laskettu aika marraskuu 2015

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Empsa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Carnagan ❤

SannaMiia, nii taidetaa mennä tai ainakin oletan että täällä olisi menossa n.4+2

Itellä vau-laskurin mukaa nyt ois rv 4+3 menossa enkä oikee vieläkää usko. Oireet/tuntemukset nii vähissä edelleenki. Kokoajan tuntuu et uskaltaako jotai tehä vai ei, esim eilinen pikku hiihtolenkki. Eipä sitä passais ressata.
Lisäys vielä et suurin oire kai tätin poissa pysyminen, kolmatta päivää tänää jo.

Heippa itse olen tehny 3raskaustestiä kaikki näyttivät positiivistä, mutta mietityttää erityisen paljon kun ei ole oikeastaan mitään oireita ollu no menkat ovat jääneet pois ja ihan alussa oli alavatsan nipistelyä ja rinnat hieman turvonneet. Laskujeni mukaan olen 5 tai 6 viikolla raskaana. Joskus tuntuu että olenko edes raskaana kun ei niinkun tunnu siltä toisaalta miksi testit näyttäisi positiivistä?. tulee myös pelko että onko kaikki ok? Tämä on todella toivottu raskaus ja eka raskaus, neuvola on reilu viikon päästä ei jaksaisi odottaa sinne kun haluaisi äkkiä tietää vaan että maha asukilla on kaikki hyvin :) onko muilla ollut oireettonta alku raskautta tai on jotain pientä oireilua? :)

Minun siskolla oli käytännössä raskaus oireeton.. Vasta sitten kun alkoi pikkuinen liikkumaan niin tunsi että siellä joku oli tosiaan... Ihan parina päivänä hällä oli väsymystä ollut..eli oireettomatkin raskaudet on mahdollista.. Silloin kannattaa olla vain onnellinen helposta raskaudesta :D tosin se on ymmärrettävää että alkaa miettiä että onko siellä kaikki hyvin jos mitään ei tunne...

Okei kiitos vastauksesta. No pitää vaan relata ja odottaa neuvola aikaa niin on taas paljon viisaampi kun sieltä tulee. :)

Heippa itse olen tehny 3raskaustestiä kaikki näyttivät positiivistä, mutta mietityttää erityisen paljon kun ei ole oikeastaan mitään oireita ollu no menkat ovat jääneet pois ja ihan alussa oli alavatsan nipistelyä ja rinnat hieman turvonneet. Laskujeni mukaan olen 5 tai 6 viikolla raskaana. Joskus tuntuu että olenko edes raskaana kun ei niinkun tunnu siltä toisaalta miksi testit näyttäisi positiivistä?. tulee myös pelko että onko kaikki ok? Tämä on todella toivottu raskaus ja eka raskaus, neuvola on reilu viikon päästä ei jaksaisi odottaa sinne kun haluaisi äkkiä tietää vaan että maha asukilla on kaikki hyvin :) onko muilla ollut oireettonta alku raskautta tai on jotain pientä oireilua? :)

ihan varmasti olet raskaana, oireet on tosi yksilöllisiä eivätkä välttämättä vielä edes ole alkaneet tuossa vaiheessa. Ainakin mulla oireet on alkaneet vasta viikolla 7, joten ole huoleti ja nauti :)

Tulen mukaan marraskuun odottajiin, nyt 4+6. Lapsia jo ennestään löytyy 4 ja 6v ja viime vuoden puolella olleet kaksi km:ää vähän kummittelevat nyt tämän uuden tulokkaan odotuksessa. Molemmat meni aika alussa kesken, rv 7 ja rv 9 että on tässä vielä jännitettävää kun näin alkuvaiheessa mennään.

Kiitos vastauksesta :) pitää nauttia ja odotella neuvolaa voikohan ekassa neuvola käynissä kuulla pienen sydän äänet? Tsemppiä sinulle oikeen paljon kanssa ja ihanaa raskausaikaa

Ei yleensä kuulu ekassa neuvolassa vielä. Ite löysin kotidopplerilla rv9 mut neuvolassa ei samalla viikolla kuulunut. Toki he ei käyttäneet tuntia sen pienen täpän etsimiseen :P

Moikka!
Mie varovaisesti täällä mukana pyörin..Tänään tein raskaustestin ja selkeä plussahan se oli :)Laskurin mukaan La ois 9.11. rv 4+6. En uskalla iloita ennen rv 12, koska ennen esikoista tuli keskenmeno vielä viikolla 11. Esikoinen täyttää tässä kuussa 1v. Haluamme lapset mahdollisimman pienellä ikäerolla, joten lokakuun tienoilla annettiin kakkoselle lupa tulla, jos on tullakseen. Silti olemme miehen kanssa suhteellisen järkyttyneitä tästä :D Helmikuussa ekan kerran yritettiin ihan tosissamme ja näköjään heti tärppäsi :) Toivotaan vain että pysyy matkassa mukana marraskuulle asti :)
Neuvolaan meinasin soittaa huomenna samalla kun esikoiselle soitan aikaa. Esikoista odottaessa kävin yksityisellä varhaisraskauden ultrassa, tällä kertaa ei taida olla varaa, joten tarvitsee malttaa odottaa sinne huhtikuun loppuun..Pitää toivoa, että tulee runsaasti oireita :D viimeeksi ei ollut mitään oireita missään vaiheessa raskautta. Nyt on ollu tässä pari päivää etovaa oloa iltaisin.

Meilläpäin ei taideta ekalla neuvolakäynnillä edes kuunnella sydänääniä. Onhan se sikäli hyvä, että jos niitä ei välttämättä neuvolan laitteilla kuuluisi, niin ei tarvi siitä säikähtää..

Voimia Carnagan ja tervetuloa uusille!

Hei! Täältä ilmoittautuu myös yksi tänään plussannut mukaan. :) Laskurin mukaan la oisi 14.11. ja viikkoja kasassa 4+1. Meille on tulossa toinen lapsi, tuleva isoveikka on nyt 2v2kk.

Juu ei tätä oikein tahdo uskoa kyllä todeksi, kolmosta yritettiin neljä vuotta ja hän täytti juuri 1. Ja nyt tämä nelonen tarrasi kiinni näköjään kertalaakilla, siksikin tuntuu jotenkin hullulta, pelottaa ihan sikana että tää viedään multa pois ja sit sattuu ja kovaa kun on monet testit ja digit jo antanut plussan :nailbiting: rv3+6 ja menkkojenkin olis pitänyt tulla vasta huomenna, ravaan vessassa varmistelemassa ja pelkään joka kerta kun tuntuu kostealta, että nyt, mutta onkin vain runsasta vv:a..

Aneska: kun laitoin vau:n laskuriin edellisten menkkojen alkamispv niin antoi eka 13.11 ja nyt antaisi 12.11. Mutta kun laitan mahd.hedelmöityspv niin tulee taas tuo 13.11 millä meen ainakin vielä!

Moi! 2vk päästä 3 vuotiaan äiti ilmoittaa ittensä tänne. Tänään plussa tuli tikkuun ja oon ihan onnesta soikeana! Sääntöjen vastaista sisältöä poistettu ylläpidon puolesta.

Last edited by a moderator:
Takaisin