Jep samaa mää aattelin itekki.. Emmää oo jaksanu huolehtia mistään, kerkeehän sitä kysellä ku neuvolaan meen seuraavan kerran. :)
Tää on kyllä hassu ku nuo mahat kasvaa nii eritahtia. :') mun kaverilla on la ennen mua ja sillä ei näy mahaa melki ollenkaan, mulla on het ku oisin toisiks viimisellä kuulla.. :D tuntu et mulla pullahti samantien maha..poikaa enteilis kaikesta päätellen. Kaverilla taas maha enemmänki tyttömäinen, jännä nähä mitä sieltä tulee.. :)
Tää on kyllä hassu ku nuo mahat kasvaa nii eritahtia. :') mun kaverilla on la ennen mua ja sillä ei näy mahaa melki ollenkaan, mulla on het ku oisin toisiks viimisellä kuulla.. :D tuntu et mulla pullahti samantien maha..poikaa enteilis kaikesta päätellen. Kaverilla taas maha enemmänki tyttömäinen, jännä nähä mitä sieltä tulee.. :)
Edelleen näyttäisi pieni olevan isompi kuin la antaa ymmärtää, näinhän oli jo np-ultrassa, mutta vaikka vastasi viikon isompaa edelleen kaikissa mitoissa ei la muutettu. Istukka oli noussut pois kohdunsuulta, joten senkin asian osalta sai huokaista helpotuksesta. Vauva oli perätilassa (ja potkuista päätellen siinä asennossa viihtyykin) mutta vielähän tuo mahtuu hyvin kuperkeikkaa heittämään, joten toivotaan että jossain hoksaa asentoaan muuttaa.

Syön jo magnesiumiakin aika paljon, mutta tarvii varmaan koittaa nostaa vielä annosta..