Laitetaan kysely menemään, mikä viikko menossa?

Auttakaa tietämätöntä! :oops: Eli mulla on 23.7 laskettu aika niin koska se lasketaan täysaikaiseksi jos päättää syntyä? o_O Lyö kyllä ittellä niin tyhjää että onko se heinäkuun eka vai toka viikko :wacky:

Olisko se sitten kun tulee viikko 37 täyteen. Eli siis kun alkaa pyörimään 37+jotain... Tulisiko sulla siis ens viikon aikana.. Kun itsellä laskettu 17.7 ja nyt pe tulee täyteen..

37 + 0! :happy:

Ja ainakin itse olen tulkinnut lukemaani niin, että meillä tuli tänään se "täysiaikaisuuden" raja täyteen, eli ei pidettäis enää ennenaikaisena (laskettu aika 13.7.)

Täälläkim viimein täysiaikainen! 37+0 :happy093 nyt vain suppareita tänne valmistelemaan huudit ja eikun puskemaan vauvaa muailmaan!:excited001

Tai jos vaan menis nukkumaan ja rauhottuis..:cool14

38+0 ja ihan päinvastaiset tunnelmat kuin Aiaranalla. Toivotaan ettei perjantaina tartte äippäpolilta enää kotiin tulla ilman nyyttiä..

Helmeri, on ne vaan tarkkoja ton käynnistyksenkin kanssa.. itsellä oli sama fiilis maanantaina, no, paikat oli jo avautunut jonkun verran ym mutta oisin ollut hyvin ilonen jos olisi vaikka alettu puhkoa kalvoja tms kun kuitenkin sen 4cm auki ja supistukset oli sillon täydellä teholla päällä.. mutta lääkäri vaan laski että se menis vielä ens maanantaihin just siinä 4kg rajoilla ni laitetaanpa sinne nyt aika sitten.. ja niinhän siinä kävi että lopen ilman nyyttiä piti vielä kotia tulla. parempaa onnea sinulle! niin joo ja tämä lääkäri totesi kun kysyin että oisko aihetta lantiota tutkia tai muuta niin sano vaan että eipä tuosta ole mitään hyötyä kun se kuitenkin sitten joustaa vasta synnytyksessä ni tän hetken lantion tilanne ei kerro mitään. hoh.

36+0
Jos olis tuon 10vuotiaan odotus niin tänään menis vedet.
Viimeyö tuskainen ja edellisyö samoin. Päivä menee varmasti ilman supistuksia =D

Takaisin