La tammikuu 2016

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja SannaM
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Tsemppiä kaikille poika ja tyttövauvojen odottajille!
Toivottavasti sujuu tämä loppuraskausaika ilman ongelmia.

Kiitos! Huomenna voi mennä ostaa jotain pientä jos vaan palkasta jää jotain...! :)

Oijoi..maanantaihin saa vielä ootella mitä paljastuu mun massusta :) ja ultra on vasta 14.15..kääk. no ei näiden vilperttien kans ehdi niin jännittää ja sinällään tuttua hommaa niin en ihan jännityksestä kippurassa oo. Kyllähän sitä oottaa ja ihanaa nähdä pieni ja jännittää että osuuko olot oikeaan. Mikäli nyt suostuu itteensä ees paljastaan.jos on niin ku siskonsa niin on visusti jalat ristissä ;) ei kyllä sillon haluttu ees tietää kumpi tulee. Poju kyllä esitteli itsestä saman tien kun alettiin ultraan.

Täällä myös ultrasta selvitty ja poika olisi tulossa :love017 Vastasi viikkoja, taisi olla jopa päivälleen 19+4 ja painoi 305g :happy: Ei jäänyt sukupuoli epäselväksi kun kaveri köllötteli selällään peli pystyssä! :hilarious:
Kaverista ei vaan millään saanut kunnollisia kuvia kun hän ei millään olisi pysynyt paikallaan :joyful:

Terkku, meilläkin oli ihan normi ultra. Ei varmaan edes nkl löydy mitään 4D ultra mahdollisuutta.. Tai mistäs sitä tietää, mutta jää meillekin arvailun varaan minkä näköinen baby sieltä tulee. :)

Täälläkin pitäis mennä yksityiselle jos haluis 4D ultran... ja se maksais 200e! Joten luotan siihen että perusterveyden huolto löytää jos jotain löydettävää on! Tänään ainakin rakenneultra numero 2 näytti että kaikki hyvin :)

Meidän kunta ostaa yksityiseltä niskaturvotus ja rakenne-ultran.
Yksityisellä 4d-ultrassa näki tosiaan vauvan kasvot.

Meillä oli ru:ssa kaikki kunnossa ja kohdallaan. Tyyppi painaa jo 397g ja vastaa viikkoja 20+6. Kuukautisten mukaan tänään on mulla 21+0. Sukupuoli jäi selviämättä kun tulokas piti jalkansa nilkkoja myöten visusti ristissä. Noh, jääpä jotain jännitettävää, niinku kätilö sano. ;)

Me saatiin tosiaan tällaistakin kuvaa ultrassa tänään. Laitteisto siis mahdollisti myös 4d:n eli tulostettavat kuvat saatiin jalkapohjan kuvaa lukuunottamatta 3d:nä. Ultra siis tehtiin muuten ihan tavallisena 2d:nä toki. Ja tämä siis Tampereen kaupungin omassa ultrassa.

Kaikki vaikutti olevan hyvin ja tytöltä tuo ainakin tällä hetkellä näytti. Painoa oli muistaakseni n. 320g ja vastasi viikkoa 20+0 kuten mä olen koko ajan tiennyt, mutta edetään siis neuvolan laskeman 20+3 mukaan edelleen.

Liitteet

• WP_20150909_004.jpg
    WP_20150909_004.jpg
    206.8 KB · Katsottu: 68
Takaisin