laskettu aika marraskuu 2015

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Empsa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Täällä tänään kerrottu tuleville isovanhemmille ja myös muille läheisille sukulaisille. :) Uutiset otettiin hyvin vastaan ja äitin kanssa tuli yhdessä itkettyä onnesta. Äitillä meni pasmat kokonaan sekaisin ja alkoi jo suunnittelee, että mitä hän aikoo meidän pikkuiselle ostaa. Nyt olo on tosi helpottunut ja onnellinen, kun kaikki tärkeimmät ihmiset tietää tästä meidän ihanasta asiasta. ❤

Puoli päivää meni anopilla toipua uutisesta. Onnessaan ja ehkä hieman hysteerinenkin vaikka hänestä tulee nyt tuplamummo.
Isomummo oli iloinen eikä hössöttänyt muuta kuin pöytään oli katettu kaiken maailman herkut.

No en minäkään azalea muuta syytä keksinyt, mutta helpompi melkein käsin laittaa, eipä tarvi olla sitä asetinta pesemässä.

Mulla oli ekat poksaukset reilu viikko sitten ja ekat möyrinnät lauantaina. Vielä o tosi hentoisia :) Ekat poksaukset tuntu viimeks samoihin aikoihin mut möyrinnöissä meni pari viikkoa pidempään. En tiiä onko ny helpompi tunnistaa vai jotai haamutuntemuksia kun jo tietää odottaa. No, siitä ne pian vahvistuu. Mulla näkyi viimeks mahan läpi liikkeet jo joskus viikolla 18 tms. ja tuntui selkeästi 14 alkaen. Nyt alkoi 13. viikko juurikin lauantaina ku ekat möyrinnät tuntui.

Mulla kans tuntui potku aamulla, en tiä oliko se vai mikä mutta uskoisin olleen :) nyt siis viikko 16.

Täällä kans välillä poksahtelee mutta vielä en menisi varmana tietona sanomaan liikkeiksi kun voi aivan yhtä hyvin olla eksynyt pieru :D tuota muljahtelua odotellen, siitä ei voi erehtyä :)

Mie tunsin esikosta rv 15+jotain ekat hipasut. Nyt 14+2 eikä vielä tunnu mitään. Viime keskiviikkona olin jotain tuntevinani, mut uskoisin et oli suoli vaan. Ootan liikkeitä ihan hirveesti, et tuntuis raskaus todellisemmalta. Istukka on kuulemma nyt edessä ni voi joutua odottamaan vielä jonkin aikaa, esikosta oli takana.

Sama juttu Elmiina mulla. Lauantaina tuntui kaksi pientä hentoa poksua, oliskohan...? Sen jälkeen ei ole tuntunut mitään. Ilmalta ne ei kullä tuntuneet. Lääkärikin kysyi liikkeistä, vaikka silloin oli vasta 12+5. Ihania juttuja!

Mulle vakuutti ultrakätilö tänään, että kyllä voi rv 11-12 jo tuntua liikkeet, kun huolestuneena kyselin, olenko tulossa luulotautiseksi. Mä olen tuntenut pieniä kutituksia alavatsassa aika keskellä. Ultran mukaan istukka on takaseinässä kiinni, ja pikkuinen on kova touhuamaan, joten varmaan aika optimaalinen tilanne liikkeiden tuntemiseen.

Siellä se pikkuinen oli heti käsi pystyssä morottamassa ku saatiin kuva ruudulle :) kaikki oli tosi hyvin, ja mittojen mukaan tänään olisi 12+3 täynnä. Myös mulla oli istukka ihan takana, joten liikkeet alkaa tuntua aikasin, ja kohtu oli ihan edessä eli ei ihme jos housut jo kiristää. On tää kyllä jännää aikaa! <3

Mulla noi poksut tuntuu popcornilta mahanahan alla. Möyrimiset niinku kääntäis nyrkkiä tai pikkukala sätkis nahkan alla. Tän päivän ultrassa oliki viikkoa vanhempi kaveri, eli 13+0 ollu ekat möyrinnät, aika samoja aikoja esikon kanssa (oli muutaman päivän myöhemmin). Jos yritän tunnustella liikkeitä en oo varma onko vauva vai ilmaa mut välillä tuntuu ihan tunnustelematta sellaisia, mistä voi olla varma että ei voi olla mitään muuta. Yleensä selällään maaten tuntuu parhaiten tai sit jos istuu autossa turvavöissä.

Mulla kans elmiina tänään töis autos istues tuntui selvästi liikkeet, vauva ilmeisesti kääntyi. Oli ihana tunne :) nyt 16+1.

Voi, täällä ensimmäiset on tunteneet jo liikkeitä <3 Saa nähdä milloin täällä alkaa. Esikoisesta en muista enää ihan tarkalleen enkä aluksi edes ollut varma mitkä oli liikkeitä ja mitkä muita muljahteluja, mutta nyt kyllä luulisi tajuavan jo :D Potkuja ja kääntymisiä odotellessa.

Mä oon tuntenut tossa aika keskellä alamahaa sellasia hipasuja, siis tuntuu just siltä kuin joku sisäpuolelta kutittelis :D Reilu viikko sitte tunsin ekoja satunnaisia, mut nyt jo melkein joka kerta kun rauhotun pitkälleni makaamaan, niitä yksittäisiä liikahduksia tuntuu. Aattelin ensin, että oon ihan pipi päästäni, mut kyllähän mä kakkosestakin 12+ asti niitä liikkeitä tunsin, niin kai se mahdollista on... :rolleyes:

Takaisin