makeanvedenhelmi/mielelle? Vaikka kuudes,nii nämä uusia vaivoja yms. Vaikka kui monta tekee,nii aina jotai uutta.

Mulla on ollut paineentunnetta. Puhuin siitä viimeeksi neuvolalääkärissä, ei kuulemma ollut mitään "vakavaa". Ainakin kohdunsuu oli napakasti kiinni ja muutenkin alakerrassa kaikki kuten pitää. Tosin en ole huomannut mitään mahan tippumista, mutta siis sellainen selvä paine tuntuu. Välillä on myös sellainen tunne että veri jotenkin pakkautuu alapäähän samalla, mutta se on onneksi mennyt ohi aina itsekseen. En tiedä olisiko jotain suonikohjujen ennakko-oireilua tms.

Juuu on paineen tunnetta. Kyykyssä ollessa tuntuu, että kaveri tulee ulos..kärsin ummetuksesta niin tuntuu siltä että oon suurinpiirtein synnyttämässä..

Jotku väittää ettei painatus oo vaarallista ja osa on todella huolissaan. Oon kulkenut tarkastuksissa ja olin ns.liikkumakiellossakin pari kk painatuksen takia. Nytkään en saa tehä kauhean raskasta. Neuvo on,et tarkistaa paikat jos enemmän painattaa. Mut nykyään en tiiä kumpaa enemmän on suppareita vai painatusta. Monesti rakon tyhjennyksen jälkeen painattaa pöntöllä kovasti,että tuntuu selvästi haaroissa pullotus. Edellisen aikana oli vasta lopussa samaa ja se aukesi paikkoja. Tätä ollu jo n.
16vkolta. Tosi tympiä. Niinku kaikki poltteleva vanne alamahalla ja selässä. Reisissä.. Sukkapuikkosupistukset... Kiva olla paksumpaa :-D. Kauhulla odotan mitä vielä tulee.

Mulla tosiaa maha tippuu selvästi alas. Ukkoki jo sanoo mulle,et jaahas... Taas painattaa,ku maha tippuu :-D. Eilen painatti iha jatkuvasti. Ukko jo pelkäsi et alan jo synnyttää.

Mulla on myös nyt alkanu tuntumaan outoa painetta alakerrassa. Tai lähinnä sellaista, et olis kova pissahätä vaikkei oikeesti olekaan. Ja kävely on välillä ikävän tuntusta tuon paineen takia. Onneks nyt tosta ei oo tullu ihan päivittäistä.

Täällä kanssa ollut tuota paineen tunnetta ja luultavasti vauva painaakin siellä sit jotain. Mulla paikat oli ainakin ultratessa rv 26+2 ihan tiukasti kiinni ja kanavaa jälellä se 4 cm ni en oo huolestunu. Myös istuttua jonkin aikaa ja kun ylös nousee niin tuntuu, että rakkoo painaa ja pissattaa vaikka vasta käyny vessassa. Voi olla että joku tällöin makoilee mun rakon päälläo_O

Mä tunnen tuol alhaalla kunnolla sen pään,ku siel on ja jos painatus tuntuu terävemmältä on jalka tms kyseessä ja peppu tuntuu kans eriltä.
Tuo kova pissahädän tunne on todella tympiä ja siks saako ravata vessassa jatkuvasti, ku ei uskalla ottaa riskiä,et baby montaa rikkoo ja sillo pääsee vahinko tapahtuu :-D. Pari kertaa sattunut nii. Jostai syystä pokeli tykkää lymyillä rakon kohdalla :-D.
Tosiaa painauksen aikana kävely välillä iha mahdottomuus tai jalat haarallaa menää,ku isohko pallo " survomassa" ulos :-D

Mulla on myös paineen tunnetta ja just sitä että tuntuu et on pissahätä vaikka just käynyt vessassa. Tänään pikkunen myös potki kovasti rakkoa päin ja inhottavasti aina vihlaisi silloin. :D Luulin heti et on pissavaivat alkaneet ja kävin hakemassa kaupasta karpalomehua, mutta ei ole tuon potkimisen jälkeen onneksi mitään ollut :)

Takaisin