La tammikuu 2016

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja SannaM
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Annnika toivotaan tosiaan että on väärä hälytys!

1978 toivottavasti paranet tai ainakin olo helpottaa ennen synnytystä!

Paljon tuntuu olevan nyt flunssaa liikkeellä. Ne on kai nää syyskelit

Oho, joo! Nimet mänöö sekasin kun unisena kirjottaa :)

Mä käsitin myös että kutina voi olla missä vaan ja sit pitää ehdottomasti tutkia syy. Hui jos sulla mennyt ihan verille jo. :( onneks päästään huomenna verikokeisiin ja saadaan selvyys asialle. :)

Mulla on nyt kamala nälkä kun ei saa syödä, vaikka söinkin kunnon iltapalan. :)

Tuosta hepatoosista ois kyllä pitäny valaista kaikkia raskaana olevia vaikka puolivälin neuvolassa kun eipä noita kaikkia tiedä :/

Vähän lohduttaa se että vakavan tilanteen huomaa kuulemma kellastuneista valkuaisista silmissä ja kellertävästä ihosta, ja onneksi omaan silmään näytän aivan normaalilta niiltä osin :D

Mullaki tietysti ruoka nyt vaan mielessä ;D ja samaan syssyyn täytyy pystyä pidättelee se neljä tuntia ainaki sitä pissakoetta varten. Tästä tulee pitkä yö :)

Sandra: mullaki loppuu mylläys masussa jos meen etukumaraan... mä vaan istuin sohvalla oikein kunnon lepoasennossa kun pieni mylläs masussa.

Täällä oli todennäköisesri väärä hälyytys, ihanaa! Sain jo maksa-arvojen tulokset ja ne oli viitearvojen sisällä. Saåpiarvot tulee huomenna, mutta kuulemma hyvin harvoin ne yksistään olisi koholla. :)

Ihanaaihanaa!! Toivottavasti Tammivauva89 saat yhtä hyvät tulokset :)

Nyt alkaa mulla joulun vietto! Ei enää siivoamista ja kauppaan en enää mene katselemaan kireitä ja stressaantuneita ihmisiä :) Joulu kun on niin iloista aikaa ainakin tuolla kauppojen puolella ;)

Toivottavasti kaikkien asukkaat malttavat joulun pysytellä tuolla masussa ja herkutella sieltä käsin mammojen syömiä jouluherkkuja :)

Oikein hyvää, rauhallista ja stressitöntä joulun aikaa! Syökää hyvin ja nauttikaa rakkaiden ihmisten seurasta :)

Hui hui kun noi teidän tarinat välistä pistää jännittämään.

Muokattu viimeksi:
Mies on taas nälkäinen selkeesti ku on niin kiukkunen... Ollaan viel menos ruokakauppaan ja käytiin itikses tekee lahjaostokset..

Ou nou Alinah..nälkäkiukku on paha. Koittakaahan selviytyä kaupoilta.

Meillä mä olen se nälkäkiukuttelija. Mies yleensä hyvin herkästi tunnistaa, koska mut pitää ruokkia :hilarious:

Verikokeiden tulokset tuli raskaushepatoosi epäilystä ja ne on koholla :( arvasin ku viime yönä taas on kutittanu selästä jalkoihin asti. Tämähän tästä puuttuu että pitää pelätä pienen puolesta jota jo niin paljon rakastaa. Heti jos liikkeet on vaisut niin täytyy mennä OYS:iin ja joutuu taas uudestaan viettää nälkäisen paaston uusia kokeita varten.

Voi itku tammivauva. Nyt vain toivotaan, että kaikki menee hyvin ja olet pienestäkin yhteydessä polille.
Oliko puhetta muuten jatkosta, muuta kuin että itse seuraat? Käynnistämisestä tms..?

Täälläkin alkoi joulun vietto :happy: Käytiin vielä aamulla kaupassa, eikä tarvinnu olla yksin...
Mulla on yksi toive tälle joululle, tässä kun on nyt ollu niin paljon kaikenlaista, haluaisin viettää joulun kotona rakkaitten kanssa. En sairaalassa yksin. Muuta en pyydä... :oops:
Hyvää Joulua kaikille! Rauhoitutaan ja nautitaan tunnelmallisesta vuodenajasta ♡

Uusia kokeita otetaan ja jos liian huonoksi tilanne menee niin käynnistetään aiemmin. Käynnistettyä synnytystä oon pelännyt ku se on kuulemma paljon kipeempi mutta nyt olisin vaikka heti valmis siihen ku vauvaki ois hyvän kokoinen jo. :/

Voi ei Tammivauva89 :( :( niin kurjaa!

Hurjasti tsemppiä ja herkästi vaan sit menet jos ei tunnu liikkeitä. Parempi sata turhaa käyntikertaa kuin yksikin ei turha.

Tsemppiä! <3

Mäkin sain tänään antibioottikuurin poskiontelotulehdukseen. Lääkäri käski mennä päivystykseen, jos tulee kuumetta. Mieskin on flunssassa.

Tammivauva..toivottavasti kaikki etenisi kuitenkin omalla painollaan ja vaavi lähtisi syntymään itse hyvissä ajoin.
Mä oon kans pelännyt käynnistystä kovasti ja mulla oli raskausmyrkytysepäily, jonka vuoksi neuvolassa puhuttiin käynnistystyksestä..siellä sitten purskahdin itkuun ja juteltiin pelosta. Terkka sanoi, että se on niin yksilöllistä: toisilla käynnistetty sujuu tosi hyvin ja kipulääkkeetkin auttavat. Lisäksi käynnistetty synnytys yleensä on huomattavasti lyhyempi.
Mun työkaveri (joka on synnyttänyt kaksi lasta, toinen käynnistyi normaalisti ja toinen käynnistettiin) liputti käynnistyksen puolesta. Sanoi että oli niin helppo ja nopea. Hänellä käynnistettiin ballongilla.

Takaisin