laskettu aika marraskuu 2015

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Empsa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mulla siis istukka aiemmilla kerroilla oli takana ja kakkosesta kohtu ei tainnu olla niin taakse kallellaan kuin esikosta (ainakin maha pullahti esiin tosi aikasin, kasvo ihan jäätäväksi ja supistuksetkin tuntu mahassa eikä selässä niinkuin esikosta), esikosta tunsin jotain vasta rv 18 tienoilla.

Mä en varmaan tunnista edes ekoja liikkeitä, tiedän sen itsestäni. Syytän varmaan synnytykseen asti ilmavaivoja :P

Onko vinkkejä pikaisesti vaatteita kaipaavalle. Mistä ihmeestä mä Espoosta mun pötsille saisin nyt sopivat vaatteet. Etenkin haluais vihdoinki jotkut farkut mitä vois taas pitää. Kävin Sellossa enkä nyt "pääliikkeissä" löytänyt mitään äitiysvaatteita, olinkohan vaan sokee? Tosiaan oon kipeenäki ollut ni en kauaa jaksanu kierrellä. Lauantaina ollaan menossa matkalle ja tajusin tällä viikolla ettei mun vanhat vaatteet mee päälle. Housut kiristää vatsaa ja paidat/mekot ei mee tissien yli. En olisi ikinä uskonu että kuppikoko kasvaisi näin aikaisin näin paljon :D

Tänään neuvolassa käyty ja miestä siellä ristikuulusteltu :p sydän äänetkin jumputti menemään vauhdilla. Sokerirasitus testiin pitäs ny varailla aikaa ja sit rv26 uudestaan :shifty:

Neuvolatädin kanssa juurikin juteltiin liikkeistä. Ensimmäinen kun on kyseessä niin ei hajuakaan miltä liikkeiden pitäisi tuntua. Täytyy varmaa tänä iltana sängyssä niitä kuulostella.

Minulla on tänään taas tuntunut kohdun alueella sellaista myllerrystä ja pieniä tönäisyjä, että ei se voi mikään muu olla kuin pieni :love2 Kutitteleekin välillä.

Täällä myös Lulu (isosiskot keksi nimen ;) ) möyrii varsinkin aamupäivällä :) ekat liikkeet tuntui rv11, nyt 14+2.

Oho lähti liian aikasin tuo viesti.. Mutta niin en oottanut näin aikasin tuntuvan, mutta ei se voinut enää muutakaan olla, kun karanneet rumpsut tuntuu iha eriltä mahassa :D

Keskiviikkona olis neuvolalääkäri.. Odotan kyllä jo hurjasti kun varmaan sydänäänet kuunnellaan. Nyt on niin hölmöä kun ei tunne mitään (tai saattaa olla että olen tuntenut mutta en ole uskonut että voisi olla vielä tuntemuksia :D) ja pahoinvoinnitkin loppu jo monta viikkoa sitten. Toivotaan että kaikki on hyvin ja odotus saa jatkua kohti selkeitä tuntemuksia ja vatsa saa kasvaa rauhassa :Heartpink Onko monella ollut jo lääkäri? :)

Meillä viikon päästä neuvola+lääkäri. Olotila normaali. Minä en mitään tunne, ainoa konkreettinen asia raskaudesta on aamupömpötys :D

Mulla oli lääkäri muutama viikko sitten, jännitti hirveesti mut kaikki oli onneksi hyvin! Nyt jännittää vielä enemmän koska huomenna on nt-ultra.. Niin oireetonta ollut et toivotaan että kaikki olis hyvin! :confused:

Täällä aamu aloitettu oksentamalla.. 14+6 tänään.. Nyt vaan ei ole kiva oksentaa kun käy niin hirvittävän kipeää kasvavaan kohtuun samalla kun yökkäilee.. Väsymys on pahin aiheuttaja.. Nytkin myöhästyn töistä..yö meni heräillessä vatsakipujen takia ja panikoi aina että joko pommiin nukkunut. :D onneksi olen vaan työharjoittelija..muuten hävettäisi maapallon eniten myöhästyä lähes joka aamu pari tuntia.

Täällä viikkoja 14+2 ja vielä en ole mitään tuntenut tai sitten mä en vaan osaa tunnistaa niitä, kun ensimmäistä lasta odotan. Voin vaan kuvitella miten ihana olo tulee, kun tuntee pienen liikkeet. :)

Violaalle tsemppiä tämän päivän ultraan. :)

Mä en kyllä kans oo tuntenu mitään, vaikka kolmas jo on. Tosin nyt on se istukka tossa edessä (onneks toisaalta sen näytteen kannalta) ja kohtu takana ni ei sit ihan heti tunnukaan!

Mullakin on lääkäri keskiviikkona aamulla. Oireetonta ollut täälläkin, enkä mitään liikkeitä ole tuntenu. Ilmaa vaan :D

Mä oon pitänyt viikonlopun foorumitaukoa, paljon luettavaa on taas :)

Mulla oli ainakin aiemmin taaksepäinkallistuva kohtu, en tiedä voiko se asento muuttua vai onko vieläkin samoin ja istukan sijainnista ei mitään tietoa, ei sanonut ultrassa et missä se sijaitsee. Mut asiaan, mäkään en tunne vielä mitään, ja tiedän kyllä mitä odottaa ja odotankin kuin kuuta nousevaa. Mulla on kyllä kipuja alavatsalla ja selässä silloin tällöin, sekä kasvuvihlontoja nivusissa ja häpyluussa, ja vaikka pahoinvointi on suuremmaks osaks helpannut, niin hirveä olo kyllä tulee, jos ruokailuväli menee pitkäksi ja nälkä pääsee yllättämään. Tässä suhteessa luottavaisin mielin, mut silti sitä miettii et onkohan tyyppi vielä hengissä :) olis niin kiva alkaa tuntea jo jotain!

Meillä oli tänään toinen virallinen neuvolakäynti, ja siellä kuunneltiin sydänäänet. :) ja ne onneks löytyi heti, vaikka neuvolatäti ehti sanoa, ettei niitä aina heti löydy, ja kun laski sen laitteen masuun, alkoi kuulumaan kauhea sydämentykytys. :) joten täällä kaikki on mainiosti. Seuraava ultra-aika on juhannuksen jälkeen. :) odotellaan siis seuraavaksi sitä. :) vielä en ole mielestäni tuntenut liikkeitä, toki mulla istukka on tässä edessä, mikä varmaan hieman vaikuttaa...
Nyt elellään siis rv 15+5 <3

Hetkinen, milläs viikoilla se toinen Nla käynti on... Mulle ei edes varattu seuraavaa käyntiä ku pitää soitella. Mut koska...? :D

Meillä toine neuvolakäynti on siinä 16 viikon paikkeilla!

Ja joku kyseli nla-lääkärikäynnistä, itsellä eka oli rv10, tehtii sisätutkimus ja ultrattiin. Toinen käynti vielä raskauden loppupuolella.

Ja itsekään en oo vielä liikkeitä tuntenu enkä kyllä varmaa heti tunnistakkaa ko ei oo kokemusta :D

Takaisin