laskettu aika marraskuu 2015

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Empsa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Täällä taas ultrassa vastasi kolme päivää pienempää, laskettu aika pysyi samana. Esikoinen vastasi neljä päivää pienempää ja syntyi 40+4 joten toivottavasti tämäkään kaveri ei odotuta pidempään

Olen kans pistänyt merkille, että kovin on erilaisia käytäntöjä. Tuolla ultraava kätilö muistaakseni sanoi, ettei muutella jollei eroa ole kokonaista viikkoa. Sinänsä se nyt on se ja sama mulle, koska se laskettu on kuitenkin vain heitetty arvio.

Meillä oli pieni päivän pienempi nt ultrassa niin vaihdettiin myös laskettuaika. Ihmettelin itse sitä myös miten erikäytännöt on.

Hitto, että aivot ei pelaa normaalisti enää! Mä kun olin sairaslomalla sen alkuraskauden oksentelun vuoksi niin KELAsta tietysti tuli paperia asiaa koskien. Ja piti sitten tavata aika helvetin monta kertaa se paperi, että ymmärsin edes puolittain, että mitä ne tahtoo sanoa :rolleyes::grin Omavastuuajan ymmärtämien vaati oikein ponnisteluja.
Sairauspäivärahaa voi saada plaapla plaa pla plaa ja omavastuuajalta plaplaaplaa 6arkipäivää ei makseta päivärahaa pla plaa :p

Miten voikaan ajatus kulkea hitaasti!! Ihan uskomatonta. Samoin kuin muisti on nykyään todella huono. Töissä työkaveri kysyi, että haluanko hänen tekemää kotijuustoa kun innostui niiden tekemisessä ja teki liikaa. Sanoi, että ota jääkaapista mukaan kun lähdet töistä. No minä lahopää muistin sen pirun juuston vasta kotona vaikka olin siitä niin innoissani koko loppu työpäivän. No eipä voi mitään :D

meidänkin tyyppi on neljä päivää vanhempi kuin neuvolan lasketun mukaan (16.11), muttei lähdetty täälläkään sitä muuttelemaan. JA tosiaan mäkin olen todennut että samapa tuo kun la on vain sinnepäin todellisuudessa. mun kantoaika on tähän asti ollu max. 38+ 3, niin tuskimpa tää neljäskään bebe siellä kauempaa viihtyy, ja issekseni laskeskelin et paljon mahdollisesti tulee lokakuun viimeisinä päivinä tai marraskuun ekoina tämä. Supistelut kaikenlisäks on alkanut aiemmin kuin edellisessä ja parissa viikossa yltynyt kipeiksi, että varmaan tässä joudutaan taas jarruttelemaan lääkkeillä jos näin jatkuu :(

Rakenneultra ohi. Kaikki oli kunnossa. Hieman pienempi pää viikkoihin verrattuna, mutta aivot olivat normaalit päänkokoon suhteutettuna ja siis kaikki löytyi mitä pitikin :)

Kokeneen lääkärin mielestä kovasti vaikutti tytöltä kaikin puolin, mutta pieni piti visusti reitensä supussa joten ei päästy sukupuolta varmistamaan. Seuraava ultra elokuun lopulla!

Palasin maanantaina kesäloman ekalta pätkältä ja aloin säätää syksyä kalenteriin. Samalla ohimennen laskeskelin, että enää yhdeksän kokonaista työviikkoa jäljellä ennen äitiysloman alkua. Yhdeksän! Tämän lisäksi kaksi puolikasta ja muutama viikko lomaa, siis. Mutta vähiin käy! Toimistosihteerikin laittoi jo tietoa palkkatodistuksista jne. mitä tarvitsen äitiysrahan hakemista varten. Meillä työnantaja maksaa ekoilta kuukausilta normaalin palkan, eli varsinaiset kelan etuudet alkavat vasta ensi vuoden puolella.

Raskauden alusta tasan 4kg tullut painoa lisää tämän päivän neuvolaläynnin mukaan. Hemoglobiini pudonnut 113 ja täytyy aloittaa rautalisä.

Pienen keskisyke 150 huitteilla ja oma leposyke edelleen korkealla 115. Todella alhaalla tuo pieni tykkää majailla poikittaistarjonnassa :D saa housutarajalta etsiä sydänääniä. Kohtu oli kasvanut mukavasti ja oli hieman navan yläpuolella. :)

Onko Tampereen ideaparkissa äitiysvaatteita? Muualla kuin hmssä?

Muokattu viimeksi:
Ketjua on siivottu ankaralla kädellä, sillä selvää oli, että foorumin FB-säännöt ovat teille jo tuttuja.

Mitäpä jos ihan vaikka yleisen viihtyvyyden vuoksi noudatetttaisiin niitä sääntöjä?

-- ylläpito

Piikkipensas hahah :D meinaatteko selvittää sukupuolen? :)

Takaisin