Laitetaan kysely menemään, mikä viikko menossa?

Windy87, täällä on lantioa tutkittu viimosen päälle että mahtuu syntymään !! Minulla on rv 36+4 ja hyvin osattiin sanoa mahtuuko asukas syntymään alakautta (perätila) Lantion tutki ensin lääkäri ja sitten sain vielä lähetteen magneettikuviin. Kuvistakin sain jo tiedon ja kaikki ok. Hyvin mahtuu :)
Ei voi ku ihmetellä miksi sinulle lääkäri tuollaisen vastauksen on antanut !

itse en ole yhtään varautunut siihen, että tulisi laskettuna aikana :D tai ainakaan ennen sitä

Nii mie kanssa luulen et elokuulle menee :) mitään ei ole täysin valmiina jos nyt äkkilähtö tulis

Tasan 35.. :) minäkin oon aika varma että elokuulle menee, vasta 30.7 la. Odottavan aika on pitkä. Kirjaimellisesti. :)

36+3, mietin että kuinkahan suurella todennäköisyydellä synnytän etuajassa kun mullaki sisaruksia on neljä ja jokainen meistä on syntynyt 1-3 viikkoa etuajassa.

36+0
tuntuu että kaikki muut ootte jo niin pitkällä ja mä synnytän kummiskin elokuunpuolella :oops:

Tänään ja eileen pesty vauvan vaatteita, niitä käsiteltyäni en enää malttaasi odottaa :love017

37+0 <3
Nyt jo.. Vieläkään ei kyllä tunnu kovinkaan tottuneen ajatukseen että täällä on noin kuukauden sisään vauva...

Miten musta tuntuu, et muilla jo synnytysviikot paukkuu, ja omat viikot junnaa ihan paikallaan, 35+5, läähjapuh!:wtf::grin

Owen...elä hättäille..Perässä tullaan..vasta 35+4..Jatkuvaa supistelua ja kipuilua...2 cm ollaan jo auki...Jos ei ite lähe tulemaan nii käynnistetään parin viikon päästä....

Takaisin