laskettu aika marraskuu 2015

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Empsa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Oonkolaura, tervetuloa! Minulla sama LA, joka kuitenkin tarkentuu ensi perjantain ultrassa. Varhaisultran mukaan mentäisiin vasta rv 11+4, mutta vahvati uskon tuohon laskennalliseen..

Meillä oli ensimmäinen arvio 2.11, ultrassa sitten muuttu viidellä päivällä ☺ mies toivoo kovasti että tulis sillon, kun omat synttärit 1.11

Kuinka moni meinaa huomenna kertoa isovanhemmille? :) Meidän olis tarkoitus kertoa miehen äidille ja se tulee varmasti sekoamaan :excited001 :happy093:laughing001

Meillä on kertomatta vielä miehen äidille ja yhdelle miehen siskoista ja huomenna se edessä :) mun vanhemmat jo tietääkin.

Mun äiti ja veli tietää myös, mutta isä ei! Miehen puolelta ei perheestä tiedä kukaan.. Huomenna sit tosiaan äiti ja isosisko lapsineen. Isälleen kertoo varmaan ens viikolla :)

Molemmille vanhemmille joutuu huomenna kertoa. En halua, koska en siedä sitä hössötystä mitä seuraa molemmilta puolilta. Äiteen korttiin kirjotin kirjeen missä toivoon ettei faceen mene yhtään mitään, edes vihjailuja. Katotaan kauanko muisti pelaa sen asian kans.. Appivanhemmat ei onneks faces oo.

Meillä ei kukaan "vanhuksista" oo fb, onneks! :D Oma äiti on innoissaan, mutta ei hössötä :) Tää miehen äiti menee kyllä varmasti onnesta sekaisin mutta se on vaan kiva.. Sekin tietää kuinka kovasti oon toivonut, että mies näyttäisi vihreää valoa ja nyt kun asia näin on niin hössötys on tervetullutta :) Itekkään en meinas pysyä housuissani ja voisin kailottaa koko maailmalle, mutta pidättäydyn fiksuna ja en sitä tee! Tärkeät ystävät ja muut tärkeät asian tietävät ja se riittää :) Töissä nyt oli pakko kertoa, mutta eipä se sieltä kummemmin leviä!

Mun vanhemmille ajateltiin huomenna kertoa, vaikken tahtois, vihaan kun meiän äiti alkaa hössöttää! Ja miehe vanhemmille en tiiä koska kerrotaan, niillä perheessä riitaa ja välit tällä hetkelle aika tulehtuneet...

Me ei vielä huomenna kerrota kun viikkoja vasta 10+5 ja nt-ultrakin on ens viikolla. Ollaan suunniteltu, että kerrotaan sitten kun alkaa näkymään.

Innoissani oon kun huomenna kerrotaan miehen vanhemille ja samalla saa kuulla miehen siskot.
Mun yks veli ja sisko tietää, huomenna saa kuulla omat vanhemmat ja loput sisarukset. Toivottavasti äiti ei meitä aivan maanrakoon hauku. En haluais vielä kertoo mutta ei tää jää enää huomaamatta ellei oo jo huomannu, tai äitillä on tapana nähä unia jos joku on raskaana.

Me ollaan jo kerrottu kaikille. Oma isäni ei oo ottanut mitään yhteyttä sen jälkeen kun lähetin viestinä ultrakuvan. Lähetin sen viestin jo viikko sitten. Eipä taida kuuluakkaan. Oma äitini oli ylläty yllätys todella innoissaan uudesta tulokkaasta. Oli mun veljellekin juorunnu heti. :D ja anoppikin on ottanut asian nyt hyvin kun sai yön yli sulatella uutista.

Täällä kaikki tietää jo. Alunperin kuviteltiin, että pidetään nt-ultraan asti päämme kiinni, mutta sitten pahoinvointi iski ja kun mua neuvolassa jo ultrailtiin ja lääkäri totesi kaiken olevan oikein hyvin, niin tultiin ulos kaapista. Sitä pahoinvointiakin oli pikkusen vaikee selitellä...

Mekin kerrotaan huomenna mun sukulaisille, miehen suku asuu sen verran kauempana että niiden kanssa skypetellään ku ehditään. Luultavasti kuitenkin alkuviikolla heti.. Mun äiti ja sisko on varmaan tosi innoissaan ku tietävät kuinka pitkään oon lasta halunnu, veli luultavasti ottaa tiedon neutraalisti vastaan. Mä oon meistä nuorin, iltatähti, joten oon aina ollu vähän "lellikin" asemassa. Sit ku oma elämä ei oo ollu helppoo näiden kipujen kanssa niin uskon että ne on vähintään yhtä innoissaan ku minä, koska pelkäsin pitkään etten voi koskaan edes yrittää raskautua :)

Muokattu viimeksi:
Huomenna oltas miun mummon luo menossa ja samalla paljastetaan että isomummo on hänestä tulossa. En usko että mitään hössötys kohtausta olis tulossa.

Anoppi on sitten asia erikseen. Ja hänelle mies varmaankin kertoo torstaina kun on tännepäin suomea tulossa käymään. Ja silloin on iso hössötys kohtaus tulossa.

Nyt pehkuihin että jaksaa huomenna

Tälläkin paljastellaan tänä viikonloppuna, molempina päivinä, miehen sukulaisille, omille sukulaisille en ole mitenkään innoissaan kertomassa, katotaan sit joskus :)

Tassu, tsemppiä, josko se äiti yllättäis ja olis hyvällä tuulella :rolleyes:

spunk, höh, oisko se voinut unohtaa vastata? Vai meinaatko muuta..

Kiitti ruusa, jos alkaa tunnelma tiivistyy nii häivytään äkkiä paikalta ja kokeillan toisena päivä uudestaan :D En aijo enempää repiä ressiä äitin takia. Jos ei osaa olla ku aikuset ihmiset ni munhan ei tartte sitä sillon nähä eikä kuunnella.

Spunk, entä jos sun viesti ei oo menny perille. Mun puhelimella on ainakin ollu välillä ongelmia kuvaviestien kans et ei oo saanu ollenkaan katottua niitä. Laita joku päivä kyselyä perään et onko kuva tullu perille.

Diih. Voi olla. Tosin uskon vaan että kuva on mennyt perille. Noo katsoo nyt soittako näin äitienpäivänä. Useimmiten on soitellu.

Takaisin