La tammikuu 2016

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja SannaM
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Kiiamarialle tsemppiä ja suojelusenkeleitä, toivottavasti pieni vielä pysyy matkassa tovin ja supistukset loppuu

KIIAMARIA voi ei! Toivottavasti saavat pidettyä vauvan vielä pitkään matkassa! Mullakin on aina lyhentynyt ilman varsinaisia suppareita mutta ilmeisesti niistä estolääkkeistä oli apua kun maanantaina oli melkeen taas kaks senttiä kohdunkaulaa! Vähän alkaa jo jännittää miltä tiistaina kontrollissa näyttää... pitää varmaan pakkaa reppu valmiiks jos joutuu jäämään!

Tsemppiä Kiiamaria ja Foresfairy. Teil molemmil on kyl jännät paikat ja vielä saisitte muutaman viikon pysyä kasassa:Heartpink

Joo toivottavasti ei vielä tarvi tehdä syntyneet tammikuiset listaa. ;) että saa kaverit pysyä sielä yksiössään vielä tovin! <3

Et jos viel marraskuu pysys kaikilla kintut yhessä ;) ja osalla joulukuun alkukin ;)

voi että kyll nyt taas korpeaa:meh: voiko noista kanta.fin jutuista tehdä jonnekkin valituksen... siel on nyt jo tullut tarinaa siitä kun saavuin tayssiin ja mitä oli viikonlopppuna! Mut siis v%&¤" lähtötiedoissa lukee mm. paino raskauden alussa 142kg :eek: aika hurjan laihtarin oon vetäny vissiin täs raskauden aikana... :hilarious: kaikki tiedot siitä mm paljon menee inskaa on ihan päivä jotain... vaikka kaikki lukee mun neuvola kortissa joka oli niil tayssissa... siis eihän näil tiedoilla oo varmaan mitään huimaa vaikutusta mihinkään itteä vaan ärsyttää kun jotku perus jutut on väärin :sad001

Kannattaa varmaan soittaa sinne osastolle jossa ne kirjoitettu.. Ne saa ne muokattua sieltä käsin jos tiedot ei kerran ole paikkansa pitäviä..
Ne tiedot on kumminki olettaakseni suoraan samoja tekstejä jotka sun potilaskertomuksena niissä tietokannoissa.. Ne vaan arkistoituu asiakkaan itselle nähtäväks sinne Kantaan..

Niih koitan puhua niistä tiistaina ku meen kontrolliin... tuntuu että noi lekurit pystyy muutenkin kauheen mielivaltaisesti sanelemaan sinne mitä vaan! Mihinkähän sais kirjoittaa omia mielipiteitä lääkäreistä...

Se sama teksti tuli paperilla postissa et täytyypä alleviivata siitä kaikki epäkohdat ja kysellä siitä :D

Kortisonia saatu ja estolääkitystä. Nyt voi enää vaan toivoa parasta.

Kiiamaria hirveästi tsemppiä sinne! Varmasti raskasta siellä ihmetellä. Toivottavasti yksiö vielä miellyttää vaavia pitkään!

Peukut ja varpaat pystyyn, että pysys kyytillä vielä ja lääkkeet auttais!<3 tsemppiä sinne kiiamaria!

Ff, Joo siis selvistä virheistä kannattaa ja pitääkin sanoa kirjoittaneelle taholle. Noi samat tekstit on tosiaan näkyvissä aivan kaikkialla eli joku voi vielä hoitaa sua väärin niiden perusteella tms. Lääkäreillä tulee noihin teksteihin paljon ihan ajatusvirheitä kun joku käy keskeyttämässä kesken sanelun tms ja tietysti kun usein puhuvat useamman potilaan kanssa ennen kuin ehtivät koneelle sanelemaan tms niin voi mennä asioita sekaisin. Töissä aina välillä nauretaan niille lääkäreitten mokille. Kerrankin tuli potilas osastolle ja ensiavussa oli lääkäri sanellut "alkoholia käyttää vain vähän, noin pullo kirkasta viinaa kahdesti päivässä". Soitin lääkärille ja johan alkoi häntäkin naurattaa. Kahdesti päivässä = kahdesti vuodessa. Korjasi toki heti virheensä.

Joo ja kaikki tieto ei ilmeisesti mee hoitajilta lääkäreille kun lahden lääkärin kirjoituksissa oli jotain että osastolla ollessa verenpaineet kokoajan kohonnet vuodelevosta huolimatta vaikka saatiin ihan ok tuloksia kun oli joku kiva hoitaja joka ei heti saanut mun ketutus käyrää nostamaan! Siel oli myös lahesta että sokeri arvot koholla kokoajan osastolla mutta ei sitä että kortisooni nosti niitä... tämmöset pienet epäkohdat ärsyttää! Täytyy ottaa ne puheeks siellä sit... toisaalta vois olla mulle parempi jos en pääsis noita lukemaan :D

Mulle tuli mieleen et onkohaa joku kirjottanu sun tietoihin jonkun toisen tietoja sitten Ff?

Hahaha se oiskin ihan huippu kämmi... eiks just jossain ollu käynyniin?

Jonkun jyväskyläläisen naisen tietoihin oli laitettu toisen henkilön käyntejän...

Siitä en oo kuullu, mut iteltä ku poistettii joku vuos sitte bartholinin kysta, niin heräämössä lääkäri sitten tuli selittämään mulle kaikkea ihmeellistä: se oli sekottanu minut yhteen toiseen jolla alko samoil kirjaimil etu-ja sukunimet ja se oli leikannu meiät molemmat. Tältä toiselta oli siis tähystetty munasarjat ja jotain siihen liittyvää sitten mulle selitteli. Mä sit myöhemmin kysyin sairaanhoitajalta et mitäs ihmettä, et ei kai mun munasarjoihin kajottu millää tavalla, ni se hoitsu sit sano et on lääkäriltä menny (taas) potilaat sekaisin. Mietin vaan et onneks ei menny salissa jo sekasin :dead:

Takaisin