Laihduttamalla kohti plussaa

Joo tänään on viimeinen kerta, tuun kertoo sen jälkeen tulokset. :)

Tsemppiä salainensydän!

Ja mahtavaa Elisenda!
 
3kg tippui 4viikon aikana ja 18,3cm yhteensä ympäri kehoa. :) Ei niin hyvä tulos, kuin viimeksi mutta sentään jotain ja oon mä tohonkin tyytyväinen. Otan toukokuussa taas hoitojakson lomien jälkeen kun on halvemmalla tarjouksessa tämän hoitojakson jälkeen vanhoille asiakkaille noi hoitojaksot.. :)
 
Hyvä tulos jokatapauksessa Alinah! Ainahan se on vähemmän entisestä kun jotain edes lähtee :) Kyllä jos multa lähtisi tällä jaksolla samanverran niin olisin enemmän kuin tyytyväinen, voisi ainakin sanoa että oli rahalle vastinetta! Kun esim. vertaa näihin juttuihin netissä kun jotkut kertoo ettei heillä paria senttiä enempää lähtenyt eikä kiloja yhtään. :p
 
Hyvä tulos jokatapauksessa Alinah! Ainahan se on vähemmän entisestä kun jotain edes lähtee :) Kyllä jos multa lähtisi tällä jaksolla samanverran niin olisin enemmän kuin tyytyväinen, voisi ainakin sanoa että oli rahalle vastinetta! Kun esim. vertaa näihin juttuihin netissä kun jotkut kertoo ettei heillä paria senttiä enempää lähtenyt eikä kiloja yhtään. :p

Totta, tyytyväinen saa olla. :)
 
Helou! Kävin gynellä totesi endometrioosin ja pavoraaliokystan (vai miten se nyt kirjotettiinkaan) oikealla puolella. Sit sain luget ja foolihappoa 5mg, koska bmi on niin korkea.
 
alinah, toihan on hyvä tulos :happy: wau! Kiva että saa uuden jakson halvemmalla.

pikkutiik, harmi että oli endoa ja kysta! Toivotaan että luget auttais. Ei mulle puhuttu että pitäis enemmän foolihappoa saada.

Tekis mieli vetää joku jäätävä kitudietti että nää viimeset 2kg lähtis :woot:
 
Minä liittyisin tähän klubiin. Pudotettavaa olisi vaikka kuinka paljon, reilu 40 kg kun lähtisi niin olisin ihannepainossani. Kaloreiden laskemista vihaan yli kaiken. Pelkäänpä ettei muuta vaihtoehtoa oikein ole, mutta aluksi ajattelin kokeilla "lempeitä" keinoja: liikuntaa ja herkkulakkoa.
 
Hirvi, tervetuloa :) Kannatan lempeitä keinoja, itsensä kuuntelua ja sitä, että ottaa eri ruokavaliovaihtoehdoista selvää :) ja kannattaa alottaa pienin askelin, että paremmista ruokailutottumuksista yms tulee elämäntapa. Mä oon joskus laihduttanut kaloreita laskemalla ja ruokia punnitsemalla, mutta sitten kun kyllästyin laskemiseen, niin painokin nousi samoihin lukemiin. Sain reilu vuosi sitten tämän nykyisen pudotukseni käyntiin sokerilakolla, jolla putosikin useita kiloja, muita muutoksia en tehnyt. Sen jälkeen oonkin ottanut ehkä vähän turhan rennosti, kun niin hitaasti on paino laskenut, ja välillä tullut muutamia kiloja ylöspäinkin. Nyt vatsavaivojen takia olen joutunut karsimaan ruokavaliota reilulla kädellä, ja on ollut mukavaa huomata että kevyelläkin ruokavaliolla jaksaa yllättävän hyvin! Etenkin nyt kun kivut on pois, ja pystyy syömään myös rasvaa ja lihaa. Kaikkinensa on nyt lähtenyt sellaiset 18-19kg reilun vuoden aikana, mutta jotenkin uskon että mulle on ollut hyväksi pudottaa noin hitaasti ja "tauottelemalla", jotta oon oppinut mässäilystä ja ruuan ahmimisesta pois. Vielä olis sellaiset 15kg normaalipainoon, mutta en tule koskaan niihin lukemiin pääsemään.. Olen todella tyytyväinen jos saan tästä vielä viisi kiloa pois!

Jokaisen vaan on löydettävä oma polku. Vaikeinta painonpudotuksessa minusta on se, että tulokset näkyy niin hitaasti :rolleyes: mut sitten kun tuloksia viimein näkyy, niin se on kyllä tosi motivoivaa! Ja vaikka välillä tuskastuisi pudotukseen, niin tärkeää on että pystyisi pitämään painon siinä lukemassa, johon sen onnistui pudottamaan. Siitä voi sitten myöhemmin jatkaa :)

Mä oon vähän pidentänyt kävelylenkkejä, ja huomaan että pystyn käveleen reippaammin kun ennen! Aion nyt käydä pidemmän lenkin aina kun vaan jaksan, mut rättiväsyneenä töiden jälkeen käyn kyllä edelleen lyhyen..
 
alinah, jännityksellä ootan sun hypoxin tuloksia!

