laskettu aika marraskuu 2015

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Empsa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Työkaverille näistä menkkamaisista kivuista valitin (tietää raskaudesta) niin hänellä alkoi myös toisen kolmanneksen aikaan vasta kipuilu. Aiemmin ei mitään, että ihan normaalia on. Sanoi, että kasvavat pikkuluut aiheuttaa jos jonkinnäköistä vaivaa ;) selkää on särkenyt samaan tapaan kuin menkoissa..

Mä tonne toiselle puolelle kirjoitinkin just kans, et vihlonnat lisääntynyt tällä viikkoa, kun kohdun vissiin pitäis nousta, et johtuisko siitä. Välillä istuessa ja muuten paikallaan ollessa saattaa vihlaista niin kovasti että oikein säpsähtää kipua, koita siinä nyt selitellä muille noita " pakkoliikkeitä" :eek:

täällä kans pärstä aivan hirveä!!! Nolotti ihan jumalattomasti tässä mennä pojan rippikoulun vanhempainiltaan, naama punaisena ja ruvella silmäpussit roikkuen, kun muut rouvat olivat niin hehkeinä ja aikuisen näköisinä pöydän ääressä. Olisin sopinut ulkonäön puolesta siihen nuorten pöytään muiden finninaamojen keskelle eikä mua olis sieltä varmaan edes erottanut :laughing001

Mä en jaksa enää tätä pahoinvointia!! :( Oltiin just lähtemässä miehen ja pojan kanssa ulos syömään, mutta ei, mun piti kääntyä pihalta takaisin kotiin oksentamaan. Mikss näin. :( Ja kun tuolla ulkonakin olisi niin ihanaa olla, mutta mä vaan makoilen täällä kotona yksin hiljaisuudessa. Voi kun tämä pian helpottaisi..

Last edited by a moderator:
Voi ei Esma, toi on niin kurjaa :( me oltiin miehen ja mun vanhempien kanssa viikko sitten ulkona syömässä, niin itse ensimmäisenä kun ravintolaan päästiin, niin säntäsin vessaan oksentamaan. Ei kyllä yhtään kivaa, ja varsinkin kun pahoinvointi iskee niin väärällä hetkellä :( toivotaan että sun olo nyt pian helpottaisi ❤️

Esma, täällä sama olo.. Sain nyt reilu viikon saikkua pahoinvoinnin takia..(lääkäri lupas että ens viikon jälkeen pahoinvointi loppuu kuin seinään :D) mutta inhottavimman olon tekee se että on niin saamaton..makoilee vain eikä pysty mihinkään ni kyllä sitä pikkuhiljaa tuntee ittensä huonoksi ihmiseksi joka ei pysty edes kotia kunnolla siivoilemaan!

Sannuliini kiitos ja tsemppiä myös sinne. ❤️ Toi on kyllä tosi ikävää jos pahoinvointi iskee väärällä hetkellä. Onneksi en itse ehtinyt ravintolaan asti.. Nyt on taas parempi olo ja odottelen mitä ruokaa mies tuo mulle kotiin. :P

Muoks.

Vanilja onneksi sait sairaslomaa, toivottavasti sielläkin helpottaisi pian. ❤️ Älä edes murehdi siitä, eihän me tälle asialle voida mitään tehdä. Tärkeintä että huolehditaan omasta terveydestä ja pikkuisista, jotka meidän sisällä kasvaa. <3 Kyllä ne kotityöt hoituu myöhemmin. :)

Last edited by a moderator:
Mitens kaikilla on vappu mennyt?

