Laitetaan kysely menemään, mikä viikko menossa?

37+3 ja saa olla tulematta vielä sen pari viikkoa, että ehdin pestä loputkin ikkunat :joyful: ja onhan noita järkkäystä, joka vaatii liikkumista joten tartten viel aikaa :nailbiting: Sitten kun nää saan alta pois ja jäljellä on "istuma" hommat niin sitten oon valmis...mutta sehän tulee kun päättää niin - olin minä valmis tai en :smiley-ashamed004

Huomenna 37+0
Ylihuomenna ultra ja pyydän taas kattoo kunnolla pään asentoa. Ei viimeeks ollu viel alhaalla ja mul on yks hätäsektio napanuoran esiinluiskahtamisen takia.
Viimeeks (viime viikon tiistai) oli paikat auki ja pehmeet ja kaulaa ei jäljellä. Nyt ei oo kahteen päivään pahemmin supistellu.
Synnytykseen tuleva ystävä olis perjantaina menossa ruisrokkiin ja lauantaina veneilemään :)

Huomenna olisi 37+0 aika on kyllä mennyt nopeasti.. Milloin womb sinun edelliset ovat syntyneet, joko olet pian valmiina synnyttämään ? :)

Libero mul on kaikki tullu viimeistään 11 päivää ennen laskettua aikaa.
Jos muistan oikeen niin 11 12 32 28 11 ennen laskettua ja toi 32päivää ennen oli kaksoset. Kaikki paitsi kaksoset on aina olleet kooltaan +2vk keskiarvoa isompia ultrassa mut ikinä ei oo ennen siirretty ultran jälkeen laskettua eli voi olla että tää tirppunen tosiaan tulee vasta 23.7.
Tai sit ri tuu ikinä kun kaikki vaivat on kadonneet. Ei ahista ei paina ei supista mut tuntee et on raskaana. Paitsi et viime yönä ei tuntenu yhtään et olis raskaana ja muistin sen vasta kun yritin kääntyy mahalleen enkä päässy :D
Vauva liikkuu tosi vähän.

Okei. Eli nyt sulla on laskettu aikakin muutettu sikiön koon mukaan.. Saa nähdä milloin nämä päättää syntyä minkäkokoista ovat tästä veikanneet ?

Täällä 37+0!

Womb, kysyit aiemmin, onko mulle sanottu siitä sairaalaanlähtemisestä (napanuoran esiinluiskahduksen riski), niin ei ole (eikä olisi tullut mieleenkään, jollet olisi sanonut), on vaan käsketty soittaa aika herkästikin, jos yhtään vaikuttaa siltä, että synnytys käynnistyy... eli kiitos tiedosta! Oli mennyt viestisi ihan ohi aiemmin.

Tänään oli kontrolliultra ja mukuloilla näytti pyyhkivän hyvin, A-kaksosen pää on jo melkolailla alhaalla ja lähtökuopissa (kukaan ei kuitenkaan maininnut kiinnittymisestä), ja B:kin on ollut jo pidempään pää alaspäin. Kohdunsuu on kuulemma kahdelle sormelle auki ja kanavaa enää sentti jäljellä, joten lähtö voi tulla piankin. Jos ei, niin ilmeisesti käynnistävät vajaan parin viikon päästä, kun on seuraava kontrolli. Vähän alkaa puskea jännähiki pintaan :grin

Tänään 37+0 :smiley-bounce015 ja paikat tiukasti kiinni, mutta lääkäri sanoi ettei se sitä kerro että onko synnytys lähellä, voi kuulemma jo tänä yönä syntyä :rolleyes: mutta en usko että ennen laskettua aikaa tulee... :cool:

Takaisin