Täälläkin mies edelleen ottaa välillä olutta, mutta tässä vaiheessa menee enää tölkki tai kaks, kun tiedostaa että pitää pystyä olemaan ajokunnossa tarvittaessa. Luottaa kuitenkin siihen, että ihan minuuttiaikataululla se lähtö ei varmaankaan tule. Toivottavasti on oikeassa :D Kyllä tuokin kopan kaljaa osti eilen, mutta toisin kuin ennen, ei ainakaan omien sanojensa mukaan aio juoda "kaikkea kerralla" tai parissa päivässä. Piti mun silti vähän nurista että pakkoko sitä kaljaa on taas ostaa.
Muoks. Tsemppiä Alinah, jospa ne perheen miehet saa järkeiltyä asian myös sun miehelle. Tuolla marraskuisissa (?) taisi olla joku jonka mies tuli kännissä synnytykseen eikä hlökunta huomannut (mitä kyllä ihmettelen), olisin siinä vaiheessa kyllä sanonut itse miehelle että ole hyvä ja painu kotiin.
Muoks. Tsemppiä Alinah, jospa ne perheen miehet saa järkeiltyä asian myös sun miehelle. Tuolla marraskuisissa (?) taisi olla joku jonka mies tuli kännissä synnytykseen eikä hlökunta huomannut (mitä kyllä ihmettelen), olisin siinä vaiheessa kyllä sanonut itse miehelle että ole hyvä ja painu kotiin.
joka ilta pitää miehen olla selvinpäin pistämään inskaa joten senkin takia ei oo ottanut ja nii ei se vaan halua kun en mäkään saa :)