Meillä heitti kaikki suunnitelmat häränpyllyä kun pojalle nousi eilen korkea kuume. Piti niin kauheesti lähtee tampereelle vapputorille ja ostaa vappupalloja ja syödä kojuista ruokaa ja nauttia vaan olostaan. Varmaan täytyy kaivaa joku elokuva minkä voi pojan kanssa kattoo. Paistaa vähän munkkeja ja croisantteja juoda simaa ja nauttia päivästä erilailla sitten :)

Meidän vappu on mennyt ihanan rennosti. Eilen ystäväperheen kanssa grillattiin ja syötiin hyvin ja lapset sai riehua ilmapallojen kanssa :)

Tänään miehellä on työvuoro joten me ollaan pojan kanssa kotona kaksin ja varmaan ulkoillaan ja ihmetellään kevättä <3

Niin ne on vaputkin muuttuneet niistä ajoista kun juotiin ja juhlittiin. Hyvä niin, näin on nyt täydellistä :)

Meillä oli parisenkymmentä aikuis- ja lapsivierasta grillaamassa :) kummityttö 2v jäi yökylään. Kivaa oli, hulinaa ja vilskettä. Parille paljastuin kun en juonut :)

Täälläkin eilinen vappuaatto meni rauhallisesti. Työpäivä jäi kesken pahoinvoinnin takia, iltapäivällä kykenin juuri ja juuri käymään kaupassa vappuostoksilla. Askelmittari ei ole juuri viimeisen 1,5kk aikana värähtänyt, täälläkin aika kuluu paljon vaakatasossa huonon olon vuoksi. Tällä hetkellä kuulumisista on vaikea muuta sanoa, kuin :depressed:!
Nyt nautitaan vapaapäivistä, jätän kaikki työasiat pois mielestä ja annan itselle luvan levätä! Teen vain sen, mitä tekee mieli kivaa vappua kohtalontoverit!

Cut-ting, minä oon nyt neljättä päivää kotona, ensin olin sairaslomalla pari päivää ja sitten lomalla ja vapailla. Oon siis ollut myös tosi pahoinvoiva koko raskauden ajan mutta nyt olot on helpottaneet eilisestä alkaen, ja nyt oonkin miettinyt vaikuttaako lepo näin paljon?! Nyt on jo melkolailla normaali olo. Tai sitten oireiden helpotus vain sattui juuri tähän ajankohtaan. Toivotaan että tilani on pysyvä ja että sinunkin (ja kaikkien muiden huonovointisten) olot helpottaisi pian viikkojen lisääntyessä!

Ystäväpariskunnan kanssa istuttiin iltaa, he tiesivät etukäteen raskaudesta, joten aivan rauhallinen ilta. Tänään tuon toisen puoliskon kanssa mennään brunssille ravintolaan :)

Meillä vappu menee mökillä koirien kanssa :) mun porukatkin on täällä mutta lähtevät kotiin tänää, eikä olla jääty kiinni vielä, onneksi koska äitienpäivä on ihan kohta!

Me ollaan vaan kotosalla, nuorin ja vanhin lapsista ollut mahataudissa ja ei tiedä menikö tauti ohi vai kuka alkaa seuraavaksi oksentaa, kyläilyä olisi ollut muuten tiedossa, mut nyt ei viitsi lähteä tartuttamaan. Sima alkaa olla valmista ja munkkeja pitäisi alkaa väsäämään kohta piakkoin, ihan mukava kyllä olla vaan perheenkin kesken ❤

Meillä menny kotosalla. Kaksistaan ilta oltiin, mies lähtee yhen yön telttaretkelle tänää. Oon siis yksin, eikä varmaa tuu käytyä missää jossei kutsua johonki tuu. Peliä kattoessa taitaa mennä :)
Mies teki simat ja suurimman osan munkeistaki :)

Poika meni eilen mun vanhemmille ja ukko jo toissa päivänä läks miesten kesken viettämään vappua. Mä siis olen saanut olla ihan omassa rauhassa. Tänään tosin menen itekin mun porukoille. Katotaan jaksanko ajatella vapputoria pojan kanssa vai en. Porukat oli kyllä jo eilen pojan kanssa hakeneet vappupallon, ettei ainakaan sitä ilman jää jos mulla maha vetääkin taas ympäri kunnolla.

Takaisin