laskettu aika marraskuu 2015

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Empsa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Täälläki on tänään se suuri päivä, jolloin pienen tulo kajautetaan molempien vanhemmille+sisaruksille! Just ootellaan anopin heräämistä, jotta saadaan lahja annettua, lahja siis paljastaa meidän salaisuuden :) pahoinvointia on edelleen, joten toivon, että kaikki tapahtuis nopeasti, sillä en kehtaa mennä oksentamaan ennen ku uutiset on kerrottu!
Eli taidan suoraan kahvipöydästä asian selvittyä painella toiletin puolelle... :grin

Jep, täälläkin eilen kerrottiin mun toisille isovanhemmille ja tänään sitte toisille... "Oliko vahinko" oli mun tahdikkaan mummoni kysymys :rolleyes: Teki niin mieli sanoa sille, että kyllä sitä siementä ihan huolella vakoon jyystettiin, mut tyydyin vaan toteamaan, että "ei ollu, kyllä me oikein hyvinkin tiedetään miten lapsia tulee". Toivottavasti tän päivän reaktio ois mukavampi :rolleyes:

Meidänki pitäis tänään omille vanhemmille ja mummoille kertoa, en vaan tiiä yhtään että miten..! Kai se vaan kahvipöydässä johonkin väliin pitää töksäyttää ;D

❤ oikein aurinkoista ja ihanaa äitienpäivää kaikille äideille, oli ne murut sitten jo olemassa tai massussa vielä ❤

Mua on nyt aamusta asti jännittänyt ihan hirveesti ajatus miehen äidille ja siskolle kertomisesta.. Entäs jos mahassa ei oliskaan enää ketään ja kerrottais turhaan.. Oon niin odottanut että päästäisiin kertoo mutta nyt pelottaa ohan kauheesti! Nyt kun ei oo pahoinvointiakaan enää ja muutenkaan ei tunne vielä mitään ni pelottavaa aikaa! Kotidoppleri olis nyt niin ihana ku olis mahkut kuulla sydänäänet ja varmistaa että siellä pikkuinen vielä köllöttelee!
Onko muilla tullu pelkoja? Tänään rv13+4!

Juu pelko on siitä, että kerrotaan ns. Turhaan mun porukoille, siksi ootetaan nt-ultraan . Miehen perheessä on aina oltu todella avoimia kaikkien asioiden suhteen ja niille on kerrottukin. Mies oli jutellut äidilleen minun ehkäisystä parin viikon seurustelun jälkeen ym että kyllä siellä puhutaan kaikesta ;)

Me päästiin eilen kurkkaamaan eassa masuasukkia !:) ihana lääkäri nainen oli kerrankin!:) minulta siis leikattiin tuuba tammikuussa ja nähtävästi nyt kohtukasvaa ja arvet ei meinaa antaa periksi:( kaksviikkoa liikuntakieltoa.. :/ ahistaa suunnattomasti!:D. Ja kiitos azalea päivän nauruista!:D mää olisin varmaan kutakuinkin noin tokassut kaunistelematta;) meillä mummua alko niin kovasti itkettään ja pappa tokas mää vähän kahtelinkin että oot paisunut:D

No siks tuo oiskin ollu just hyvä tokasu, kun nuo mun isovanhemmat on sellasia täydellisiä ihmisiä ;) Ei esiaviollista seksiä, ei alkoholia, eikä muutenkaan mitään puhettakaan, joka ei täydellisille ihmisille sovi O:-) Mummon mukaan kaikki tutut aina häpeää, kun niiden näkee tulevan alkosta, pappan mielestä kondomeissa pitäis olla K18, kun nehän kannustaa nuoria irstastelemaan :D :D Niin ja homot kulkee kaupungilla käännyttämässä nuoria poikia :'D Niin ois ollu kyllä äitienpäiväkahvit väärässä kurkussa siellä :D

Tänään toinen mummo vaan sanoi, että "nuorenahan ne lapset on tehtävä" ja että on kiva kun on kaikki pienellä ikäerolla sitten :)

Nyt on isomummollekkin kerrottu uudesta tulokkaasta :)
tänään on ollut ihana päivä. Aamulla sain lasten tekemät kortit ja kakku kahvit. Oltiin grillaamassa kauniissa auringon paisteessa ja nyt saa maata sohvalla löhöömässä ja tuntea riiwiön liikkeitä ♡ :)

Kuinka moni tuntee jo liikkeitä? Ite en ainakaan oo huomannut mitään mitä voisin ajatella liikkeiksi.. Toki tää on eka raskaus ja ei vielä tiedä mitä pitäisi tuntea :D

Mä tunsin esikoisesta liikkeet vasta joskus viikolla 22-24. En nyt ihan tarkkaan muista, mutta yli puoli välin oli raskaus jo ja rakenneultrassakin käyty ennen kun varmuudella voin sanoa tunteneeni liikkeet. Eli ei kannata hätäillä jos ei vielä vähään aikaan mitään tunnu :)

Täällä myös yksi uusi odottelija :) la 9.11
Np ultrassa käyty 28.4 ja kaikki oli hyvin. Vilkas kaveri. 7.5 oli toinen ultra ja sydän äänet kuuluivat hyvin. Minulla kaikki oireet hävisivät 10viikon kohdalla.

Hyvää äitienpäivää kaikille äideille ja tuleville !♡

Täysin unohtaneena... pitikö käydä lääkärissä hiivasienen takia vai vaan itselääkitä? Millä itselääkitään? Epäilen hiivaa en kyllä varma ole. Ei tämä herpestäkään ole mutta kutii ja valkovuoto lisääntynyt.

Minä sain lääkäriltä canestenia sen kolmen päivän kuurin, on kuulemma halvempiki ilman reseptiä.
Ja lääkärikin vain epäili hiivaa ja käski tulla takaisin jos canesten ei auta kun sitten se on jotain muuta.

Minä sain pelkät puikot, mutta sitä rasvaakin voi käyttää ainakin canestenin omien sivujen mukaan. Asettimen käyttö oli kielletty niiden puikkojen kanssa.

Takaisin