laskettu aika marraskuu 2015

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Empsa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Me aiotaan selvittää sukupuoli, jos vaan pikkunen suostuu näyttämään paikkansa. ;) Toki en nyt ehkä ihan sata prosenttisesti usko ru:n antamaan tulokseen, mutta aion mä varmaan sit miettiä noita vaatevärejä tarkemmin. Ja en mä nyt kaikkea aio ostaa v.sinisenä/ punaisena, joten ei haittaa vaikka saatais väärä sukupuoli veikkaus.En usko, että kaikille paljastetaan sukupuolta, joten varmasti myös niitä neutraalin värisiä vaatteita saadaan.

Mammeli83: aterian jälkeiset arvot on ollu pääsääntöisesti 4,6-5,5 välillä. Pari kertaa on ollut vähän päälle 6, jos olen esim. hörpännyt ruuan kanssa limsaa. Noissa mulla ei ollu siinä rasituksessakaan mitään häikkää, hyvin rupes arvot laskemaan sen litkun juonnin jälkeen (muistaakseni tunnin arvo oli vähän päälle 8 ja kahden tunnin arvo jo alle 6). Paastoarvo oli ainoa poikkeava, ja se onkin mulla ollu tässä kotimittauksessa se tärkein, mutta sekin on pysynyt hyvin alle viitearvon, yleensä se on ollu siinä 4,6-5,1 välillä.

tassu, mulla itseasiassa on noin kolme viikkoa vanha tyyny jota mun hieroja suositteli. Ei ole siitä johtuvaa siis. Lääkärin mukaan johtuu ihan raskaushormoneista nyt. Magnesiumlisä on käytössä ja nestettä menee, eli ei johdu niistäkään. Nyt pitää vaan odottaa, että menee ohi tai tasaantuu tai jotain...

Moikka taas kaikille ja kiitos allergiaan liittyvistä vastauksista! :)
Nyt tässä vuorostaan mietin, että oletteko kertoneet jo töissä pomoille raskaudesta? :) Itse en haluaisi kertoa ennen rakenneultraa (6.7), mutta pomo jää jo 26.6 kesälomalle. Itsellä alkaa loma 24.7, joten pakko kai se on kertoa. Siis kun viimeistään 2 kk ennen äitiyslomaahan tulee kertoa esimiehelle, niin oman lomani jälkeen äitiyslomaan on oletettavasti alle 2kk ja silloin vasta näen pomoni (mikäli hän siis ylipäätään pitää koko loman kerralla kuten oletan). Äh, en vielä millään haluaisi paljastaa asiaa :(

Olipas sekava teksti muuten tuo mun kirjoitus! Toivottavasti tajusitte mitä tarkoitan :D

Mä just sopivasti vaihdan tässä työpistettä ja en ole oikeastaan nähnyt tulevaa pomoani, joten en ole raskaudesta kertonut. Elokuun alussa palaan kesälomalta töihin, joten silloin aion kertoa. :) Ja kyllä mä ainakin tajusin mitä sä rinkelijenni tarkoitit. ;) Mä kyllä ymmärrän jos et halua vielä kertoa pomollesi raskaudesta, mutta tosiaan 2 kk ennen äippälomalle jäämistä pitää ilmoittaa esimiehelle. Jos et halua nyt vielä ilmoittaa niin voithan sä tehdä niin, että täytät sen lomahakemuksen vasta ru:n jälkeen ja laitat sen esimiehellesi menemään eli hän saa sen sitten loman jälkeen.

Kiitoksia taas! :) Tota en sohwia ajatellutkaan, mutta hyvä idea! :) Mä jotenkin ajattelin, että pitää olla kasvotusten kertomassa :D Niin ja voisinhan mä oikeastaan siellä töissä käydä oman lomani aikana, kun pomo on palannut töihin ja kun ultra on takana päin :)

Jep niinhän sä voit vaikka käydä sun lomasi aikana kertomassa raskaudestasi pomolle. Niin ja en tiedä millaisia käytäntöjä missäkin on, mutta uskoisin, että tuo lomake ainakin on pakollinen. :)

Entisesä työpaikassa ei ollut mitään lomaketta ainakaan, joskin siitä on jo se reipas 8vuotta kuitenkin aikaa. Voihan olla, että nykyään on.
Omalla työpaikalla raskaudesta on tiedetty noin viikosta 7 asti, koska pahoinvointi... Sitä ennen töissä on surtu myös mun keskenmeno. Mun pomolle on helppo kertoa näistä asioista, hän on mm haudannut kaksosensa :sorry:

Heippa, täällä yksi näillä näkymin marraskuussa poksahtava vähän näin myöhäisheränneenä tuli palstalle kuikuilemaan! :)
Pikkukakkosta odotellaan, LA 30.11./KOKS

Kehtaako täällä kysellä, onkohan marraskuisille FB-ryhmää olemassa? :rolleyes:

Täällä myös toista odottava! Vähän orpo olo kun olen joko marras tai joulukuinen mutta sovitaan että ainakin toistaiseksi juoruilen täällä kun la on 27. ;)

Mullakin on laskettu marraskuun 30. pv, saa nähdä tuleeko ulos koska :D Jos isoveljeensä tuloo (tai sukuunsa muuten) niin tulee ihan liki laskettua, mutta sitä ennen. Saas nähdä.
Nt-ultrassahan tuo oli sen kolme-neljä päivää laskettua suurempi, mutta sen pohjalta ei laskettua aikaa alettu siirrellä.

Mulla laskettu 28.11., en usko, että joulukuun puolelle mennään, jollei tää oo joku ihan aiemmista poikkeava raskaus (nyt jo supistellut niin tod näk aika samalla kaavalla mennään) :D Marraskuun alussa syntyminenkin on todennäkösempää aiempien valossa :D

Mulla on muuten kans nyt ekat supistukset ilmaantuneet. Kauppareissulla, kun kannoin kahta kassia ja sitten seksin jälkeen. Saas nähdä, miten töissä... tänään siis paluu sorvin ääreen loman jälkeen. Voin kuvitella, että ainakin varastossa laatikoiden heittely voi tuottaa supistuksia.

Jännä miten eri käytäntöjä on, kun nt-ultrassa pieni oli päivän isompi mitä neuvolassa oltiin laskettu, niin kyllä se ultraava kätilö muutti sen lasketun ajan.

Ihana oli lukea sinun ultrakuulumisistasi lokakuu15! :) Meillä olis vielä reilu viikko rakenneultraan..

Takaisin