Repo, mites sulla menee? Mikä oli piinapäivien tulos?

salainensydän, joko varasit hypoxin?

Mun BMI on alle 30, jeejee :grin ihan karvan verran vain, mut kuitenkin! Mahtava fiilis! Tosin kohta kun on ovis, niin paino sen jälkeen aina nousee, mut se vaan kuuluu kiertoon. Oon nyt saanut ruokavaliotakin monipuolisemmaksi, niin jaksaa liikkua enemmän. Paitsi kanamunat oon nyt jättänyt pois, kun muistin yhtäkkiä että mulla on ollut kolesteroli koholla.. enkä raski niitä keltuaisia laittaa roskiin :shy: täytyy varmaan ostaa sitä valmista munanvalkuaista kaupasta, ja sitä paistaa tai keittää.

Pari kiloa kun vielä lähtis, niin pääsis soittamaan viimein naikkarille aikaa :)

Plussaahan se näyttää vahvistuvasti. Näin ollen painonpudotussaaliiksi tuli surulliset 1,8 kg :D. Toivottavasti kyytiläinen pysyy majassaan.
Mä yritän pitää painon jokseenkin näissä lukemissa raskauden ajan, nyt on ainakin hyvä aikomus jatkaa uusilla terveellisemmillä tavoilla :).
Tulen sitten takaisin teidän iloksi jos tässä jotain häikkää tulee. Muuten toivotan teille painonpudotustuulia ja ennen kaikkea plussatuulia :Heartred
 
Mennyt ihan päin honkia tämä minun laihduttamiseni tähän asti. On ollut karmeita monen päivän päänsärkyä, stressiä, liikaa töitä ja pohjatonta masennusta. On sitten tullut syötyä suklaata, lintsattua kävelylenkeistä ja vihanneksia en muista koskaan syödä.
 
Mulla taas menee päin honkia tämä Hypoxi.. En pääse tätä jaksoa vielä aloittamaan kun me löydettiin yllättäen ihana asunto, paljon nopeammin kuin koskaan oltaisiin uskottu. just olin kerennyt käydä samalla viikolla pari kertaa Hypoxissa (toinen tutustumiskerta ja toinen maksullinen) kuin millä tehtiin se hyväksytty ostotarjous. Ens kuussa päästäisiin jo muuttamaan ja pientä pintaremppaakin pitäs tehdä jne. Ei taida oikein olla ensi kuussa aikaa Hypoxille.. Joten pitää ehkä jättää kesäkuulle käynnit kun ois lomaa. :confused:
 
Voihan ei!

Jospahan Hirvi tilanne helpottaisi, ja pääsisit jatkamaan painonpudotusta. Se on kyllä tosi, että jos on liikaa stressiä ja masennusta yms, niin ei vaan riitä rahkeet enää laihdutukseen. Tsemppiä!

Salainensydän, harmi että hypoxi jää kesäkuulle, mutta tosi kiva että löytyi asunto!

Mulla on paino noussut, byää! Mut niin se aina ennen menkkoja tekee.. pitää vaan yrittää pysyä ruodussa silti!
 
Tämäkin päivä meni aivan päin... Riitelin miehen kanssa, ja vaikka tilanne siitä rauhoittui aika pian niin morkkis jäi...Ja milläs sitä pahaa oloa lääkitään, - no tietysti suklaalla. Huomenna täytyy kyllä tehdä oikein kunnon kävelylenkki, vaikka ei noita kaloreita saa enää millään kulutettua.
 
Mullakin nyt sunnuntaista asti ruokailut menny päin persettä, ja nyt varsinkin kun vappu. Niin tein itse perunasalaattia ym, pääsen salille ke-pe. Muuten voin vetää kävelylenkkejä..
 
Mies yrittää houkutella minua kanssaan kuntosalille. Mutta minua ahdistaa sen hinta, kun rahasta on muutenkin pulaa. Myös matkat salille vie paljon aikaa. Yhteiset pukeutumistilat ahdistaa. Kesällä olisi kiva vain kävellä ulkona, ihan ilmaiseksi. Mutta sitten toisaalta taas mies ei välttämättä suostu lähtemään kävelylle joten joutuisin kävelemään yksin.
 
Hirvi, voihan hitsi että riitelyksi ja lohtusuklaaksi tilanne meni. Mutta ei auta kun jatkaa yritystä! Joo saliharrastus on kyllä hinnakas, mutta tehokas! Mä tykkään lenkkeillä silleen että on kuulokkeet korvilla ja hyvää musaa, niin jaksaa hyvin :happy:

alinah, onneks kohta pääset taas salille, ja onhan se ihan mukavaa välillä herkutella :)

Mullakin on mennyt ihan penkin alle ruokavalio! Ja niiiin turvoksissa maha että! :dead:
 
Takaisin
Top