laskettu aika marraskuu 2015

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Empsa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Me tultiin appivanhemmille ja kotosalla mennyt, tänään varmaan suomipeli sitten :) mutta rauhas ollaan.

mukavaa että täältä löytyy muitakin naisia ketä seuraa jääkiekkoa :) liigaa ja leijonien pelejä seuraan itse aktiivisesti ja oon joku ihmeen oikku omassa kaveriporukassa kun muut lätkää seuraavat ovatkin sitten miehiä :D

Määki oisin halunnu Mertarannan mut mies ei anna ostaa :D eipä tuota tosin varmaa tulis seurattua ku Suomen pelit. :)

Täälläkin odotetaan jo kovasti :D harmi vaan kun ei nää Mertarannan selostuksella :(

Täällä myös odotellaan illan kisakatsomoa :)

Vetäsin brunssia varten mekon ja sukkikset päälle, nyt tuo maha oikein pullottaa! Kyllä ei jää paljoa arvailujen varaan, jos tuttuja on paikalla.

Mä en tykkää yhtää tosta saukkosesta mikä taitaa selostaa suurimman osan maikkarin peleistä, mertaranta vaan on se oikea selostaja, tuo jo itse oman fiiliksensä pelin seuraamiseen :) nyt vaa toivotaan että turnaus alkaa hyvin ja usa kaatuu!!

ootan jo että saan lähtee joku päivä pikkusen kanssa liigapeliin ja oon ihastellu sulosia pikkusia fanituotteita!

Ite varmaa hommaa jotai kärppäjuttuja pikkuselle =) Tai pakkauksee jonka tolle isälle värkkäis, en tosin tiiä jaksanko/onko ideoita semmoseen :)

Täällä yks jota jääkiekko ei vois vähempää kiinnostaa! Meillä on totali mut lähdetään viikonlopun viettoon äitilleni nii ei mies kuule mertarantaa. Mie voisin ampuu koko jääkiekon mm kisat kuuhun asti. Tulisivat vaan joka 4 vuos niin ois parempi.

Meillä meni eilinen ilta puuhommissa, samoin tämä päivä ja huominenkin. Sunnuntaiksi on luvattu vesisadetta, joten silloin varmaan huilataan. Puolitoista vuotias esikoinen on ollut apuna puiden kuskaamisessa. Heittelee halkoja kottikärryyn ja purkaa kuormaa pinoon :D pihalla on monta lahoa koivua ja vielä pitäisi muutama nappaa pois.. kyllä tässä vielä muutama päivä vierähtää ;)

Täällä miehen takia katotaan kiekkoo mutta kun formulat tulee niin tämä tyttö istuu teeveen ääressä.
Jyppi body on jo ostettu :wink

Meillä taas miestä kiinnostaa nuo jääkiekon mm:t ja tottakai se on tilannu tuon mtv total paketin. Tän päivän peliä katsoin/ kuuntelin puoliunessa eli en mä ihan fanaattinen lätkän seuraaja ole, mutta kyllä mä noita suomen pelejä välillä katson. Ja on tuo Mertaranta kyllä hyvä selostaja. :)

Voi vitsit mikä mieliteko tuli brunssilla.. kaikki litki kuohuviiniä ja punkkua, voi punkkua! Tupakan ja alkoholin lopetin seinään kun testi oli positiivinen, eikä ole tehnyt edes tiukkaa. Millaistakohan kuraa alkoholiton punaviini on :S siis ajatellen, jos syömässä tulee käytyä.

Täällä himoitaan salmiakkia. Turkkarit on parhaimmat himon tyydyttäjät. Pakko yrittää kuitenkin jotain rajaa pitää sen syönnin kanssa. :oops:
Ja yksi "huonopuoli" tällä foorumilla on.... luin jostain täältä että joku tykästynyt dallas pullaan.... arvatkaa kuka kuolas dallasin perään pulla hyllyllä :p

Mulla oli tänään testissä erilaiset alkoholittomat siiderit. Lemppari löytyi! Ja on musta kyllä paremman makustakin, kun holilliset.

PauliinaS, täällä mustia turkinpippureita voisin syödä joka päivä ja joka aterialle :D harmi ku sitäkin pitää säännöllistää lakritsiuutteen takia.. :(

Oon niin tyytyväinen että tuli lähdettyä eilen parin kaverin kanssa paikalliseen katsomaan mun lempparibändin keikkaa,viimeaikoina kun ei oo oikeen jaksanu tehdä mitää. Vaikkakin tänään oli sit ihan krapulaiset olot pelkästä valvomisesta ja kokiksen juomisesta :) Tänään mentiin kavereille katsomaan suomen peliä ja sielä oli myös muita tuttuja niin annoin ymmärtää että tämän päivän juomattomuuteni johtuu eilisestä keikasta sen jälkeisestä huonosta olost,eihän ne tiiä että oonki ollu kuskina. Oi että onneks tää salailu pian loppuu :)

Mä luulen, et juon noita raskauden jälkeenkin! Namskuukkelis :P

Takaisin