Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mut voihan se olla, että uuden kierron pyörähdettyä saattaa nollaaminen olla paikallaan.
Koiran kanssa ulkoilu ja talvella pilkkiminen on kivaa arkiliikuntaa, mistä nautin :)
.
muista,että oot kaikesta huolimatta-paras versio itsestäsi!

Pikaista paranemista potilaille!Täällä viikko alko pikku potilaiden kanssa,odotan.niin intona jo kevättä ja sitä wirtaa mitä se tuo![]()
. Mutta jos muutaman kk:n sitä vielä pitäisi.
) :bag:

Olin lievän ylipainon puolella, enkä tiiä kummasta oli oikeesti enemmän apua - terveistä elämäntavoista vai rasvan palamisesta.

mulla on nyt eka kertaa thyroxin ja metformiini yhtä aikaa, siten että thyroxin on hoitotasolla. Luulen, että noiden yhteisvaikutus nyt on se, mikä tepsii sitkeään pco-painoon ja -rasvaan

Yksityiseltä syksyllä sain ovulaatioinduktiolääkkeitä (letrozol ja bemfolapistokset) ja siellä sanottiin, että se 35 raja on "rankempia hoitoja varten". Silloin oli BMI34 vähän päälle. Nyt on tosiaan muutama kg vielä lähtenyt ja nyt BMI33,6. Vielä on pudotettavaa, mut oma minimi tavoite on se -10kg, jolloin BMI menis alle 32. Kaikki sen yli ois vaan plussaa :) tai miinusta