Laihduttamalla kohti plussaa

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Pau91
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Ehtoota..mäkin.lyöttäydyn teidän seuraan.
10v sitten tiputin 17kg ilman mitään suurempaa murhetta,saman verran jäi siitä mikä ois hyvä tavote...no,2vauvaa ja +25kg!!:wideyed: ja niin sitkeessä:sad001
Nyt sit kunnon innolla niiden kimppuun:wav
Toinen viikko "totaali tsemppiä"menossa ja hyvältä tuntuu:hello2
En tykkää tehdä näistä numeroo,mut ehkä täältä saan tarvittaessa tsemppiä:oops:

Kiitti:joyful:
Mä kokeilin tänää nutri drinkiä,yllättävän hyvä,mut minkä hiton takia niis on sokeria?!?:bored:ja niin paljon??:yuck:
Tuttava tiputti niillä aika hyvän startin,mä tarviin niitä tuex:sorry: mut onnex pahimmat repsahdukset on toistasex pysyny kurissa:angelic:
Mikä teillä on vaikeinta?ja mikä herkku josta ei meinaa saada otetta?

Mulla toi joulu ja sen jälkeiset välipäivät + uusivuosi oli kyllä virhe. Kun tuli syötyä vaikka mitä, nousi viikossa paino 5kg. Nyt mä jatkan karppi linjaa kun sillä mä saan pudotettua kiloja.

Mulle on leipomo tuotteet,leipä,pasteijat oli ennen..ja suolaset ylipäätään,rakastan juustoja:p pullista ja kakuista,korvapuusti on ainoa:love017
Ja keksit...:confused005 pieniä näppäriä pommeja:smiley-ashamed005

Kerro alinah sun karppi ruokia/syömisiä? Nimim.utelias

Mun ruokavalioon ei siis kuulu pullat, karkit, keksit, sipsit, popparit, perunat, riisit, pastat, vehnät, leivät. Unohdin varmaan jotain vielä, mutta pääosin koostuu vihanneksista, juustosta, leikkeleitä, kananmunista ja proteiinista (kanaa, lihaa, kalaa) käytän voita ja kermaa ruoan valmistuksessa.

Toki herkutella voi joskus, nyt on tulossa pojan synttärit niin en tiiä kuinka tiukkana pystyn olee. Minä kun lihon pelkästään kärki näkemisestä...

Täällä on lasten kotipäivä,mahatauti...ja heti uhkas vaikuttaa "höttöhiilarihimoon":sour:
Oon kyllä itteeni tosi tyytyväinen, karkit,sipsit,roskaruuat,leipomotuotteet on kiitettävästi jääny muutenkin ja pienet valinnat on merkityksellisiä:smug: ateriarytmi,rehujen ennakointi,tunnesyömisen tunnistaminen jne.
Eiks kovat rasvat oo karppauksessa vähän kysymysmerkkio_O

Karppauksessa suositaan voita ja kermaa, sekä smetanaa ja majoneesia saa käyttää.

Jatkan tällä samalla tyylillä kun viime vuoden puolellakin.

Hyvin on kilot tippunut. :)

Täällä nyt sitten reilusti normaalipainon puolella jo, tavotepainoon enää ne muutama viimeinen kilo! Saa nähdä onko elämäntapamuutoksella ollu positiivisia vaikutuksia lapsettomuusongelmaan, vai onko kyse jostain muusta. Voi olla jotain muutakin, kun en niin kauheesti kuitenkaan ollu ylipainon puolella...

Tsemppiä deb,oli syy mikä tahansa. Mikä sun tiputuksen salaisuus oli?:wink

Ruokavalion muutos kokonaisvaltasesti puhtaampaan ja terveellisempään ruokaan pääasiassa :) arkiliikuntaa lisäsin, 10kg pudotuksen jälkeen oon ruvennu myös lenkkeilemään, kun ne vikat kilot on niin tiukassa aina.

Toi on se millä mäkin oon startannu ja kun ateria rytmi on välillä haastava niin otin nutriletin juomia mukaan,alku on lupaava:joyful:
Kokonaisvaltainen elämäntapa muutoshan se on oltava,ettei ala jojoilee. Ite ainakin huomasin,et ne ongelmakohtien realistinen näkeminen ja niihin tarttuminen on jo sinällään iso haaste,esim.riittävä uni,lounaan syöminen,tarpeeks vettä,kropan pH,mielihyvää muualta,kun höttöhiilareista jne.
Ja sit mulle on yleisesti kaikki terveys asiat tärkeitä,joten pidän huolta ihosta,maksan.toiminnadta jne.
Kevättä kohti tää tuntuu vaan NIIIIN MAHTAVALTA:joyful:

Hellou, taidan tulla teidän seuraksi :).

Kesälle olis suunniteltu kierukan poistoa. Siihen mennessä täytyisi saada kiloja tippumassa runsaasti. Nyt niitä on +20 kg, kaikki tulleet edellisen raskauden aikana. Diabetes kolkuttelee oven takana, joten senkin puoleen keventäminen on nyt vaan pakko tehdä.

Joskus aiemmin menestyksekkäästi laihdutin South beach-dieetillä. Ajattelin siis kokeilla uudelleen.

Tsemppiä hurjasti kaikille!

Mikäs se on:wideyed:
SBD on vähän kuin karppaus, mutta vähemmän rasvaa ja enemmän täysjyvää ja muuta matalan gi:n omaavia ruokia.
Mulla on se kirja jossain, hukassa! Just kun tarttisin, muutoin se lojuu milloin missäkin tiellä. Murphyn laki :confused:.

Ite aikasemmin kirjottelin kanssa.. Painoa tippunut 8kg yht. Kävi jo -10kg mut joulu ja muut pyhät sai kaks takas.

Alotin personal trainerin verkkovalmennuksen elämäntapamuutokseen niin.. Kolme viikkoa menny ja koht alkaa rytisee :)

Vivu,ihana kuva sulla:)
Mä söin laskiaispullan sunnuntaina ja tuli niin hyvä fiilis,kun sit oli sellanen hyvällä fiiliksellä ruotuun olo:smiley-angelic003
Jännitin leffareissujen (käyn nykyisin taas melko usein):happymut eipä isompaa murhetta jättää niitä väliin-hyvä fiilis siitäkin!
Ja kotona tekemisen energiaa ollu viime aikoina ihan hirveesti,esim.kaapit on siivottu ja yleensä nämä lasten sairastelu viikot vaan hajottaa:hilarious:
Eli mulle toimii päivä kerrallaan,ajattelu vaikka päämäärä kaukana onkin ja pienin askelin,ajattelin ensin,et muutos kerrallaan,mut "lipsahtikin" samaan hyvään oloon useampi muutos:hilarious:
Wirta tsemppiä muillekkin!

Helmikuuta pukkaa :).

Viikko takana. En lopultakaan löytänyt sitä kirjaa :rolleyes:. Mutta painoa on saatu alas muutama kilo. Viikonloppuna hyvä kehitys stoppasi, vaikka en mitään herkkuja syönytkään. Ehkä sitten vain enemmän.

Homma jatkuu.. nyt on ihanat ulkoiluilmatkin :glasses9

Takaisin