Laitetaan kysely menemään, mikä viikko menossa?

Mulle se tosiaa sano että voi olla jo myöhästä mutta otetaa nyt kuitenki. Ja minun piti antaa suostumus johonki PIPSA tutkimukseen että ottavat vielä synnärillä yhen pikatestin o_O

Eihän sinua pakotettu tuohon tutkimukseen? Se on vapaaehtoinen ja äiti antaa luvan strepton pikanäytteen ottoon vielä synnyttämään tullessa. Aiempaa tulosta ja pikanäytettä vertailemalla PIPSA-tutkimuksessa tarkastellaan selvittäisiinkö jatkossa pelkällä pikatestillä. Tutkimukseen osallistuminen ei vaikuta äitiin mitenkään, on vain tutkimusaineistona otannasssa ja tietenkin saa sen pikatestin synnyttämään mennessä, eli hyötyäkin osallistumisesta on.

Aiarana, multa ei kyllä kyselty ku sanottiin vaan että kirjota nimes tohon. Sain sen jälkeen vasta lapun missä selitettii mihin mie suostuin

Onpa Jensku outoa. Minä luen aina kaikki tekstit läpi tarkkaan, jos johonkin nimmaria on laitettava ja suostumusta annettava. Ei sitten kaduta jälkikäteen. Mutta tuo PIPSA-tutkimus on ihan hyvä juttu ja saa sen pikanäytteen kaupan päällisiksi. Hyvään tarkoitukseen menee (:

Ei täällä oo otettu kun vajaa 2v noita streptokokkinäytteitä, esikoisen kohalla ei vielä otettu ollenkaan. Tulee vähän jälessä pienemmille paikkakunnille kaikki :) eli vaikkei otettas niin ei maha kuolemaks olla, kyllä niiden otosta oltas muuten tarkempia.

Ei oo multakaan koskaan aikasemmin otettu, liekö tullu enemmän tietoon vasta parin vuoden sisään...
Onpa kyllä Jensku outoa toimintaa, mulle annettiin ensin esite, että lue tuo ja allekirjoita, jos haluat. Siinä samassa 4 sivusessa läpyskässä oli siis se esite ja suostumuslomake.

No minä kans ajattelin että on outoa että jos pittää antaa allekirjotuksella suostumus nii totta se vapaaehtosta olis, mutta piti eka kirjottaa nimi ja sit lukia että mihi sen nimen kirjotin :D

Täällä tänään 37+3 ja vointi varsin hyvä. Vauva melskaa masussa, mutta ilmeisemmin ei pidä vielä kiirettä:happy118 Monella heinäkuun odottajilla on ehtinyt vauvoja syntyä kesäkuun puolella. Onnittelut heille!:Heartred

39+0 ja tämä ipana ei suostu tulemaan pihalle täältä. Kovasti eilen vielä eläteltiin toivoa että saatais kesäkuun vauva mutta ei. Lääkkeet supistaa kyllä mutta oma kroppa ei ole halukas toimimaan.

37+1, mut tuntuu etten ole siitä läheskää yhtä innoissani ku te muut o.O on nii tukala olo että ei ole positiivisuus huipussa tänää :5

Joo, voihan se olla että kroppa vaatii veronsa eiliseltä takasi ku oli niin tohina päivä että aamulla herättyäni kerkesin olla kotona ja paikallani tasan puolitoista tuntia, kunnes ilta kymmeneltä pääsin sohvalle..

Rv 37+2. Kai sitä pitää loppuviikosta alkaa tekemään suursiivousta ja pitkiä lenkkejä jotta joskus jotain tapahtuis...mä tiedä, ettei vauva synny ennenkuin itse haluaa ja kroppa on valmis mutta oon mä ainakin yrittänyt!:-D

Takaisin