Laitetaan kysely menemään, mikä viikko menossa?

Mansuliini, meillä on ihan samat viikot :) (en muista oonko sanonu sen jo jossain aikasemminkin). Et mitäs me mammamyöhäset :grin sulla sentään on paikat jo auki ja supistelee, mulla ei tapahdu oikeen mitään.

Jelly Bean Musta tuntuuki et vaikka nyt on pieni meinannu tulla ulos jo olikos nyt rv 24 alkaen nii silti menee yli la...Tai no.äp lupasivat et käynnistetään viikolla 38 viimeistään radin takia ellei halua tulla itelleen poies ennen sitä...Äskön mies lähti iltatuuriin nii rupesipas nappasemmaan ja aika napakasti suppareita tulemaan...Veristä limatulppaa taas vaihteeksi...Menis edes vedet nii tietäis et varmana on lähtö...huoh...Oon nii väsyny tähän kipuiluun :sorry:

RV 37+3. Oon kyl ihan varma että tää rv on kestäny jo kaks viikkoa!:meh: todella pitkä on odottavan aika !! :wideyed: Tosin helpommaksi tekee se ettei ole oireita, muuten tapittaisin kelloa koko ajan :rolleyes:

Juu no vähän sama Mansuliini, koko tämä vko mennyt suppareita (jo kipeitä sellaisia) kärsiessä, mut eipä mittää tapahdu. Esikon kokemuksesta en myöskään usko synnytyksen olevan käsillä, ennen kuin se pää ihan todistettavasti on kohdunsuulla tulossa :grin Samat tuskat oli silloinkin, ja silti poitsu syntyi 42+2, käynnistyksen kautta lopulta sektiolla.. Siksipä kai nämä melkein 36 täyttä vkoa tuntuu vielä niin vähältä :grin

39+0. tänään pienellä vielä aikaa tulla omin ehdoin ulos, huomenna taitaa sitten mennä käynnistykseen jos ei tänään mitään kuulu....

36+6. Huomen aamulla pitää herätä aikasin ku neuvola sössi minun streptokokki näytteen kans ennen juhannusta ja huomenna voi olla jo myöhästä ku tulee 37 viikkoa täyteen..

Täällä otetaan vasta viikolla 37, jotta se olisi voimassa tarpeen mukaan vielä viikolla 42

Täällä otetaan vasta viikolla 37, jotta se olisi voimassa tarpeen mukaan vielä viikolla 42

Tuossa on järkeä, ihmettelin itsekin kun "pitää" ottaa ennen rv 37 täällä o.O

Juu, miun terkkari sano et ota viikolla 37 ja vie labraan, viimeks sijainen sano et väli on 36-38 mut mieluummin otan sen nyt ku on viikko 37 ni on tosiaa voimassa jos menee yli

Mulle se tosiaa sano että voi olla jo myöhästä mutta otetaa nyt kuitenki. Ja minun piti antaa suostumus johonki PIPSA tutkimukseen että ottavat vielä synnärillä yhen pikatestin o.O

38+0! Minä ja maha sekä MammaMaria, miks teillä on synnytystapa-arvio? Itellä kans muutaman pvn päästä, koska tk:ssa arvioitiin vauvan olevan kookas ja sokerirasitukset olleet raja-arvoissa.

Tänään 37+0
..ja mulle ei ole puhuttu mistään streptonäytteistä mitään... Mutta ehkä ne tässä pian alkais puhumaan...?

5f7a9a462408bd3c61a32efffd72ed36

Takaisin