laskettu aika marraskuu 2015

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Empsa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Voi esma, voimia ♡ en voi käsittääkkää miten raskasta sulla ja teillä on ollu.. Voit aina purkaa tänne tunteita, se on tärkeää ♡ itte kokenu kans tuon kkm mutta teillä tuplasuru siellä... Nyt toivutte rauhassa ja käsittelette asian kunnolla ennen seuraavaa yritystä vain ♡

Ai kamala Esma, ihan kyyneleet nousi silmiin. Paljon voimia ja tsemppiä surusta toipumiseen.

Pakko oli vähän vilkaista mitä tänne kuuluu.

Esme ihan kamalaa. Mä oon niin pahoillani ja itselläkin vielä surullinen olo mitä meille kävi. Paljon voimia ja tiedän miltä susta tuntuu. Ajan kanssa ja aika parantaa haavat. Voit laittaa mulle yksityisviestiä jos haluut keskustella tapahtuneesta.

Esmalle voimia<3 kovia oot joutunut kokemaan. Pahoittelut :(

Paljon voimia esma! Tuli todella paha mieli uutisestasi. :( mutta kaikkea hyvää jatkoon teille ja toivottavasti pääsemme kuulemaan hyvistä uutisista viellä :)

Voi esma, paljon voimia ja halauksia sinne ❤ kiva kun jaksoit tulla kertomaan kokemasi, ollaankin tosiaan kaivattu sua. Ja suuresti onnea matkaan, kun uuden yrityksen aika koittaa!

Esma, oon minäkin todella pahoillani teidän puolesta. Jouduitte ihan hirveeseen tilanteeseen. Voin kuvitella sen, että kaikesta perheen läsnäolosta ja tuesta huolimatta sinuun sattui eniten. Ja että olo oli yksinäinen sen kivun kanssa... Kyse on kuitenkin sinun kehosta ja pikkuisista jotka sinusta riippuvaisia... Tuskasi määrää en kuitenkaan voi kuvitella.

Kiitos että tulit tänne kertomaan tarinasi, vaikka itkuhan siitä tuli. Ollaan täällä niin paljon mietitty mitä sinulle kävi.

Voimia kesään!

Puolen tunnin päästä neuvola :) kummasti jännittää että löytyykö sykkeet, kun kotidopplerilla ei ole vielä löytynyt! Toki mulla vasta 14+3 ja oon koittanu ilman geeliä, mutta silti se hiukan huolestuttaa.. Eilen illalla erehdyin juomaan puoli kuppia kahvia sillä seurauksella että en saanu unta, puoli kolmelta vielä palloilin ihan virkeenä! Ikinä ennen ei oo kahvi tehny tommosta, mutta nyt en oo juurikaan kahvia juonu viimeisen parin kuukauden aikana niin kai se sitten vaikuttaa. Onko muilla samanlaista? :)

Takaisin