Laihduttamalla kohti plussaa

Täällä oli lähteny - 7kg 35 päivän kohdalla. Eilen kyllä veetutti niiin paljon että otin suklaat valmiuteen ja koitin syödä mielipahaani , mutta eipä se sitten maistunutkaan ja ei tullut sitä mielihyvää joten lopetin :oops: Sen sijaan ostin uuden älykellon kun vanha hävis ja löysin alesta lapselle syksyä ja talvea varten kaikki vaatteet ja kengät :p Tadaa hyvä mieli saavutettu :happy:
 
Mä annan itselleni kyllä juhannuksena luvan herkutella. Sitten taas normi arkeen (keto/vhh) kun pääsee kotiin. :angelic:
 
Plääh. Täällä melkeen -7kg. Toisaalta toivon, et saisin nyt ensin mahdollisimman paljon tiputettua, mut toisaalta toivon nopeaa raskautumista.
 
Sama homma. :grin
Täällä on tänään tämmönen pieni negatestin herkkupäivä.
Huomenna ryhtiliike.
Itse tein eilen negan ja ei oo dpo tietoakaan. Flo heitti oviksen nyt 8.6 eli tän viikon maanantaille aamulämpöjen perusteel. Mut ei oo luotto siihen kova. Ennustaa tällä hetkellä 41 päivän kiertoo ja. Kp31 menossa:banghead: mä niin odotan et pääsen metsästää ovista kuhan alkais uus kierto. Elleb nyt jostain kumman syystä tästä kierrosta raskaudu. Odotukset ei oo kauheen suuret.

Tällä säällä joutuu kyllä pakottaa itteää syömää:hungover: täytys jotain mahdollisimman kaloripitost vetää et sais kalorit täytee
 
Voisin liittyä tähän keskusteluun.

Meillä on lähete lapsettomuustutkimuksiin tehty huhtikuun alussa. Heti sen jälkeen sainkin tietää olevani raskaana luomusti, mutta tästä seurasi keskeytynyt keskenmeno.

Painonpudotuksesta tuskin olisi haittaa yrityksessä, ja hiukan olenkin jo saanut painoa pois. Pahimmillani painoin 80kg v. 2017, siitä paino on itsekseen pudonnut vuosien aikana muutaman kilon, ja oli lääkärikäynnillä huhtikuun alussa 75kg. Nyt aamupaino oli 71,1kg, eli -3,9kg tuosta huhtikuusta.

Tavoitteeni on 65kg, silloin olisin normaalin rajoissa painoindeksin mukaan. :)
 
Täällä junnaa paino samassa, vaikka syön samalla tavalla kokoajan. Toisaalta en oletakkaan, että -8kg jälkeen laskis tasasesti kokoajan. :happy:
 
Vau mahtavaa mikä pudotus sulla! :) Täällä junnaa painoo kans, mutta johtunee siitä että viime viikolla ei vaan jaksanut tehdä mitään jumppaa tms, en tiedä mikä oli ja en noudattanut juurikaan ruokavalioo. Nyt pitäisi skarpata taas, ettei lähde noususuuntaan :)
 
Heipsan, Ollaan tässä miehen kanssa päätetty et pikku Kakkonen saa tulla kunhan tärppää. Huolenani kuitenkin on et kun tätä ylimäärästä painoa on kertyt niin ennen toivottavaa plussausta ois mahtavaa, jos vähän sais tiputtua niin tuleva raskaus ois ehkä hieman helpompi. :greet025
 
Voisin liittyä tähän keskusteluun.

Meillä on lähete lapsettomuustutkimuksiin tehty huhtikuun alussa. Heti sen jälkeen sainkin tietää olevani raskaana luomusti, mutta tästä seurasi keskeytynyt keskenmeno.

Painonpudotuksesta tuskin olisi haittaa yrityksessä, ja hiukan olenkin jo saanut painoa pois. Pahimmillani painoin 80kg v. 2017, siitä paino on itsekseen pudonnut vuosien aikana muutaman kilon, ja oli lääkärikäynnillä huhtikuun alussa 75kg. Nyt aamupaino oli 71,1kg, eli -3,9kg tuosta huhtikuusta.

Tavoitteeni on 65kg, silloin olisin normaalin rajoissa painoindeksin mukaan. :)
No itse en henkilökohtaisesti usko, että muutamalla ”ylimääräisellä” kilolla on niin kauheesti merkitystä. Ja bmi on ylitarkka mittari:banghead: mutta kieltämättä itsekin pitkällä tähtäimellä tavoittelen tuota 65kg:angelic: mutta tiedän, että jaksavat mussuttaa terveydenhuollossa joka kerta painosta jos sitä on vähänkin yli.


Täällä toppunut nyt yhteensä 9kg:angelic: ihan tyytyväinen olen tulokseen.
 
Heipsan! Täällä on lomailtu mökillä vähän yli viikko ja tullut syötyä enemmän, joten paino edelleen samassa. EI kuitenkaan haittaa ja olen onnellinen ettei ole tullut lisää. Tästä on hyvä jatkaa. :angelic:
 
No itse en henkilökohtaisesti usko, että muutamalla ”ylimääräisellä” kilolla on niin kauheesti merkitystä. Ja bmi on ylitarkka mittari:banghead: mutta kieltämättä itsekin pitkällä tähtäimellä tavoittelen tuota 65kg:angelic: mutta tiedän, että jaksavat mussuttaa terveydenhuollossa joka kerta painosta jos sitä on vähänkin yli.


Täällä toppunut nyt yhteensä 9kg:angelic: ihan tyytyväinen olen tulokseen.
Mahtava tulos!
 
Täällä eletään ovulaation jälkeisiä aikoja ja ai että kun leipä maistuis ja kaikki mahdollinen lihaisa ja tuhti. :mad:
Kohtuudella olen syönyt, mutta hiilareita tulee nyt vähän yli 100 päivässä, kun on niin pirullinen nälkä.:hilarious:
Helpottaa varmasti taas, kunhan pääsen uuteen kiertoon tai raskaudun, mutta tää oviksen jälkeinen aika on aina se pahin ruokahimojen kannalta. :bounce
 
Arvatkaas mitä! Mä olen täällä ihmetellyt, kun paino meinaa lähteä nousuun ja ei tipu. Mietin, että mitä mä teen eritavalla, niin olen vaihtanut veden, sokerittoman mehun- ja limsan maitoon!!! :shifty: Muutamasta maitolasista ruoan kanssa tulee ihan sikana kaloreita ja hiilareita, kun kävin kattoon. ''Sori oon tyhmä''. Mä en ois ikinä uskonut, että juomalla voi olla niin hirveä vaikutus.

Suositelkaa jotain maidonkaltaista juomaa, jossa ei ole hiilareita. :eek:
 
Takaisin
Top