laskettu aika marraskuu 2015

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Empsa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Meillä rakenneultra 6.7. :) Silloin omalla mummollani syntymäpäivät, toivotaan siis että se tuo onnea ja kaikki on hyvin.

Parina päivänä on nyt tuntunut pientä liikehdintää, mutta en ole oikein varma vielä onko se vain jotain muuta kuplintaa vai tosiaan vauva, mikä siellä liikkuu.

Niin no eikös nuo liikkeet ensisynnyttäjillä tule tutuksi kun vasta joskus siinä 16-20 viikoilla,näin neuvolassa meille sanottiin. Mutta jokainen raskaus on yksilöllinen

Mulla rakenneultra 23.6, mutta ens viikon perjantaina pääsen ylmääräiseen ultraan kun tutkiivat sitä löytynyttä myomaa äitipolilla.. Noh pääsempä taas vauvelin näkemään vaikka myoman olo kohdussa ei oikeen rauhoita mieltäni tällähetkellä..

En jaksanut vaihtaa nimimerkkiä, mutta täällä on siis Esma.. Poistin edellisen tunnuksen kun se tuntui helpommalta siinä tilanteessa kun olin silloin enkä halunnut asiasta puhua kun itketti koko ajan.

Tuntui niin pahalta kun lähdin ilmoitamatta täältä ja nyt ajattelin tulla kertomaan mitä meille kävi. Mulla oli siis nt-ultra varattuna 6.5 ja juuri samana päivänä klo 04 aamuyöstä alkoi runsas verenvuoto ja kauheat kivut. :( Mulla oli nt-ultra onneksi heti klo 8.00 ja siihen asti odotin kotona todella kivuliaana. Särkylääkkeet ei paljon auttanut.. No mentiin ultraan vaikka tiedettiin ettei sieltä ole hyviä uutisia tulossa.. Ultrassa selvisi että toinen kaksosista oli menehtynyt rv 10 ja vain viikkoa ennen ultraa, eli rv 12 oli menehtynyt myös toinen. :( Suru oli suuri enkä tiennyt mitä ajatella. Tuntui vaan niin pahalta ja väärältä ja ja vaikka mitä. Olin todella sekaisin, mies ja perhe olivat tukena, mutta silti tuntui että olin niin yksin.. :( Niin tyhjä olo ja kaikki tuntui turhalta. Oli kaavinta ja siihen päälle kohduntulehdus. Mikään ei mennyt hyvin. Nyt on onneksi toivuttu ja haluamme odottaa vähän ennen kuin aletaan taas yrittämään. Haluaisin jo heti, mutta pelko on vielä niin suuri..

Täällä oli monella mennyt nt-ultra hyvin ja valtavasti onnea kaikille siitä! <3 Ihanaa odotusaikaa kaikille! <3 Olette olleet mielessä vaikka en täällä pystynyt silloin käymään. Toivottavasti teillä sujuu kaikki hyvin loppuun asti ja marraskuussa kaikilla on pikkuiset sylissä. ❤️❤️❤️

Itku tuli, kun luin sinun kirjoittamaa viestiä. Täällä on monet ihmiset miettinyt, että mitä sulle Esma kuuluu ja myönnettäköön, että oon itse kans miettiänyt sinua päivittäin. Olen todella pahoillani keskenmenoista. :( Nyt ei varmasti auta mitkään sanat, mutta toivon teille paljon voimia tuleviin päiviin/ kuukausiin ja toivottavasti te saatte vielä jonain päivänä oman pienen syliinne. ❤ Haleja kovasti!

Esmalle kaikki maailman voimat ja halirutistukset. ♡♡

"Puoltakaan en sun kivuistas voi tietää. Sanat kaikki vailla voimaa ilmaan jää.. mut joku aamu, mä tiedän sen, sä heräät huomaamaan, sinä selvisit (ja kelpaat kelle vaan)" [emoji173]

Voimia ja jaksamisia hurjasti Esma <3 Kyl tuli tippa linssii lukiessa viestin. :'(

Takaisin